Terug

Abonement opgezegt maar ik blij betalen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

J. S.

Naar: DPG Media

09/12/2025

Hallo, ik zei op 18 augustus mijn abonnement op via de chat. Ik heb hiervan screenshots, ik heb nadien een factuur gekregen via een incassobureau om nog een openstaande factuur te betalen. Ik vond dit al heel raar maar heb niet moeilijk gedaan en de +-50 euro betaald. Nu krijg ik ineens weer 2 facturen voor november en december. Ik heb mijn abonnement opnieuw opgezegt maar ben wel niet weer van plan om deze facturen te betalen. Zoals je ziet op de laatste foto is alles gecrediteerd wat was vermeld in de chat ten gevolge van de stopzetting maar nadien kreeg ik den de brief van de incasso plus nieuwe facturen. Alvast bedankt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform