Beste,
Na 12 jaar, zonder enige kortingen of aanbiedingen van het bedrijf. Zal ik zo snel mogelijk al mijn financiële producten bij jullie weghalen.
Een simpele vraag voor een schrapping van een verzekering, die amper gebruikt is, moet voor jullie toch nog opbrengen. Alhoewel de kost versus het aantal financiële producten nihil is voor jullie.
Ik heb een poging gedaan via de telefoon, waar jullie medewerker schermde met privacy. Bij deze zal dus de geringe kost betaald worden, en de producten verhuist worden naar een ander bedrijf.
Waar ik dus bij aanvang een aantal mooie voorstellen zal krijgen. Na 12 jaar klant geweest te zijn, kan ik niet zeggen dat het mij spijt een andere weg op te gaan. Ik had dit al veel eerder moeten doen.
Een bedrijf dat op zulke manieren werkt, met het oog om mensen in de problemen te brengen, wens ik niks meer mee te maken te hebben. Wat denk je van dit voor privacy. Zoals ik zei tegen jullie medewerker aan de telefoon, ik dreig nooit ik handel ;-)
Met teleurgestelde groeten,
Youri V