Meest recente klachten

M. D.
2/12/2025

Betalingsproblemen

Beste, Al sinds 5/8/2025 wacht ik op een terugbetaling van €348 voor het retourneren van 2 kleedjes naar het modemerk Cilem Tunc. Na enkele keer te mailen kreeg ik eindelijk een reactie op 19/11 dat de terugbetaling werd overgemaakt. 2 weken later heb ik nog steeds geen geld op mijn rekening ontvangen. We zijn dus al bijna 4 maanden verder. Ik lees ook verschillende klachten online over deze firma. Mvg

In behandeling
S. A.
19/11/2025

Vouchercode werkt niet, bedrijf antwoordt niet

In het verleden 2 jurken besteld op de website- wekenlang moeten wachten na verschillende beloftes dat het 'binnen een paar dagen' zou toekomen. Uiteindelijk aangekregen, bleek er één jurk niet te passen. Geretourneerd waarna ik een vouchercode heb ontvangen. Wilde ik uiteindelijk de blazer bestellen met mijn vouchercode -> werkt de vouchercode niet. Klantendienst geeft aan dit opgelost te hebben maar tevergeefs, voucher werkt nog steeds niet. Oplossing van Cilem Tunc: mails negeren en niet meer antwoorden. Jurken zijn kwalitatief en mooi maar hun omgang met klanten verpest dit allemaal. Ook nergens telefoonnummer te vinden, shocker. Zeer onprofessioneel bedrijf. Geen aanrader.

In behandeling
A. S.
21/10/2025

Retour wordt niet beantwoord

Al meerdere malen contact proberen opnemen om een bestelling te annuleren, hier werd geen gevolg aan gegeven dus al een tijd terug de vraag gestuurd om te retourneren. Via verschillende kanalen proberen contact opnemen, geen respons. Ik zit met een dure bestelling die mij niet past, nergens een telefoonnummer te bespeuren!

Opgelost
L. D.
5/02/2025

Geen terug betaling

In sept. 2024 2 kleedjes gekocht online. 1 heb ik gekregen het ander was niet meer op voorraad. Na verschillende mails te sturen met de vraag wanneer ik mij geld ging terug krijgen, kreeg ik geen antwoord. Geen personeel genoeg. Nadat ik ben blijven sturen kreeg ik antwoord dat ik in het systeem zat om terug te betalen, er kwam enkel geen nieuwe collectie uit. Dat wil dus zeggen dat er geen geld is???? Nu zijn we febr. 2025 Ik kreeg opnieuw een antwoord om mijn rekeningnummer nog eens door te geven. Tot op vandaag nog geen enkele euro terug gekregen.

Opgelost
L. C.
2/11/2024

Terugbetalingsprobleem

Geachte mevrouw/heer, Op 21/04/2024 heb ik in uw online winkel een Chiffon Roze Bloemen jurk maat 38 gekocht, waarbij ik het bedrag van € 192,00 heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 23/04/2024, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 25/04/2024 een mededeling in die zin gestuurd per mail. Op 30/04/2024 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 14/05/2025 de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen. Tot op heden, na 174 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van € 192,00. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • voorafgaand mailverkeer waarin u de overgang tot terugbetaling aangeeft

Opgelost Behandeld door Test Aankoop

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform