Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 45
- Aantal klachten *
- 25
- Afgesloten klachten*
- 92%
- Antwoordratio*
- Zonder antwoord
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf heeft een slechte score
Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Meest recente klachten
KRANT WEERAL NIET BEZORGD
Vandaag zaterdag 13 09 alweer geen krant geleverd. 1. Op de site van HLN geeft men al weken toe dat er bezorg problemen zijn. 2. het is al héél moeilijk om digitaal een klacht te melden, abonnementsnummer invullen ,dan moet je invullen hoe je betaalt, dan moet je invullen wat het laatste bedrag is dat je hebt gestort ,dan moet je uw abonnement koppelen met een ander tijdschrift enz... 3. ik stuurde eerder al een klacht waarop geen antwoord kwam, geen tegemoetkoming. 4. ik WIL GEEN verlenging van het abonnement want ik ben het kotsbeu, ik wil gewoon een terugbetaling van de niet geleverde krant. Héél benieuwd of er hier eens iet gaat bewegen, kan Test-aankoop eens op de kar springen aub?
3 abonnementen actief
Beste, Tot 3x toe heb ik telefonisch contact gehad met uw klantendienst in Nederland om deze abonnementen op te zeggen (binnen de herroepingstijd!) en nog steeds staan de 3 abonnementen op TeVe-blad actief. Ik heb ook nooit een bevestigings-email van u ontvangen dat die geannuleerd zouden zijn, hoewel uw medewerkers dat telkens hebben beloofd. Ter herinnering: het eerste abonnement heeft mijn echtgenote Marianne De Grave online afgesloten, maar door de onduidelijke procedure op uw site 2x haar rekeningnummer opgegeven, waardoor er opeens 2 abonnementen waren afgesloten, namelijk 0041404781 en 0041405805. Daarop hebben wij onmiddellijk contact opgenomen met de klantendienst via chat en werd ons verzekerd dat dat tweede abonnement zou worden geannuleerd. Dat is NIET gebeurd, integendeel. Opeens, na een telefoon met Esmé van de klantendienst, bleken er 3 abonnementen op Mariannes naam actief! Na nogmaals telefonisch contact te hebben gehad, deze keer met Jesse, werd ons weer verzekerd dat de 3 abonnementen zouden worden opgezegd en dat daarop een bevestigings-email zou worden gestuurd. Die hebben wij WEER niet ontvangen én op "mijn omgeving" staan de 3 abonnementen nog steeds actief. Ik eis dat die 3 onmiddellijk stop worden gezet én dat dit schriftelijk wordt bevestigd. Ondertussen is de herroepingstijd bijna verlopen, dus het is dringend! Hoogachtend, M. Van Hecke-De Grave
Krantenbezorging
Beste. Sinds half juli wordt de krant ongeveer éénmaal per week niet bezorgd via mijn abonnement service van DPGmedia. Bij telefonisch contact toont men zich medelevend en excuseert de contactpersoon zich uitvoerig. Ik zou dan een korting van €2 krijgen voor het missen van de zaterdagkrant, terwijl ik die €4,80 betaalde in de winkel. Dit lijkt er toch helemaal niet op? De telefoondienst kan er echter niets aan doen, het zijn de personen op het terrein die hun werk niet fatsoenlijk doen. Laats sprak ik toevallig zo een bezorger die vroeg om in het Engels te praten. Als men de taal niet machtig is kan men toch zijn weg niet vinden in al die Vlaamse namen? Concreet wens ik dat de gemiste kranten minstens aan het winkeltarief vergoed worden en dat de dagelijkse bezorging feilloos verloopt zoals met Bpost jarenlang tot volle tevredenheid gebeurde. Vriendelijke groeten. In bijlage een kopie van een rekening voor de zaterdagkrant.
KRANT WEERAL NIET BEZORGD
Voor de 3e. keer op rij sinds half juni is mijn weekend krant weeral niet bezorgd. 1e. keer werd een terugstorting gedaan van 6,23 € ( nadat ik telefonische had gereclameerd) 2e. keer terugstorting van amper 2 € ?? nu vandaag weer geen krant,dus zelf maar gaan halen en 4,80 € betaald....waarom 2e. keer maar 2 € terugbetaald. Ik wil vandaag klacht indienen op de site maar je moet naar de link gaan mijn omgeving maar ook daar kan je geen klacht indienen en meld men dat er bezorgproblemen zijn.Wat is nog het nut van een krant die moet geleverd worden? Het moet altijd maar goedkoper ( stopzetting door B Post) , kranten worden altijd maar duurder en service is altijd maar slechter. vermits ik mij dus niet kan wenden tot de site van HLN en daar ook geenklacht kan indien vraag ik via deze weg terugbetaling van 2 weekend kranten en GEEN verlenging van het abonnement
leveringprobleem krant
Sinds 26 mei 2025 is de levering van HLN overgeschakeld van BPost naar een andere nieuwe bedeler. Vanaf die datum niets dan problemen, ik zit al aan 6 klachten. Ofwel wordt de krant gewoon achtergelaten op de stoep, ofwel wordt ze uren te laat geleverd of gewoon weg geen krant. Telefoneren helpt niet, je krijgt enkel een computerstem te horen. Service is nul komma nul. Ik denk niet dat we daarom een abonnement nemen die ons jaarlijks meer dan 300 euro kost om dan zelf naar de krantenwinkel te moeten gaan. Een compensatie is hier wel op zijn plaats.
Hulp nodig?
Dit bedrijf reageert niet.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten