Terug

Pak verloren, geen vergoeding!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. S.

Naar: Homerr

29/01/2024

Ik kocht een trui via Vinted. Ik koos voor de pakketdienst Homerr omdat zij duurzaam verzenden. Dit duurt meestal wel langer dan de andere pakketdiensten, maar dat was voor mij geen probleem. Nu blijkt een van mijn pakketten verloren te zijn. Vinted sloot de koop af en betaalde de verkoper uit. Volgens hen heb ik niet tijdig melding gemaakt van het probleem terwijl ik dat wel deed. Jammer genoeg is daar geen bewijs van want dat gaat via een knop ik heb een probleem in de chat met de verkoper, maar dat verschijnt niet in je chatgeschiedenis. Vinted steekt de handen in de lucht.Homerr die het pakket kwijt is geraakt beweert dat ik mij tot Vinted moet richten. Gezien het pakket bij Homerr verloren is gegaan is het volgens mijn niet meer dan normaal dat Homerr mij vergoed voor dit pakket. Ik probeer dus via deze weg 11,09 euro terug te krijgen. Het is geen groot bedrag, maar ik kan dit niet zomaar laten gebeuren! Ik heb dus zowel een klacht naar Vinted als naar Homerr gestuurd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform