Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Verloren pakket, geen antwoord
Op maandag 24 februari scande ik een Homerr-pakket bij een Mondial Relay-locker (Meerstraat, Londerzeel). De locker ging open of stond al open, waarna ik mijn pakket erin plaatste. Toen ik geen bevestigingsmail ontving, besefte ik dat er iets mis was. Mondial Relay wacht momenteel op een bericht van Homerr om het pakket te kunnen herroepen. Helaas heb ik sindsdien geen reactie meer ontvangen. We zijn inmiddels een week verder, en de beloofde reactietijd van 48 uur had enkel betrekking op het opvragen van de QR-code. Daarna is het volledig stil gebleven. Ik verzoek om een snelle oplossing en wil mijn pakket zo spoedig mogelijk terug.
Pakket verloren
Beste, Ik heb op 06/02/2025 om 17h57 een pakket ingeleverd bij Dell'Oro Factory in Wommelgem met Homerr. Dit was een Vinted pakket en ik had een virtuele QR code. De persoon van het punt heeft het pakket ingescand en in de zak gestoken. Ik kreeg geen bevestiging daarna (jullie vermelden dat dit tot 48u kan duren). Een paar dagen later had ik nog steeds geen bevestiging. Ik heb naar het pakketpunt gestuurd maar daar zeiden ze mij dat het pakket reeds was opgehaald en daar niet meer lag (en dus opnieuw was ingescand door jullie). Het pakket is nu ook spoorloos. Ik ben ondertussen mijn kleding kwijt en heb ook geen vergoeding gekregen. Hoe kan het dat het pakket 2x gescand is geweest en er geen enkele tracking beschikbaar is? Mijn claims bij zowel vinted als Homerr worden geweigerd wegens onvoldoende bewijs maar met enkel een QR code, hoe kan ik bewijzen dat ik het heb verzonden? De tracking kan tot 48u duren en als ik terugga naar het pakketpunt en het ligt er niet meer, is het ook te laat? Ik zou graag een deftig onderzoek willen of mijn geld terugbetaald krijgen. Mvg,
Zending verloren
Ik heb op 8 oktober een pakketje verzonden (semmerzake naar brussel, van 1 homerrpunt naar een ander homerrpunt). Sinds 11 oktober staat het pakje op "je pakket is onderweg naar het door jou geselcteerde homerrpunt". Dus heb ik een onderzoek laten opstarten. Vandaag 9/12 melding gekregen dat de deadline verstreken is en mijn pakje dus als vermist wordt opgegeven. Gezien ik geen verzekering had genomen vergoeden ze enkel verzendkosten en een kleine kost volgens gewicht. Dit is schandalig! Een verzekering nemen ok, allemaal goed en wel als een pakje beschadigd geraakt, je kans het namelijk als verzender onvoldoende ingepakt hebben. Maar een pakje dat verloren geraakt, sorry maar daar kan noch verzender, noch ontvanger aan doen. Die fout ligt helemaal bij homerr zelf. Hoe kan een pakje uberhaupt verloren geraken?? Heeft de koerier het gewoon in de gracht gesmeten?? We kiezen voor een koerier in het volste vertrouwen dat het pakje terecht gaat komen. En niet om achter zo veel weken zo een antwoord te krijgen. Met 10euro gaan we niet ver lopen.
Pakjes kwijt
Geachte mevrouw/heer, Ik heb pakjes gekocht via vinted In bijlage vind u de verloren pakjes… Ik wil vergoed worden
Pakket niet geleverd
Een pakje dat verloren raakt ... bij wie komt het al niet eens voor? Helaas blijkt de Homerr klantendienst onbereikbaar (enkel een chatbot die je niet verder helpt en een formuliertje dat onbeantwoord blijft) ... of onbestaand? U beweert mijn pakket - dat op een verkeerd pakketpunt werd bezorgd (geen idee welk bovendien) - al sinds 28 mei naar het juiste pakketpunt te gaan brengen. (https://track.homerr.com/info;barcode=00621043420034784175) Helaas pindakaas ... geen nieuws meer sindsdien, spijts mijn talrijke pogingen om het formuliertje in te vullen of de chatbot aan de tand te voelen. Lukt het ooit nog om jullie te contacteren en mijn pakje te recupereren?
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten