Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 51
- Aantal klachten *
- 26
- Afgesloten klachten*
- 84%
- Antwoordratio*
- Zonder antwoord
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Dit bedrijf heeft een slechte score
Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Meest recente klachten
Levering kranten volgens abonnement
Beste, De kranten-bedeling gebeurt te laat , op een verkeerd adres of helemaal niet (zoals vandaag alweer ). In het WE krijgen we vaak géén krant ! (nochtans is de WE-krant duurder) OF pas tegen 10h a.m. Met een kranten-abonnement wil de consument zijn product graag in de postbus, op tijd en zeker de WE-krant. Op de buiten is het niet evident een krantenwinkel in de buurt te vinden, daarom kozen wij voor een kranten-abonnement. Het gaat o.a. over de kranten HLN en De Tijd. Deze uitgeverijen bedienen hun klanten niet volgens de afspraak . Het gaat niet alleen over de bedeling maar ook over de verloren kost voor de consument, het doel van een abonnement wordt zo totaal achterhaald en onnuttig. Het is aan de uitgeverijen en DPGmedia om hun klanten correct te bedienen en aldus een oplossing te vinden; m.a.w. een andere bedeler dan AMP of PPP, want het is duidelijk dat zij deze taak niet aankunnen . Met Bpost hebben wij jaren mogen genieten van een haast correcte bedeling.... Als klant willen wij dat de uitgeverijen hun overeenkomst naleven en de nodige stappen zetten om dit probleem terdege en snel aan te pakken. Groeten, C VdV
Terugname plooifiets
Geachte mevrouw/heer, Op 06/04/25, kocht ik in de webshop van De Morgen de elektrische vouwfiets Torpado 16. Ik stelde echter vast dat deze na een paar weken niet meer werkte en verzocht om een herstelling. Na herhaaldelijke contactname met zowel u als de leverancier om het gevraagde te doen krijg ik van u geen reactie meer. Dit heeft geleid tot ongemakken op het werk omdat deze fiets gebruikt werd om te pendelen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen maandag 6 oktober mij een reactie te bezorgen en vraag ik deze fiets terug te betalen. Ik kan niet langer wachten op een oplossing die er klaarblijkelijk niet komt. Zoniet zal ik het niet nalaten verdere stappen te ondernemen. Met vriendelijke groeten, Jasper Dumont
Opzeg abonnement hln
Ik ben klant van HLN sinds 2012 en heb recent na opgemerkt te hebben dat ik recht heb op hln digitaal via mijn Proximus abonnement sinds 2019! DPG media telefonisch gecontacteerd om mijn abonnement met onmiddellijke ingang stop te zetten en de account verder te zetten via het gratis aanbod van Proximus. Gedurende 3 maanden is er blijkbaar niets opgezegd en opnieuw werd een bedrag van 140 euro via domiciliering aangerekend voor een dienst die we blijkbaar reeds 5 jaar dubbel betalen!. Opnieuw neem ik telefonisch contact op ( ook reeds via chat zonder gevolg) om dit aan te kaarten. Niet alleen wordt de verbinding verbroken wanneer ik niet akkoord ga met het voorstel van de dame om geen compensatie aan te bieden , ook werd mijn abonnement weeral niet opgezegd en werd mijn gratis toegang via Proximus niet geactiveerd? Ik wens mimimum een creditnota te ontvangen voor de laatste 3 maanden en een opzegging zonder opzegperiode, dat spreekt voor zich als klant sinds 2012!
opzeggen abonnement
Beste, opzeg abonnement Trouw per ongeluk afgesloten door mijn vader (79 jaar) door klikken via HLN ? Na telefonisch contact werd meegedeeld dat het abonnement gestart is op 6 maart 2025 en dit voor 3 jaar. Vroeger opzeggen is niet mogelijk. Blijkbaar ook samen met abonnement Volkskrant waarvoor het wel gelukt is op te zeggen. Maandelijkse kostprijs 17.12 euro. Mijn vader leest dit niet digitaal. Kan dit zomaar ?
Automatisch verlengen abbonement
Geachte mevrouw/heer, Op 28/07/25 stuurde mij een factuur voor een abonnement dat ik zou hebben gekocht. Ik betwist dit echter. Ik heb nooit toestemming gegeven voor aankoop van betrokken product/dienst. Er werd gemeld dat dit nog expliciet zou gevraagd worden na het beëindigen van de proefperiode. Gelieve al het nodige te doen om dit administratief in orde te brengen en alle facturen op mijn naam te annuleren. Gelieve mij ook uit uw databank te schrappen. Ik wens niet meer opgebeld of gecontacteerd te worden. Met vriendelijke groet, Bijlagen:
Hulp nodig?
Dit bedrijf reageert niet.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten