Terug

betaling voor een product dat ik niet heb ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

P. F.

Naar: NORWEGIAN LAB

24/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Op [04/10/2024] heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € [138 euro]. Dat moet echter een vergissing zijn: [pakket niet ontvangen]. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 138], en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,

Berichten (2)

NORWEGIAN LAB

Naar: P. F.

24/10/2024

Uw verzoek (560346) is bijgewerkt. Als u meer opmerkingen wilt toevoegen, kunt u deze e-mail beantwoorden. Crystal M (Norwegian Lab - Nederland) Oct 24, 2024, 14::07 GMT+2 Beste, Volgens DHL werdt u pakket retour gestuurd naar ons. s:www.dhl.de/enrivatkunden/dhl-sendungsverfolgung.?piececode=LE474340912DE Helaas kunnen we de factuur niet annuleren en u niet terugbetalen, maar we kunnen een pakket zonder extra kosten opnieuw naar u verzenden, Vriendelijke groeten. Klachten Oct 24, 2024, 09:01 GMT+2 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This email is a service from Norwegian Lab - Nederland. Delivered by Zendesk [N66DDL-M5NG7]

Bemiddeling door Testaankoop 26 oktober 2024

NORWEGIAN LAB

Naar: P. F.

29/10/2024

Uw verzoek (562880) is bijgewerkt. Als u meer opmerkingen wilt toevoegen, kunt u deze e-mail beantwoorden. Crystal M (Norwegian Lab - Nederland) Oct 29, 2024, 10::37 GMT+1 Beste patricia, Volgens DHL werdt u pakket ons retour gestuurd. s:www.dhl.de/enrivatkunden/dhl-sendungsverfolgung.?piececode=LE474340912DE Helaas kunnen we u niet terugbetalen, maar we kunnen een pakket zonder extra kosten opnieuw naar u verzenden, Vriendelijke groeten. Klachten Oct 28, 2024, 18:30 GMT+1 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This email is a service from Norwegian Lab - Nederland. Delivered by Zendesk [K22649-22P3M]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform