Terug

Ongevraagd abonnement gekregen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: NORWEGIAN LAB

02/09/2025

Beste, Ongevraagd klant geworden bij Norwegian Lab een 2 tal maand geleden. Plots kreeg ik een factuur van een startpakket van 15 euro. 2 weken later kreeg ik plots een factuur van 185 euro + een vast abonnement op de producten. De producten werden geleverd op een voor mij ongekend adres. Verhaal gaan halen bij het adres van levering: zij hadden ook helemaal niks besteld en wel pakketten ontvangen op mijn naam. Norwegian lab reageert op mijn klachtmails dat ik de pakketten niet mag retourneren en de facturen gewoon moet betalen omdat ik het abonnement ben aangegaan. Ik weet echter van niets en wil dan ook niet betalen voor een product dat ik niet ken en niet besteld heb. Kunnen jullie mij verder helpen? Dit is een factuurnummer: P5D5OIH2-0003

Berichten (1)

NORWEGIAN LAB

Naar: C. D.

02/09/2025

Uw verzoek (955369) is bijgewerkt. Als u meer opmerkingen wilt toevoegen, kunt u deze e-mail beantwoorden. Clian (Norwegian Lab - Nederland) Sep 2, 2025, 18::07 GMT+2 Hallo, Klachten, Bedankt voor uw e-mail. Craveless wordt alleen als abonnement verkocht. Dit staat duidelijk vermeld op de website waarop uw client het produkt heeft gekocht, op het bestelformulier en in de voorwaarden op de achterkant van de ontvangen factuur. Het is niet mogelijk om te bestellen zonder de voorwaarden actief te lezen en te accepteren. Hierin staat duidelijk aangeven dat u een automatische abonnee wordt als u bestelt. We hebben niet eerder een opzegging van uw client ontvangen en hebben daarom, overeenkomstig de voorwaarden van de overeenkomst, een nieuwe zending gestuurd. Aangezien we geen opzegging hebben ontvangen, is uw client verplicht om de laatste zending te betalen, maar ontvangt in de toekomst geen pakketten meer. Het abonnement is reeds gestopt. Ik hoop dat dit de verwarring heeft weggenomen. Ik wens u verder nog een fijne dag! 😊 Met vriendelijke groeten, Clian G. Customer Service Norwegianlab Klachten Sep 2, 2025, 14:16 GMT+2 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform