Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
KRANT WEERAL NIET BEZORGD
Vandaag zaterdag 13 09 alweer geen krant geleverd. 1. Op de site van HLN geeft men al weken toe dat er bezorg problemen zijn. 2. het is al héél moeilijk om digitaal een klacht te melden, abonnementsnummer invullen ,dan moet je invullen hoe je betaalt, dan moet je invullen wat het laatste bedrag is dat je hebt gestort ,dan moet je uw abonnement koppelen met een ander tijdschrift enz... 3. ik stuurde eerder al een klacht waarop geen antwoord kwam, geen tegemoetkoming. 4. ik WIL GEEN verlenging van het abonnement want ik ben het kotsbeu, ik wil gewoon een terugbetaling van de niet geleverde krant. Héél benieuwd of er hier eens iet gaat bewegen, kan Test-aankoop eens op de kar springen aub?
3 abonnementen actief
Beste, Tot 3x toe heb ik telefonisch contact gehad met uw klantendienst in Nederland om deze abonnementen op te zeggen (binnen de herroepingstijd!) en nog steeds staan de 3 abonnementen op TeVe-blad actief. Ik heb ook nooit een bevestigings-email van u ontvangen dat die geannuleerd zouden zijn, hoewel uw medewerkers dat telkens hebben beloofd. Ter herinnering: het eerste abonnement heeft mijn echtgenote Marianne De Grave online afgesloten, maar door de onduidelijke procedure op uw site 2x haar rekeningnummer opgegeven, waardoor er opeens 2 abonnementen waren afgesloten, namelijk 0041404781 en 0041405805. Daarop hebben wij onmiddellijk contact opgenomen met de klantendienst via chat en werd ons verzekerd dat dat tweede abonnement zou worden geannuleerd. Dat is NIET gebeurd, integendeel. Opeens, na een telefoon met Esmé van de klantendienst, bleken er 3 abonnementen op Mariannes naam actief! Na nogmaals telefonisch contact te hebben gehad, deze keer met Jesse, werd ons weer verzekerd dat de 3 abonnementen zouden worden opgezegd en dat daarop een bevestigings-email zou worden gestuurd. Die hebben wij WEER niet ontvangen én op "mijn omgeving" staan de 3 abonnementen nog steeds actief. Ik eis dat die 3 onmiddellijk stop worden gezet én dat dit schriftelijk wordt bevestigd. Ondertussen is de herroepingstijd bijna verlopen, dus het is dringend! Hoogachtend, M. Van Hecke-De Grave
Krantenbezorging
Beste. Sinds half juli wordt de krant ongeveer éénmaal per week niet bezorgd via mijn abonnement service van DPGmedia. Bij telefonisch contact toont men zich medelevend en excuseert de contactpersoon zich uitvoerig. Ik zou dan een korting van €2 krijgen voor het missen van de zaterdagkrant, terwijl ik die €4,80 betaalde in de winkel. Dit lijkt er toch helemaal niet op? De telefoondienst kan er echter niets aan doen, het zijn de personen op het terrein die hun werk niet fatsoenlijk doen. Laats sprak ik toevallig zo een bezorger die vroeg om in het Engels te praten. Als men de taal niet machtig is kan men toch zijn weg niet vinden in al die Vlaamse namen? Concreet wens ik dat de gemiste kranten minstens aan het winkeltarief vergoed worden en dat de dagelijkse bezorging feilloos verloopt zoals met Bpost jarenlang tot volle tevredenheid gebeurde. Vriendelijke groeten. In bijlage een kopie van een rekening voor de zaterdagkrant.
KRANT WEERAL NIET BEZORGD
Voor de 3e. keer op rij sinds half juni is mijn weekend krant weeral niet bezorgd. 1e. keer werd een terugstorting gedaan van 6,23 € ( nadat ik telefonische had gereclameerd) 2e. keer terugstorting van amper 2 € ?? nu vandaag weer geen krant,dus zelf maar gaan halen en 4,80 € betaald....waarom 2e. keer maar 2 € terugbetaald. Ik wil vandaag klacht indienen op de site maar je moet naar de link gaan mijn omgeving maar ook daar kan je geen klacht indienen en meld men dat er bezorgproblemen zijn.Wat is nog het nut van een krant die moet geleverd worden? Het moet altijd maar goedkoper ( stopzetting door B Post) , kranten worden altijd maar duurder en service is altijd maar slechter. vermits ik mij dus niet kan wenden tot de site van HLN en daar ook geenklacht kan indien vraag ik via deze weg terugbetaling van 2 weekend kranten en GEEN verlenging van het abonnement
leveringprobleem krant
Sinds 26 mei 2025 is de levering van HLN overgeschakeld van BPost naar een andere nieuwe bedeler. Vanaf die datum niets dan problemen, ik zit al aan 6 klachten. Ofwel wordt de krant gewoon achtergelaten op de stoep, ofwel wordt ze uren te laat geleverd of gewoon weg geen krant. Telefoneren helpt niet, je krijgt enkel een computerstem te horen. Service is nul komma nul. Ik denk niet dat we daarom een abonnement nemen die ons jaarlijks meer dan 300 euro kost om dan zelf naar de krantenwinkel te moeten gaan. Een compensatie is hier wel op zijn plaats.
Problemen bezorging
Ik heb een abonnement op digitaal lezen van de Morgen en bezorging van krant en bijlagen in het weekend. Sinds maanden gebeurt de bezorging in het weekend slechts af en toe. Ik wil het abonnement stopzetten en heb alvast de automatische maandelijkse betaling stopgezet, want ik wil niet betalen voor iets dat ik niet ontvang. DPG weigert het abonnement te beëindigen en dreigt nu met het inschakelen van een incasso bureau om de betalingen te vorderen. In bijlage een paar van de berichten die ik ontvangen/verstuurd heb van/naar DPG.
Gee´n bezorging
Mijn ouders namen half mei een Compleet abonnement (inclusief weekendkranten). Er werd voorlopig slechts 1 weekendkrant bezorgd, er wordt dus meer niet geleverd dan wel. Telkens moeten we er een individuele klacht voor indienen en dat haalt niet veel uit want we krijgen dan slechts 2 euro gecrediteerd per gemiste weekend editie. Die creditnota´s werden ook nog niet correct terugbetaald of verrekend en de opzegtermijn van mijn abonnement is 1 jaar. Ik kan het contract dus niet verbreken terwijl zij niet correct leveren en compenseren.
Geen leveringen hln
Korte beschrijving van uw probleem Mijn ouders hebben een abonnement voor bezorgen van de krant. Beide 93jaar en niet mobiel De bedeling van de krant het laatste nieuws is sedert 01/04/2025 veranderd en we krijgen amper nog een krant gemiddeld nog twee keer per week en dan nog veel te laat. De rest van de week niet. Moet telkens klacht indienen maar daarmee probleem niet verholpen
levering van kranten
Korte beschrijving van uw probleemSinds oktober krijgen wij weken geen krant en daarna sporadisch een krant soms tegen het middaguur.Ik kan stellen dat ik de laatste maanden gemiddeld twee kranten pr week ontvang. Deze situatie is voor gans Laarne zo. DGP media is hiervan op de hoogte en heeft al eens een boekenbon van 25 euro gegeven. Dit is goed voor een paar weken maar nu is de situatie niet meer normaal.En er is geen betering. op de site HOPL Laarne klagen de meeste hierover. Als we dagelijks een klacht indienen krijgen we een symbolische vergoeding van 1,33 euro terwijl een krant 4,20 euro kost in de week. Hoe gaat men ons degelijk vergoeden. Een geste voor de geleden ergernis zou zijn dat men ons abonnement voor die periode v verlengt.
Nooit besteld
Beste, Onlangs kwam ik tot de ontdekking dat er sinds een jaar 10,90 euro van mijn rekening werd gehaald voor een tijdschrift, welke dat ook mag zijn, nooit heb ontvangen omdat ik daar nooit schriftelijk voor ingetekend heb. U zou beweren dat dit telefonisch zou gebeurd zijn maar u kunt mij hiervan geen enkel bewijs van voorleggen. Daarom vraag ik u beleefd om het bedrag van 131,80 euro terug te storten op rekeningnummer BE36 750907272181. Vriendelijke groeten, Heijdens Philippe
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten