Terug

Geannuleerd bestelling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

J. P.

Naar: Decathlon

18/11/2025

Beste Mijn probleem gaat over het volgende product Dames Wintersport ski-jas W7-W Ylläs Beige (470d9fb6-3955-49f3-8a0f-db34aa41096b). Op 15/11/2025 heb ik bij Decathlon een bestelling geplaatst van twee winterjassen, die tijdens de Black Friday-acties aan een fikse korting werden aangeboden. Tot mijn grote verrassing werd deze bestelling twee dagen later geannuleerd, waarna het betaalde bedrag werd teruggestort in de vorm van een cadeaubon. Tot mijn verbazing zijn dezelfde jassen echter nog steeds beschikbaar in de winkel, alleen aan een hogere prijs dan tijdens de actieperiode. Hierdoor heb ik helaas niets aan de bonnen, want ik wil eenvoudigweg de oorspronkelijke bestelling ontvangen aan de geafficheerde promotieprijs waarvoor ik correct heb betaald. Ik ben dan ook erg misnoegd over deze gang van zaken. Ik vraag u vriendelijk maar uitdrukkelijk om een passende oplossing, met name: - de bestelling opnieuw laten doorgaan aan de originele Black Friday-prijs, of - een alternatief dat minstens gelijkwaardig is aan de aanvankelijke aankoopvoorwaarden. Ik vertrouw erop dat Decathlon zijn klanten eerlijk behandelt en hoop dan ook dat dit probleem snel kan worden rechtgezet. Hopend op een positief antwoord. Met vriendelijke groet

Berichten (5)

Decathlon

Naar: J. P.

19/11/2025

Bedankt voor uw aanvraag Hallo , We hebben je aanvraag succesvol ontvangen. Een klantendienst-medewerker neemt binnen 24 tot 48 uur contact met je op. Met vriendelijke groeten, Klantendienst Decathlon België Uw aanvraag over : Geannuleerd bestelling

Decathlon

Naar: J. P.

19/11/2025

Ons antwoord op uw aanvraag Beste, Bedankt voor uw aanvraag, Ik begrijp dat het niet leuk is om een bestellin te annuleren zeker als deze in promotie was. Helaas hadden we deze niet meer in voorraad en hebben we deze moeten annuleren. Elke winkel heeft zijn eigen voorraad en kan zelf kiezen of ze er promoties op doen of niet. Daar kunnen wij als online gedeelde niets op zeggen en we mogen hun voorraden ook niet nemen om online bestellingen klaar te maken. Prettige dag verder Met sportieve groeten, Sportivement, Mylène Uw aanvraag over : Geannuleerd bestelling

J. P.

Naar: Decathlon

19/11/2025

Beste Bedankt voor uw spoedige antwoord. Er zijn echter twee zaken die ik niet goed begrijp. Het betreft een artikel dat volgens de website "enkel online" te koop is, wat de "eigen winkelvoorraad"-theorie in mijn ogen ongeldig maakt. Daarnaast was het product op dag van annulatie nog gewoon op stock en nog steeds bestelbaar via de website. Er is mij ook nooit een reden medegedeeld waarom de bestelling geannuleerd werd. Ik vind dit zeer jammer en ben uitermate ontevreden over de huidige afhandeling van dit probleem Met vriendelijke groet

Decathlon

Naar: J. P.

19/11/2025

Bedankt voor uw aanvraag Hallo , We hebben je aanvraag succesvol ontvangen. Een klantendienst-medewerker neemt binnen 24 tot 48 uur contact met je op. Met vriendelijke groeten, Klantendienst Decathlon België Uw aanvraag over : Nieuw bericht van JASPER P

Decathlon

Naar: J. P.

20/11/2025

Ons antwoord op uw aanvraag Hallo Jasper, Ik snap dat dit frustrerend is. Dit is een artikel verkocht en verzonden door een partner, deze verkopen wij niet in onze winkel. Indien de artikels die de partner op onze site plaatst niet meer in stock zijn geeft hij dit door aan ons en wij passen dit aan, hier zit wel een beetje tijd tussen, ik vermoed dat dit de reden is dat ze dit jammer genoeg hebben moeten annuleren. Aangezien dit geen product is van decathlon kan ik niet anders doen dan de vraag stellen aan de partner voor hetzelfde artikel of een alternatief, ik heb dit dan ook onmiddellijk in orde gebracht. Wij hopen dat er een oplossing komt en doen hiervoor alles wat we kunnen, ik kan echter niets beloven. Mijn collega die de opvolgingen doet zal iets laten weten binnen de 72 u. Indien je nog vragen hebt, mag je ons altijd contacteren. Sportieve groet, Sarah Uw aanvraag over : Nieuw bericht van JASPER P


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform