Terug

Pakket vertraagd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Homerr

12/05/2022

Beste Homerr,Mijn pakket moest normaal vorige week vrijdag geleverd worden (dit was de eerste x de uiterste leveringsdatum) ondertussen werd het pakket al tweemaal vertraagd en toen ik gisteren ging kijken was de bezorgdatum bij mijn track & trace helemaal verdwenen. Ik heb er dus geen idee van wanneer mijn pakket ongeveer geleverd zal worden. Jullie zijn via geen enkel kanaal te bereiken en ook via het contactformulier op jullie website krijg ik geen reactie. Graag had ik geweten waar mijn pakket zich nu bevindt en wanneer het geleverd zal worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform