Terug

andere

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

M. M.

Naar: NORWEGIAN LAB

10/09/2024

Beste, Op 9 of 10 mei heb ik een proefpakket van craveless ontvangen voor de som van 7,90 euro. Dit proefpakket ben ik gestart maar ben echter moeten stoppen met het nemen van deze pillen want ik verdroeg deze niet . Het proefpakket heb ik wel betaald, daar ik ermee gestart was. Tevens heb ik Norwegian lab gemaild (na heel wat opzoekwerk) om te melden dat ik geen verdere lading pillen meer wenste te ontvangen. Mail op 27/5 en nogmaals op 3/6. Nu heb ik op 27/8 toch nog een lading pillen ontvangen voor een bedrag van 138 euro. Heb deze onmiddellijk dezelfde dag nog teruggestuurd en als retour gemeld via myriverty. Nu stuurt riverty mij 9/9 een mail dat de retour nog niet verwerkt is en dat ik het openstaande saldo per direct moet betalen. Tevens heb ik ook gebeld met craveless maar die schuiven de zwarte piet door naar riverty en riverty op hun buurt naar cravelesss. zij kunnen helaas niets doen want de zogezegde 14 dagen termijn is verlopen en dan start er een zogezegd abonnement, wat ik helaas niet zo had begrepen bij het bestellen van het proefpakket. mvg

Berichten (1)

NORWEGIAN LAB

Naar: M. M.

17/09/2024

Uw verzoek (529983) is bijgewerkt. Als u meer opmerkingen wilt toevoegen, kunt u deze e-mail beantwoorden. Jose (Norwegian Lab - Nederland) Sep 17, 2024, 10::53 GMT+2 Hallo!De klant heeft dit pakket geretourneerd. Het is niet toegestaan het pakket te retourneren, ook de klant is hiervan op de hoogte. Dit staat vermeld in de algemene voorwaarden die de klant bij bestelling heeft goedgekeurd. De factuur moet worden betaald.Retourneren en 14 dagen herroepingsrecht gelden alleen voor het eerste pakket bij een abonnement met uniforme leveringen (identieke artikelen), de klant kan dus helaas de laatste zending niet retourneren en zal hiervoor moeten betalen. Dit wordt duidelijk vermeld in de algemene voorwaarden die de klant bij de bestelling van de klant heeft aanvaard.Houd er rekening mee dat het niet is toegestaan om het pakket te retourneren, ook de klant is hiervan op de hoogte. Dit staat vermeld in de algemene voorwaarden die de klant bij bestelling heeft goedgekeurd.De factuur moet worden betaald.De klant is geinformeerd.Met vriendelijke groetenJoseKundendienstNorwegian Lab Klachten Sep 10, 2024, 15:17 GMT+2 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This email is a service from Norwegian Lab - Nederland. Delivered by Zendesk [RNZ2PG-WZ59V]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform