Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 49
- Aantal klachten *
- 24
- Afgesloten klachten*
- 75%
- Antwoordratio*
- Zonder antwoord
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf heeft een slechte score
Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Meest recente klachten
Terugname plooifiets
Geachte mevrouw/heer, Op 06/04/25, kocht ik in de webshop van De Morgen de elektrische vouwfiets Torpado 16. Ik stelde echter vast dat deze na een paar weken niet meer werkte en verzocht om een herstelling. Na herhaaldelijke contactname met zowel u als de leverancier om het gevraagde te doen krijg ik van u geen reactie meer. Dit heeft geleid tot ongemakken op het werk omdat deze fiets gebruikt werd om te pendelen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen maandag 6 oktober mij een reactie te bezorgen en vraag ik deze fiets terug te betalen. Ik kan niet langer wachten op een oplossing die er klaarblijkelijk niet komt. Zoniet zal ik het niet nalaten verdere stappen te ondernemen. Met vriendelijke groeten, Jasper Dumont
Opzeg abonnement hln
Ik ben klant van HLN sinds 2012 en heb recent na opgemerkt te hebben dat ik recht heb op hln digitaal via mijn Proximus abonnement sinds 2019! DPG media telefonisch gecontacteerd om mijn abonnement met onmiddellijke ingang stop te zetten en de account verder te zetten via het gratis aanbod van Proximus. Gedurende 3 maanden is er blijkbaar niets opgezegd en opnieuw werd een bedrag van 140 euro via domiciliering aangerekend voor een dienst die we blijkbaar reeds 5 jaar dubbel betalen!. Opnieuw neem ik telefonisch contact op ( ook reeds via chat zonder gevolg) om dit aan te kaarten. Niet alleen wordt de verbinding verbroken wanneer ik niet akkoord ga met het voorstel van de dame om geen compensatie aan te bieden , ook werd mijn abonnement weeral niet opgezegd en werd mijn gratis toegang via Proximus niet geactiveerd? Ik wens mimimum een creditnota te ontvangen voor de laatste 3 maanden en een opzegging zonder opzegperiode, dat spreekt voor zich als klant sinds 2012!
opzeggen abonnement
Beste, opzeg abonnement Trouw per ongeluk afgesloten door mijn vader (79 jaar) door klikken via HLN ? Na telefonisch contact werd meegedeeld dat het abonnement gestart is op 6 maart 2025 en dit voor 3 jaar. Vroeger opzeggen is niet mogelijk. Blijkbaar ook samen met abonnement Volkskrant waarvoor het wel gelukt is op te zeggen. Maandelijkse kostprijs 17.12 euro. Mijn vader leest dit niet digitaal. Kan dit zomaar ?
Automatisch verlengen abbonement
Geachte mevrouw/heer, Op 28/07/25 stuurde mij een factuur voor een abonnement dat ik zou hebben gekocht. Ik betwist dit echter. Ik heb nooit toestemming gegeven voor aankoop van betrokken product/dienst. Er werd gemeld dat dit nog expliciet zou gevraagd worden na het beëindigen van de proefperiode. Gelieve al het nodige te doen om dit administratief in orde te brengen en alle facturen op mijn naam te annuleren. Gelieve mij ook uit uw databank te schrappen. Ik wens niet meer opgebeld of gecontacteerd te worden. Met vriendelijke groet, Bijlagen:
KRANT WEERAL NIET BEZORGD
Vandaag zaterdag 13 09 alweer geen krant geleverd. 1. Op de site van HLN geeft men al weken toe dat er bezorg problemen zijn. 2. het is al héél moeilijk om digitaal een klacht te melden, abonnementsnummer invullen ,dan moet je invullen hoe je betaalt, dan moet je invullen wat het laatste bedrag is dat je hebt gestort ,dan moet je uw abonnement koppelen met een ander tijdschrift enz... 3. ik stuurde eerder al een klacht waarop geen antwoord kwam, geen tegemoetkoming. 4. ik WIL GEEN verlenging van het abonnement want ik ben het kotsbeu, ik wil gewoon een terugbetaling van de niet geleverde krant. Héél benieuwd of er hier eens iet gaat bewegen, kan Test-aankoop eens op de kar springen aub?
Hulp nodig?
Dit bedrijf reageert niet.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten