Geachte mevrouw/heer,
In april wou ik me abonneren op jullie krant n.a.v. het wielerseizoen.
Ik stel echter op een bepaald moment vast dat ik onbetaalde ontvang. Ik was ervan overtuigd dat ik betaalde. Ik had toen ook contact met jullie administratieve dienst en er werd me toen gezegd dat ik het fout voor had.
Ik betaalde dus mijn factuur.
Dit heeft geleid tot een dubbele betaling van abonnementen.
A1003825458 en A1002716890
Eerste werd ondertussen stopgezet door jullie dienst. Ik ben echter mistevreden over het feit dat ik met eenzelfde mailadres 2 abonnementen kan hebben en als ik het aankaartte, dit als onwaar werd beschouwd.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen binnen een maand een terugbetaling van het dubbele abonnement (die op 25/11/2025 door uw medewerker werd stopgezet)
Ik wens ook een uitleg over hoe en waarom dit zo kon lopen.
Met vriendelijke groeten,