Athora Assurances Non-Vie (Baloise Insurance)

Financiele diensten

Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

Einde van verzekering

Beste, In bijlage vindt u het document van de verzekering die eindigt op 1/02/2025. Mijn zus en ik hadden hier sinds enkele maanden al verschillende keren voor gemaild en gebeld, maar kreeg tot op heden geen antwoord. Onze vader (verzekeringsnemer) is overleden in 2017. Toen werd gezegd dat dit uitbetaald zal worden op 1/02/2025 als de verzekerde (ik dus, Heidi De Potter) nog in leve is. Ik wou nu polsen of alles hierbij in orde is en op welk rekeningnummer dit bedrag zal gestort worden. Het is ook niet duidelijk of ik nog iets moet doen (kopie van mijn pas doorsturen ouzo). Ik wil graag deze week nog antwoord op deze vragen. * Op welk rekeningnummer zal dit bedrag overgeschreven worden? * Dienen wij nog iets te doen? * Een kopie van mijn pas doormailen of dergelijke? Is het mogelijk om iets te laten weten? Of ons door te verwijzen naar de persoon die dit opvolgt? Alvast bedankt voor de snelle opvolging. Vriendelijke groeten, Heidi De Potter

Afgesloten

Schrapping verzekering

Beste, Na 12 jaar, zonder enige kortingen of aanbiedingen van het bedrijf. Zal ik zo snel mogelijk al mijn financiële producten bij jullie weghalen. Een simpele vraag voor een schrapping van een verzekering, die amper gebruikt is, moet voor jullie toch nog opbrengen. Alhoewel de kost versus het aantal financiële producten nihil is voor jullie. Ik heb een poging gedaan via de telefoon, waar jullie medewerker schermde met privacy. Bij deze zal dus de geringe kost betaald worden, en de producten verhuist worden naar een ander bedrijf. Waar ik dus bij aanvang een aantal mooie voorstellen zal krijgen. Na 12 jaar klant geweest te zijn, kan ik niet zeggen dat het mij spijt een andere weg op te gaan. Ik had dit al veel eerder moeten doen. Een bedrijf dat op zulke manieren werkt, met het oog om mensen in de problemen te brengen, wens ik niks meer mee te maken te hebben. Wat denk je van dit voor privacy. Zoals ik zei tegen jullie medewerker aan de telefoon, ik dreig nooit ik handel ;-) Met teleurgestelde groeten, Youri V

Afgesloten

Geen antwoord op vragen

Beste, Ik ben havenarbeider in haven van Antwerpen, wij zijn via CEPA, mijn uitbetalingsinstelling op een levensverzekering van Athora gezet, in 2023 hebben zij een optie van de verzekering geannuleerd, ik moet sindsdien nog steeds betalen voor iets dat ik niet meer heb. Ik heb hun al meerdere malen proberen bereiken via telefoon, email, ondertussen al 30 friendly reminders gestuurd en een automatisch reply op gehad dat ze mij gaan contacteren, via telefoon krijg ik een bandje te horen dat ze me gaan terug bellen, en dat gebeurd ook helemaal niet, Ik wil gewoon weten, waarom ik maandelijks nog steeds 19,82€ moet overstorten naar hun rekening. Ik ben hier mee gestopt, en ik heb nu een eerste aanmaning gehad die ik ook niet wil betalen doordat ik niet weet waarvoor dit nog is.

Opgelost

aangetekende brieven van contracten die ik niet moet betalen

Al maanden krijg ik betalingen en aanmaningen voor 3 contracten die mijn ex werkgever betaald

Opgelost

Problemen met terugbetaling levensverzekering van mijn vader

Beste,Recentelijk ontdekte ik dat mijn vaders levensverzekering bij het bedrijf Athora op 3 december 2023 .Ik heb vóór de vervaldatum herhaaldelijk contact opgenomen met het kantoor om de overdracht van de levensverzekering te regelen. De medewerkers verzekerden mij dat de benodigde documenten naar mijn adres zouden worden gestuurd, zodat ik deze kon invullen, ondertekenen en retourneren. Helaas is dit niet soepel verlopen, omdat de documenten naar een verkeerd adres , zijn verzonden, ondanks mijn meerdere verzoeken om ze naar het juiste adres, op te sturen.Ondanks herhaalde inspanningen van mijn kant om dit misverstand op te lossen, zijn de benodigde documenten nog steeds niet op het juiste adres ontvangen. Onlangs, toen ik opnieuw contact opnam met het kantoor, werd mij verteld dat het nu te laat is en dat ik een e-mail moet sturen, omdat de calltaker op dat moment niets kon doen.Dit gebrek aan communicatie en de onjuiste verstrekking van informatie heeft geleid tot aanzienlijke verwarring en frustratie aan mijn kant. Ik vraag dan ook antwoorden, en een eerlijke terugbetaling van deze verzekering aan de begunstigden

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform