Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Verloren pakket, geen antwoord
Op maandag 24 februari scande ik een Homerr-pakket bij een Mondial Relay-locker (Meerstraat, Londerzeel). De locker ging open of stond al open, waarna ik mijn pakket erin plaatste. Toen ik geen bevestigingsmail ontving, besefte ik dat er iets mis was. Mondial Relay wacht momenteel op een bericht van Homerr om het pakket te kunnen herroepen. Helaas heb ik sindsdien geen reactie meer ontvangen. We zijn inmiddels een week verder, en de beloofde reactietijd van 48 uur had enkel betrekking op het opvragen van de QR-code. Daarna is het volledig stil gebleven. Ik verzoek om een snelle oplossing en wil mijn pakket zo spoedig mogelijk terug.
Pakket verloren
Beste, Ik heb op 06/02/2025 om 17h57 een pakket ingeleverd bij Dell'Oro Factory in Wommelgem met Homerr. Dit was een Vinted pakket en ik had een virtuele QR code. De persoon van het punt heeft het pakket ingescand en in de zak gestoken. Ik kreeg geen bevestiging daarna (jullie vermelden dat dit tot 48u kan duren). Een paar dagen later had ik nog steeds geen bevestiging. Ik heb naar het pakketpunt gestuurd maar daar zeiden ze mij dat het pakket reeds was opgehaald en daar niet meer lag (en dus opnieuw was ingescand door jullie). Het pakket is nu ook spoorloos. Ik ben ondertussen mijn kleding kwijt en heb ook geen vergoeding gekregen. Hoe kan het dat het pakket 2x gescand is geweest en er geen enkele tracking beschikbaar is? Mijn claims bij zowel vinted als Homerr worden geweigerd wegens onvoldoende bewijs maar met enkel een QR code, hoe kan ik bewijzen dat ik het heb verzonden? De tracking kan tot 48u duren en als ik terugga naar het pakketpunt en het ligt er niet meer, is het ook te laat? Ik zou graag een deftig onderzoek willen of mijn geld terugbetaald krijgen. Mvg,
Zending verloren
Ik heb op 8 oktober een pakketje verzonden (semmerzake naar brussel, van 1 homerrpunt naar een ander homerrpunt). Sinds 11 oktober staat het pakje op "je pakket is onderweg naar het door jou geselcteerde homerrpunt". Dus heb ik een onderzoek laten opstarten. Vandaag 9/12 melding gekregen dat de deadline verstreken is en mijn pakje dus als vermist wordt opgegeven. Gezien ik geen verzekering had genomen vergoeden ze enkel verzendkosten en een kleine kost volgens gewicht. Dit is schandalig! Een verzekering nemen ok, allemaal goed en wel als een pakje beschadigd geraakt, je kans het namelijk als verzender onvoldoende ingepakt hebben. Maar een pakje dat verloren geraakt, sorry maar daar kan noch verzender, noch ontvanger aan doen. Die fout ligt helemaal bij homerr zelf. Hoe kan een pakje uberhaupt verloren geraken?? Heeft de koerier het gewoon in de gracht gesmeten?? We kiezen voor een koerier in het volste vertrouwen dat het pakje terecht gaat komen. En niet om achter zo veel weken zo een antwoord te krijgen. Met 10euro gaan we niet ver lopen.
Pakjes kwijt
Geachte mevrouw/heer, Ik heb pakjes gekocht via vinted In bijlage vind u de verloren pakjes… Ik wil vergoed worden
Pakket niet geleverd
Een pakje dat verloren raakt ... bij wie komt het al niet eens voor? Helaas blijkt de Homerr klantendienst onbereikbaar (enkel een chatbot die je niet verder helpt en een formuliertje dat onbeantwoord blijft) ... of onbestaand? U beweert mijn pakket - dat op een verkeerd pakketpunt werd bezorgd (geen idee welk bovendien) - al sinds 28 mei naar het juiste pakketpunt te gaan brengen. (https://track.homerr.com/info;barcode=00621043420034784175) Helaas pindakaas ... geen nieuws meer sindsdien, spijts mijn talrijke pogingen om het formuliertje in te vullen of de chatbot aan de tand te voelen. Lukt het ooit nog om jullie te contacteren en mijn pakje te recupereren?
Pak verloren, geen vergoeding!
Ik kocht een trui via Vinted. Ik koos voor de pakketdienst Homerr omdat zij duurzaam verzenden. Dit duurt meestal wel langer dan de andere pakketdiensten, maar dat was voor mij geen probleem. Nu blijkt een van mijn pakketten verloren te zijn. Vinted sloot de koop af en betaalde de verkoper uit. Volgens hen heb ik niet tijdig melding gemaakt van het probleem terwijl ik dat wel deed. Jammer genoeg is daar geen bewijs van want dat gaat via een knop ik heb een probleem in de chat met de verkoper, maar dat verschijnt niet in je chatgeschiedenis. Vinted steekt de handen in de lucht.Homerr die het pakket kwijt is geraakt beweert dat ik mij tot Vinted moet richten. Gezien het pakket bij Homerr verloren is gegaan is het volgens mijn niet meer dan normaal dat Homerr mij vergoed voor dit pakket. Ik probeer dus via deze weg 11,09 euro terug te krijgen. Het is geen groot bedrag, maar ik kan dit niet zomaar laten gebeuren! Ik heb dus zowel een klacht naar Vinted als naar Homerr gestuurd.
Pakket verloren
Beste, op 6 november heb ik een pakket verstuurd met Homerr via 2de hands, maar het pakket is nog altijd niet aangekomen bij de persoon, we zijn ondertussen 18 december. Ik heb al proberen contact op te nemen met Homerr maar ze reageren niet.Mvg Christophe Verkain
Homerr wil eigen pakket niet terugbezorgen
BesteVia het platform Vinted had ik een item verkocht en de koper was van Frankrijk. Dit pakket werd verstuurd door Homerr (de wens van de koper). De koper in Frankrijk kwam het pakket echter niet ophalen. De verkoop werd daardoor geannuleerd en het pakket kwam terug retour. Bij de status die ik op Vinted kon zien was dit pakket nog steeds terug onderweg. Echter in mijn mail bij de spam kwamen blijkbaar berichten van Homerr dat mijn pakket terug bij mijn ophaalpunt was. Toen ik deze mails toch te zien kreeg en dit pakket wilde gaan ophalen was dit pakket ondertussen alweer terug opgehaald omdat het net 14 dagen gepasseerd was toen ik het opmerkte dat het pakket toch al terug was. Ik baseerde me op de status van Vinted en had mails in de spam niet opgemerkt. De status van Vinted had bijgevolg ook aangepast mogen worden dan had ik zeker opgemerkt want hier keek ik meermaals per week op. Dus de link tussen deze firma's is ook niet juist gegaan wat betreft de opvolging van het pakket. Wanneer ik dit meldde aan Homerr en mijn vroeg mijn pakket alsnog terug te bezorgen kreeg ik als antwoord. Dat ze vier herinneringen gestuurd hadden (het waren er trouwens drie) en dat een pakket terugkrijgen niet mogelijk is wanneer je dit niet binnen de 14 dagen komt ophalen en dat dit trouwens gemeld moest worden vai het platform Vinted. Dit heb ik dus ook gedaan. Vinted kreeg het antwoord dat het pakket geleverd was dus voor Vinted was de zaak ook afghelandeld. Op geen enkele manier krijg ik dus mijn eigen pakket niet terug en houden ze dit in het distributiecentrum. De wil om het alsnog terug te bezorgen is er niet. Het kan toch niet zijn dat een transportdienst zomaar pakketjes in beslag kan nemen. Graag spoedig een oplossing. Dankjewel.
Levering verkeerd punt half uur met auto
Ik heb voor mijn vinted artikel uw levering gekozen. Het artikel moest van Berchem naar Antwerpen worden gebracht. Ik krijg na enkele dagen een mailtje dat u het niet op mijn punt kunt afleveren en het daarom naar een punt in Mortsel gebracht heb(dit terwijl er ongeveer 15 andere homerr punten in mijn. Buurt liggen!!) U kunt dit volgens u klantendienst ook niet rechtzetten omdat u op een duurzame manier handelt?!?. Ik moet nu naar een Homer punt in Mortsel gaan terwijl ik geen auto heb dat een half uur rijden van mij vandaan ligt....dit pakje kwam uit berchem dat op 10 min van mijn huis ligt ...u noemt uw dienstverlening duurzaam?!? Toen ik naar het homerr punt in mijn buurt ging vertelde de verkoper me dat er zojuist iemand uit Mortsel was langsgeweest wiens pakje verkeerdelijk in Antwerpen was afgeleverd....u hebt die pakjes dus gewoon omgewisseld en het minste dat u dan kunt doen is dit rechtzetten. Graag hoor ik van u hoe u dit denkt op te lossen daar het voor mij onmogelijk is om naar Mortsel te komen.
Pakket vertraagd
Beste Homerr,Mijn pakket moest normaal vorige week vrijdag geleverd worden (dit was de eerste x de uiterste leveringsdatum) ondertussen werd het pakket al tweemaal vertraagd en toen ik gisteren ging kijken was de bezorgdatum bij mijn track & trace helemaal verdwenen. Ik heb er dus geen idee van wanneer mijn pakket ongeveer geleverd zal worden. Jullie zijn via geen enkel kanaal te bereiken en ook via het contactformulier op jullie website krijg ik geen reactie. Graag had ik geweten waar mijn pakket zich nu bevindt en wanneer het geleverd zal worden.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten