Terug

Zending verloren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Homerr

09/12/2024

Ik heb op 8 oktober een pakketje verzonden (semmerzake naar brussel, van 1 homerrpunt naar een ander homerrpunt). Sinds 11 oktober staat het pakje op "je pakket is onderweg naar het door jou geselcteerde homerrpunt". Dus heb ik een onderzoek laten opstarten. Vandaag 9/12 melding gekregen dat de deadline verstreken is en mijn pakje dus als vermist wordt opgegeven. Gezien ik geen verzekering had genomen vergoeden ze enkel verzendkosten en een kleine kost volgens gewicht. Dit is schandalig! Een verzekering nemen ok, allemaal goed en wel als een pakje beschadigd geraakt, je kans het namelijk als verzender onvoldoende ingepakt hebben. Maar een pakje dat verloren geraakt, sorry maar daar kan noch verzender, noch ontvanger aan doen. Die fout ligt helemaal bij homerr zelf. Hoe kan een pakje uberhaupt verloren geraken?? Heeft de koerier het gewoon in de gracht gesmeten?? We kiezen voor een koerier in het volste vertrouwen dat het pakje terecht gaat komen. En niet om achter zo veel weken zo een antwoord te krijgen. Met 10euro gaan we niet ver lopen.

Berichten (7)

Homerr

Naar: J. V.

09/12/2024

Beste, ​ Hartelijk bedankt voor je bericht. Via dit adres komt je bericht helaas niet bij de juiste afdeling binnen.Om jouw vraag zo effectief mogelijk te behandelen willen wij jou graag verwijzen naar ons contactformulier: Contact Formulier We zullen er alles aan doen om het ingevulde contactformulier binnen drie dagen te beantwoorden. Alvast bedankt, Team Customer Care Homerr Fijne dag gewenst! Hartelijke groet, Justin Community Success Agent Tip:Wil je nog eens rustig doornemen hoe onze app werkt? Kijk dan op:s:www.homerr.comainingen T: Nederland: +3120 261 7389 Belgie: +3225881729 Entrada 211 1114AA Amsterdam Op Ma, 9 Dec om 1:46 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 1144684:1235404

J. V.

Naar: Homerr

09/12/2024

Ik heb al lang contact opgenomen via het contactformulier. Dit is dus wel de juiste weg. Ik dien hier klacht in omdat ik niet akkoord ben met het uiteindelijk antwoord op mijn contactformulier. Jullie zijn het pakje verloren. Dit dient -op een deftige- manier vergoed te worden. Verzekerd op niet verzekerd.

Homerr

Naar: J. V.

09/12/2024

Beste, Hartelijk bedankt voor je bericht. Via dit adres komt je bericht helaas niet bij de juiste afdeling binnen.Om jouw vraag zo effectief mogelijk te behandelen willen wij jou graag verwijzen naar ons contactformulier: Contact Formulier We zullen er alles aan doen om het ingevulde contactformulier binnen drie dagen te beantwoorden. Alvast bedankt, Team Customer Care Homerr Fijne dag gewenst! Hartelijke groet, Alex Community Success Agent Tip:Wil je nog eens rustig doornemen hoe onze app werkt? Kijk dan op:s:www.homerr.comainingen T: Nederland: +3120 261 7389 Belgie: +3225881729 Entrada 211 1114AA Amsterdam Op Ma, 9 Dec om 2:31 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 1144755:1235404

J. V.

Naar: Homerr

09/12/2024

Hebt u gewoonweg mijn bericht niet gelezen? Ik had al contact via het contactformulier. Mijn claim is onderzocht, het pakket is als vermist geregistreerd omdat het al zo lang verloren is. Ik kreeg volgende als antwoord (bijlage) ik ben hier niet mee akkoord, daarom dat ik klacht neerleg.

Homerr

Naar: J. V.

09/12/2024

Beste, Hartelijk bedankt voor je bericht. Via dit adres komt je bericht helaas niet bij de juiste afdeling binnen.Om jouw vraag zo effectief mogelijk te behandelen willen wij jou graag verwijzen naar ons contactformulier: Contact Formulier We zullen er alles aan doen om het ingevulde contactformulier binnen drie dagen te beantwoorden. Alvast bedankt, Team Customer Care Homerr ​ Fijne dag gewenst! Hartelijke groet, Justin Community Success Agent Tip:Wil je nog eens rustig doornemen hoe onze app werkt? Kijk dan op:s:www.homerr.comainingen T: Nederland: +3120 261 7389 Belgie: +3225881729 Entrada 211 1114AA Amsterdam Op Ma, 9 Dec om 3:30 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 1144872:1235404

J. V.

Naar: Homerr

09/12/2024

Amai, ik ga dit kinderachtige, niet consument vriendelijke gedrag gewoon negeren. Dit is een klacht omdat ik niet akkoord ga met de uitkomst via het contactformulier. Reageer hier gepast op. Volgende stap is juridisch

Homerr

Naar: J. V.

10/12/2024

Beste, Hartelijk bedankt voor je bericht. Via dit adres komt je bericht helaas niet bij de juiste afdeling binnen.Om jouw vraag zo effectief mogelijk te behandelen willen wij jou graag verwijzen naar ons contactformulier: Contact Formulier We zullen er alles aan doen om het ingevulde contactformulier binnen drie dagen te beantwoorden. Alvast bedankt, Team Customer Care Homerr Fijne dag gewenst! Hartelijke groet, Justin Community Success Agent Tip:Wil je nog eens rustig doornemen hoe onze app werkt? Kijk dan op:s:www.homerr.comainingen T: Nederland: +3120 261 7389 Belgie: +3225881729 Entrada 211 1114AA Amsterdam Op Ma, 9 Dec om 4:30 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 1144934:1235404

Bemiddeling door Testaankoop 10 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform