Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Ongevraagd abonnement gekregen
Beste, Ongevraagd klant geworden bij Norwegian Lab een 2 tal maand geleden. Plots kreeg ik een factuur van een startpakket van 15 euro. 2 weken later kreeg ik plots een factuur van 185 euro + een vast abonnement op de producten. De producten werden geleverd op een voor mij ongekend adres. Verhaal gaan halen bij het adres van levering: zij hadden ook helemaal niks besteld en wel pakketten ontvangen op mijn naam. Norwegian lab reageert op mijn klachtmails dat ik de pakketten niet mag retourneren en de facturen gewoon moet betalen omdat ik het abonnement ben aangegaan. Ik weet echter van niets en wil dan ook niet betalen voor een product dat ik niet ken en niet besteld heb. Kunnen jullie mij verder helpen? Dit is een factuurnummer: P5D5OIH2-0003
Annuleren van factuur
Ik heb op 23 mei 2025 mijn abonnement stopgezet. Desondanks ontving ik een tweede zending waarover ik per vergissing €198 zou moeten betalen. Ik heb dit betwist, het pakket geweigerd/lag in een afhaalpunt om retour te laten gaan, en heb tot op heden geen bevestiging ontvangen dat de vordering is geschrapt. Graag vraag ik uw tussenkomst en bemiddeling, inclusief mijn gestuurd bewijsmateriaal. —————- De laatste mail die ik gestuurd heb ; Op 12 juni 2025 Via mailadres van mijn vrouw carine.decubber@gmail.com —————- Op 6 juni 2025 heb ik u formeel laten weten dat ik de tweede zending betwist, evenals de bijbehorende factuur van €198. Tot op heden heb ik van u geen inhoudelijke reactie ontvangen. Ik herhaal hierbij: * Mijn abonnement is door u bevestigd als geannuleerd. * De tweede zending is verstuurd zonder mijn toestemming, en na een laattijdige opzegging waarvan ik niet tijdig en duidelijk op de hoogte was. * Ik haal het pakket niet af en beschouw het als ongewenst. * Ik betwist de factuur volledig. Indien ik binnen 3 werkdagen geen bevestiging krijg dat deze vordering is geschrapt, zal ik: * Een officiële klacht indienen bij Test-Aankoop en de FOD Economie wegens misleidende praktijken; * Mijn bank contacteren om automatische incasso’s te blokkeren of terug te vorderen; * Het dossier doorsturen naar het Europees Consumentencentrum. Ik verwacht uw bevestiging schriftelijk en zonder uitstel. Met vriendelijke groet Schepens Jean-Claude carine.decubber@gmail.com klantnr. 1114882 ————————————- Tot nu toe geen reactie gehad Kan ik antwoord krijgen via mail adres carine.decubber@gmail.com
abonnement aangesmeerd
Geachte mevrouw/heer, Op12.04 [datum] heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van 198€ [bedrag]. Dat moet echter een vergissing zijn: ik wil geen abonnement voor deze medicatie omdat het ook niet werkt. Blijkbaar bij de eerste proefpakket van 30 dagen verplichten jouw om een abonnement te nemen en ook deze op tijd (30 DAGEN......maar eigenlijk 15 dagen)TE STOPPEN .[reden van de betwisting]. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € [bedrag], en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,
betaling voor een product dat ik niet heb ontvangen
Geachte mevrouw/heer, Op [04/10/2024] heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € [138 euro]. Dat moet echter een vergissing zijn: [pakket niet ontvangen]. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 138], en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,
Betaling probleem
Geachte mevrouw/heer, In Mei heb ik Cravless bij u besteld..wat ik een enorm slecht product vindt....er zijn al vele klachten over jullie bedrijf.... zonder ik de kleine letters kon zien... werdt er mij een 2de product aangesmeerd.. dit kreeg nooit in handen , anders had ik dit wel retour gedaan... maar nu na bijna 5 maanden krijg ik incasso mails Riverty GmbH met Schuldvordering terwijl ik de 2de zending nooit heb ontvangen ..eisen ze dat ik deze alsnog betaal... iedereen kan zeggen dat er iets naar mij wordt verstuurd...DHL vindt ook hiervan geen informatie terug... ik heb nooit deze zending gezien of ontvangen... nu 2/10 ontvang ik weer een pakket van hun..terwijl ik hier niet om gevraagd heb.. en deze heb ik terug gestuurd naar hun bedrijf...AANGETEKEND Dit moet stoppen... sinds wanneer moet er worden betaald voor een pakket die ik nooit in handen heb gekregen... en telkens ik met jullie mail...krijg ik altijd dezelfde persoon...en die is gewoon niet voor reden vatbaar... als deze verder gaat met incassos Riverty GmbH | Dossiernummer: 642000079120 ...ga ik hiermee naar de pers... of u mag gerust deze tot een zaak drijven...ik heb dit nooit met een bedrijf meegemaakt.... jullie zijn een bende Dieven... ik heb al veel mensen contact gehad en GEEN 1 persoon is tevreden...jullie moesten beschaamd zijn.... ik hoop dat deze zaak wordt opgelost...en niet zover loopt IK BETAAL NIET...WAT IK NIET GEKREGEN HEB LAAT DAT DUIDELIJK ZIJN Met vriendelijke groet, Gina Mertens brakelstraat 20 9300 Aalst Belgie
andere
Beste, Op 9 of 10 mei heb ik een proefpakket van craveless ontvangen voor de som van 7,90 euro. Dit proefpakket ben ik gestart maar ben echter moeten stoppen met het nemen van deze pillen want ik verdroeg deze niet . Het proefpakket heb ik wel betaald, daar ik ermee gestart was. Tevens heb ik Norwegian lab gemaild (na heel wat opzoekwerk) om te melden dat ik geen verdere lading pillen meer wenste te ontvangen. Mail op 27/5 en nogmaals op 3/6. Nu heb ik op 27/8 toch nog een lading pillen ontvangen voor een bedrag van 138 euro. Heb deze onmiddellijk dezelfde dag nog teruggestuurd en als retour gemeld via myriverty. Nu stuurt riverty mij 9/9 een mail dat de retour nog niet verwerkt is en dat ik het openstaande saldo per direct moet betalen. Tevens heb ik ook gebeld met craveless maar die schuiven de zwarte piet door naar riverty en riverty op hun buurt naar cravelesss. zij kunnen helaas niets doen want de zogezegde 14 dagen termijn is verlopen en dan start er een zogezegd abonnement, wat ik helaas niet zo had begrepen bij het bestellen van het proefpakket. mvg
scam
Ik heb een proefpakket aangevraagd voor 30 dagen.Maar ze hadden niks verteld over de abonnement dat er aan vast hangt. Ik had dus de nodige 14 euro betaald voor de proefpakket. Ze stuurde ook nog een 2de pakket met evenveel pillen als de proefpakket maar in plaats van 14 euro vragen ze 158 euro. Ze zeggen nu dat ik de eerste pakket van 14 euro binnen de 14 dagen terug moest sturen zodat ik geen abonnement kreeg.Ik heb niks getekend voor een abonnement.Ik heb ook een email gestuurd naar klantenservice om de bestelling op te zeggen, ik heb dit meerdere keren gestuurd.Het was ook heel moeilijk om contact met hun op te nemen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten