Terug

lang durig wachten op herstelling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

J. P.

Naar: Decathlon

17/11/2025

op 11 oktober 2025 heb ik mijn elektrische fiets binnen gedaan voor reparatie na een accident eerder werd we toen mee gedeeld dat ze de vork van mijn fiets pas konden bestellen op 22 oktober oké had er best vertrouwen in want er werd me dan ook gezegd begin november heb je hem dan terug dus ik hoopvol dus ik bel op 5 november werd me toen gezegd dat het nog niet besteld was dus dat ik nog een 14 dagen moest wachten. nu bel ik vandaag terug en zeggen ze me even dood leuk weg ja dat ze nu pas kunnen bestellen pas vanaf 16 december dus met andere woorden ben ik mijn fiets nog kwijt tot aan kerst misschien zelf tot aan nieuwjaar allee ik vind dit echt niet kunnen sorry ik ben iemand dat alles met zijn fiets doet en dit valt nu weg decatlon goede winkel oké maar reparaties of tegen dat je bij hen telefonisch binnen bent echt een schande dit heb heel veel spijt al ik mijn fiets hier heb gekocht

Berichten (6)

Decathlon

Naar: J. P.

17/11/2025

Ons antwoord op uw aanvraag Beste, Bedankt voor uw aanvraag. Is het mogelijk om te weten in welke winkel de klant langs is geweest zodanig dat ik dit kan bekijken ? Ik wens u een prettige dag verder Met sportieve groeten, Sportivement, Mylène Uw aanvraag over : lang durig wachten op herstelling

Decathlon

Naar: J. P.

17/11/2025

Bedankt voor uw aanvraag Hallo , We hebben je aanvraag succesvol ontvangen. Een klantendienst-medewerker neemt binnen 24 tot 48 uur contact met je op. Met vriendelijke groeten, Klantendienst Decathlon België Uw aanvraag over : lang durig wachten op herstelling

J. P.

Naar: Decathlon

17/11/2025

Decathlon antwerpen

Decathlon

Naar: J. P.

17/11/2025

Bedankt voor uw aanvraag Hallo , We hebben je aanvraag succesvol ontvangen. Een klantendienst-medewerker neemt binnen 24 tot 48 uur contact met je op. Met vriendelijke groeten, Klantendienst Decathlon België Uw aanvraag over : Nieuw bericht van JONATHAN P

Decathlon

Naar: J. P.

18/11/2025

Ons antwoord op uw aanvraag Beste, Bedankt voor uw retour. Ik neem contact op met het atelier om na te gaan wat er fout gelopen is en u meer informatie te kunnen geven. Prettige dag verder Met sportieve groeten, Sportivement, Mylène Uw aanvraag over : Nieuw bericht van JONATHAN P

Decathlon

Naar: J. P.

19/11/2025

ONS ANTWOORD OP JE AANVRAAG Dag Jonathan, spijtig te horen dat je winkelbezoek niet goed is geweest. Is het mogelijk om je klacht door te sturen naar Jef.vleugels@decathlon.com? Het lukt ons niet om via testaankoop je klacht te bekijken. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet Are you satisfied with our assistance ? Klik op de smiley of klik hier om feedback te geven. JOUW AANVRAAG: Nieuw bericht van JONATHAN P


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform