Uw verzoek (955369) is bijgewerkt. Als u meer opmerkingen wilt toevoegen, kunt u deze e-mail beantwoorden.
Clian (Norwegian Lab - Nederland)
Sep 2, 2025, 18::07 GMT+2
Hallo, Klachten,
Bedankt voor uw e-mail.
Craveless wordt alleen als abonnement verkocht. Dit staat duidelijk vermeld op de website waarop uw client het produkt heeft gekocht, op het bestelformulier en in de voorwaarden op de achterkant van de ontvangen factuur.
Het is niet mogelijk om te bestellen zonder de voorwaarden actief te lezen en te accepteren. Hierin staat duidelijk aangeven dat u een automatische abonnee wordt als u bestelt.
We hebben niet eerder een opzegging van uw client ontvangen en hebben daarom, overeenkomstig de voorwaarden van de overeenkomst, een nieuwe zending gestuurd. Aangezien we geen opzegging hebben ontvangen, is uw client verplicht om de laatste zending te betalen, maar ontvangt in de toekomst geen pakketten meer. Het abonnement is reeds gestopt.
Ik hoop dat dit de verwarring heeft weggenomen.
Ik wens u verder nog een fijne dag! 😊
Met vriendelijke groeten,
Clian G.
Customer Service Norwegianlab
Klachten
Sep 2, 2025, 14:16 GMT+2