Meest recente klachten

L. D.
5/02/2025

Geen terug betaling

In sept. 2024 2 kleedjes gekocht online. 1 heb ik gekregen het ander was niet meer op voorraad. Na verschillende mails te sturen met de vraag wanneer ik mij geld ging terug krijgen, kreeg ik geen antwoord. Geen personeel genoeg. Nadat ik ben blijven sturen kreeg ik antwoord dat ik in het systeem zat om terug te betalen, er kwam enkel geen nieuwe collectie uit. Dat wil dus zeggen dat er geen geld is???? Nu zijn we febr. 2025 Ik kreeg opnieuw een antwoord om mijn rekeningnummer nog eens door te geven. Tot op vandaag nog geen enkele euro terug gekregen.

Opgelost
L. C.
2/11/2024

Terugbetalingsprobleem

Geachte mevrouw/heer, Op 21/04/2024 heb ik in uw online winkel een Chiffon Roze Bloemen jurk maat 38 gekocht, waarbij ik het bedrag van € 192,00 heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 23/04/2024, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 25/04/2024 een mededeling in die zin gestuurd per mail. Op 30/04/2024 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 14/05/2025 de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen. Tot op heden, na 174 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van € 192,00. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • voorafgaand mailverkeer waarin u de overgang tot terugbetaling aangeeft

Opgelost Behandeld door Test Aankoop
S. M.
8/10/2024

Terugbetalingsprobleem

Geachte mevrouw/heer, Op 26/04/2024 heb ik in uw online winkel 3 kleedjes gekocht, waarbij ik het bedrag van € 433,50 heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 27/04/2024, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 27/04/2024 een mededeling in die zin gestuurd per email. Op 30/04/2024 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 10/05/2024 de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen. Tot op heden, vandaag 08/10/2024, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van €433,50 . Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs • Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs

Opgelost Behandeld door Test Aankoop
T. D.
5/10/2024

Geen refund ontvangen

Geachte mevrouw/heer, Op 01/06/2024 heb ik in uw online winkel een kleejde gekocht, waarbij ik het bedrag van 192€ heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 06/07/2024, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht, het kleedje vertoonde een productiefout, er zat een gat in de kledingstof. Ik heb u op 06/07/2024, de dag van de levering een mededeling in die zin gestuurd per e-mail. Op 10/07/2024 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en het pakket verstuurd. Tot op heden, na 87 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs, 192€. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs • Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs

Afgesloten
S. B.
29/03/2024

Problemen met retour en terugbetaling

Beste, ik bestelde op 17 maart een kleedje op de website van Cilem Tunc. Vrijdag 22 maart werd het opgestuurd en geleverd op zaterdag 23 maart. Na passen werd duidelijk dat het niet geschikt was voor mij. Maandag 25 maart heb ik meteen de retour aangemeld, maar tot op heden heb ik geen enkele reactie gekregen. Ondertussen heb ik al 3x gemaild voor retourgegevens en terugbetaling op bankrekeningnummer, zonder resultaat. Ook via messenger heb ik contact oproepen zoeken, een telefoonnummer is helaas niet te vinden. Ik vrees dat zij dit gaan negeren tot de retourtermijn achter de rug is. Ik zou heel graag het kleedje kunnen retourneren en een terugbetaling ontvangen op mijn bankrekening.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform