Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. D.

Naar: Athora Assurances Non-Vie (Baloise Insurance)

02/12/2024

Beste, In bijlage vindt u het document van de verzekering die eindigt op 1/02/2025. Mijn zus en ik hadden hier sinds enkele maanden al verschillende keren voor gemaild en gebeld, maar kreeg tot op heden geen antwoord. Onze vader (verzekeringsnemer) is overleden in 2017. Toen werd gezegd dat dit uitbetaald zal worden op 1/02/2025 als de verzekerde (ik dus, Heidi De Potter) nog in leve is. Ik wou nu polsen of alles hierbij in orde is en op welk rekeningnummer dit bedrag zal gestort worden. Het is ook niet duidelijk of ik nog iets moet doen (kopie van mijn pas doorsturen ouzo). Ik wil graag deze week nog antwoord op deze vragen. * Op welk rekeningnummer zal dit bedrag overgeschreven worden? * Dienen wij nog iets te doen? * Een kopie van mijn pas doormailen of dergelijke? Is het mogelijk om iets te laten weten? Of ons door te verwijzen naar de persoon die dit opvolgt? Alvast bedankt voor de snelle opvolging. Vriendelijke groeten, Heidi De Potter

Berichten (1)

Athora Assurances Non-Vie (Baloise Insurance)

Naar: H. D.

03/12/2024

Beste mevrouw, We hebben uw bericht goed ontvangen. Uw klacht werd geregistreerd onder de referentie P2024120201 en voor behandeling doorgestuurd naar het team dat instaat voor uw dossier. Zij trachten u te antwoorden binnen 2 weken en uiterlijk binnen 30 dagen. Dit zijn maximumtermijnen ; uiteraard doen zij er alles aan om u zo snel mogelijk te antwoorden. Als er een langere termijn nodig is om het dossier te analyseren, brengen zij u zo snel mogelijk hiervan op de hoogte met vermelding van de termijn waarbinnen u een antwoord zult ontvangen. Met vriendelijke groet, Lucille Delperdange Complaints Officer Athora Belgium

Bemiddeling door Testaankoop 25 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform