Betaling probleem
Aard van probleem:
BestellingKlacht
S. V.
Naar: NORWEGIAN LAB
Geachte mevrouw/heer, In Mei heb ik Cravless bij u besteld..wat ik een enorm slecht product vindt....er zijn al vele klachten over jullie bedrijf.... zonder ik de kleine letters kon zien... werdt er mij een 2de product aangesmeerd.. dit kreeg nooit in handen , anders had ik dit wel retour gedaan... maar nu na bijna 5 maanden krijg ik incasso mails Riverty GmbH met Schuldvordering terwijl ik de 2de zending nooit heb ontvangen ..eisen ze dat ik deze alsnog betaal... iedereen kan zeggen dat er iets naar mij wordt verstuurd...DHL vindt ook hiervan geen informatie terug... ik heb nooit deze zending gezien of ontvangen... nu 2/10 ontvang ik weer een pakket van hun..terwijl ik hier niet om gevraagd heb.. en deze heb ik terug gestuurd naar hun bedrijf...AANGETEKEND Dit moet stoppen... sinds wanneer moet er worden betaald voor een pakket die ik nooit in handen heb gekregen... en telkens ik met jullie mail...krijg ik altijd dezelfde persoon...en die is gewoon niet voor reden vatbaar... als deze verder gaat met incassos Riverty GmbH | Dossiernummer: 642000079120 ...ga ik hiermee naar de pers... of u mag gerust deze tot een zaak drijven...ik heb dit nooit met een bedrijf meegemaakt.... jullie zijn een bende Dieven... ik heb al veel mensen contact gehad en GEEN 1 persoon is tevreden...jullie moesten beschaamd zijn.... ik hoop dat deze zaak wordt opgelost...en niet zover loopt IK BETAAL NIET...WAT IK NIET GEKREGEN HEB LAAT DAT DUIDELIJK ZIJN Met vriendelijke groet, Gina Mertens brakelstraat 20 9300 Aalst Belgie
Berichten (9)
NORWEGIAN LAB
Naar: S. V.
Uw verzoek (546208) is bijgewerkt. Als u meer opmerkingen wilt toevoegen, kunt u deze e-mail beantwoorden. Jose (Norwegian Lab - Nederland) Oct 3, 2024, 15::22 GMT+2 Hallo Klachten Testaankoop. Vriendelijk bedankt voor uw email. Zie attachment met de gevoerde email wisseling met de klant. De vervangende levering is verstuurd en ook geleverd, zie bijgevoegde traceerlink. De invoice blijft staan, de klant moet betalen. Jose Kundendienst Norwegian Lab Klachten Oct 2, 2024, 18:16 GMT+2 This email is a service from Norwegian Lab - Nederland. Delivered by Zendesk [66LK1R-M6PZV]
S. V.
Naar: NORWEGIAN LAB
Geachte Jose (weeral) De vervangende product heb ik retour gedaan (Aangetekend) Ik kan gerust het bewijs sturen.. Ik heb geen vervangend product gevraagd...(en ook omdat ik dankzij jullie product vol stond met uitslag!) Ik betaal dit niet...voor iets wat ik in de maand mei niet had ontvangen en u vervangend product heb ik aangetekend terug gestuurd Jose Ik hoef jullie praktijken niet!! U mag gerust dit tot een zaak brengen.... Mvg Gina Mertens
NORWEGIAN LAB
Naar: S. V.
Uw verzoek (546946) is bijgewerkt. Als u meer opmerkingen wilt toevoegen, kunt u deze e-mail beantwoorden. Jose (Norwegian Lab - Nederland) Oct 3, 2024, 17::38 GMT+2 Hallo, Klachten, Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen. Ik kan u helaas niet vinden in ons klantenregister. Kunt u mij uw klantnummer sturen? En eventueel uw volledige adres of telefoonnummer? U hebt nu contact opgenomen met Norwegian Lab AS. wij hebben de producten Collagen Vital, Craveless, energy B12 + D3, Hair Skin Essentials, Melatonin Vital, Mory, BioBelly en T-Complex. Weet u zeker dat u klant bent van een van deze producten, of zou het kunnen dat u klant bent van een ander product van een andere leverancier dan Norwegian Lab? Als u klant bent van Norwegian Lab, kunt u ook eenvoudig uw klantrelatie beheren door in te loggen met uw klantnummer en telefoonnummer op: s:mijnaccount.norwegianlab.nl Ik hoor graag van u. Ik wens u verder nog een fijne dag! 😊 Met vriendelijke groeten, Jose Kundendienst Norwegian Lab Klachten Oct 3, 2024, 16:47 GMT+2 This email is a service from Norwegian Lab - Nederland. Delivered by Zendesk [1656D3-000ZP]
S. V.
Naar: NORWEGIAN LAB
Geachte Jose Lees de vorige berichten . . En kom niet terug in herhaling... De vervangende product heb ik retour gedaan (Aangetekend) Ik kan gerust het bewijs sturen.. Ik heb geen vervangend product gevraagd...(en ook omdat ik dankzij jullie product vol stond met uitslag!) Ik betaal dit niet...voor iets wat ik in de maand mei niet had ontvangen en u vervangend product heb ik aangetekend terug gestuurd Jose Ik hoef jullie praktijken niet!! U mag gerust dit tot een zaak brengen.... Gina mertens Brakelstraat 20 9300 Aalst Belgie
S. V.
Naar: NORWEGIAN LAB
En wat zei u.. over het product dat u mij aansmeerde.. goed was? https://nl-be.trustpilot.com/review/craveless.dk Vol klachten!....van slachtoffers.. Ik kan de mails laten zien.dat u zei dat dit goed was .. ik stond volledig rood uitslag En massaal ontevreden Ik betaal deze oplichterij niet.. ik heb het laatste pakket retour gedaan aangetekend Kunnen we deze eventueel een zaak van maken? Gina Mertens Brakelstraat 20 9300 Aalst Belgie
NORWEGIAN LAB
Naar: S. V.
Uw verzoek (547181) is bijgewerkt. Als u meer opmerkingen wilt toevoegen, kunt u deze e-mail beantwoorden. Jose (Norwegian Lab - Nederland) Oct 4, 2024, 10::36 GMT+2 Hallo Wij hebben de klant het volgende geinformeerd, zie bijlage. Met vriendelijk groeten Jose Kundendienst Norwegian Lab Klachten Oct 4, 2024, 08:15 GMT+2 This email is a service from Norwegian Lab - Nederland. Delivered by Zendesk [K29DMJ-7M77V]
S. V.
Naar: NORWEGIAN LAB
Dat is geen voldoende antwoord! Heeft u bewijzen dat DHL dit pakket heft geleverd? (Want dat kan ieder bedrijf zeggen wat hij wil...) Aangezien u slechte reacties heeft En dit factuur niet wil annuleren Zijn wij ook genoodzaakt u CEO te raadplegen... want dit is pure afzetterij en oplichtig... heel google spreekt over pure oplichtig.. ik ga hiermee naar hogere stappen U hoort van ons
S. V.
Naar: NORWEGIAN LAB
Dat is geen voldoende antwoord! Leest u wel de berichten Jose? Heeft u onze bijlage LINK gezien? Allemaal ONTEVREDEN KLANTEN!!! Heeft u bewijzen dat DHL dit pakket heeft geleverd in Mei? Want u ging resultaten hiervan krijgen.. maar niets meer gehoord?! (Want dat kan ieder bedrijf zeggen wat hij wil...) Aangezien u slechte reacties heeft En dit factuur niet wil annuleren Zijn wij ook genoodzaakt u CEO te raadplegen... want dit is pure afzetterij en oplichtig... heel google spreekt over pure oplichtig.. ik ga hiermee naar hogere stappen U recente pakket is ook ondertussen retour AANGETEKEND verzonden... en u hoeft geen verdere pakketten te versturen Gina Mertens heeft hier zware uitslag van gekregen... u heeft zelfs deze verstuurd op naam van haar zoon?..en die had zelfs met jullie geen contact!! Ook daar wordt als bedrijf niet op gereageerd! U tweede pakket is verdwenen in de maand mei.. daar treft de schuld van de koerrier .. maar toch niet de klant?! Ik hoop dat u deze factuur annuleerd. Dat hebben wij zelden meegemaakt En hiermee gaan wij naar de Pers U hoort van ons
S. V.
Naar: NORWEGIAN LAB
Dat is geen voldoende antwoord! Leest u wel de berichten Jose? Heeft u onze bijlage LINK gezien? Allemaal ONTEVREDEN KLANTEN!!! Heeft u bewijzen dat DHL dit pakket heeft geleverd in Mei? Want u ging resultaten hiervan krijgen.. maar niets meer gehoord?! (Want dat kan ieder bedrijf zeggen wat hij wil...) Aangezien u slechte reacties heeft En dit factuur niet wil annuleren Zijn wij ook genoodzaakt u CEO te raadplegen... want dit is pure afzetterij en oplichtig... heel google spreekt over pure oplichtig.. ik ga hiermee naar hogere stappen U recente pakket is ook ondertussen retour AANGETEKEND verzonden... en u hoeft geen verdere pakketten te versturen Gina Mertens heeft hier zware uitslag van gekregen... u heeft zelfs deze verstuurd op naam van haar zoon?..en die had zelfs met jullie geen contact!! Ook daar wordt als bedrijf niet op gereageerd! U tweede pakket is verdwenen in de maand mei.. daar treft de schuld van de koerrier .. maar toch niet de klant?! Ik hoop dat u deze factuur annuleerd. Dat hebben wij zelden meegemaakt En hiermee gaan wij naar de Pers
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten