Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
ongewenste domiciliering
Geachte mevrouw/heer, Op 23juli'24 maak ik een CV op via CV ster.nl , zogezegd gratis CV. Uiteindelijk niet gratis, maar goed...ik betaal 2.95 euro, aan de firma Imkey BV via Mollie. Pas daarna lees ik iets van gratis opzeggen, ik dacht dat het gewoon een eenmalige cv was, meer had ik niet nodig. Vond het al raar dat er over opzeggen gesproken werd.... Dus dan maar meteen(gratis) opzeggen via xpendy.com, want dat kon je doen, dat stond erbij. Toen ik vandaag met bankzaken bezig was, zag ik dus dat er al 2 maal ( op 31 juli en op 2 sept,) 12,95 euro van mijn rekening is gegaan. Voor zover ik weet heb ik geen toestemming voor domiciliering gegeven. Ze lokken je met gratis CV, en uiteindelijk kost het me een hoop geld, tijd en ellende voor 1 papiertje. De track en trace pagina via expendy.com was ook niet te vinden (zelfs met track en trace code) Dit terwijl ik op 5 aug.'24 bericht gekregen had dat die opzeggingsbrief verstuurd was. Ik krijg de indruk dat zij samenwerken. de ene lokt je met gratis, en meteen daarna, gratis opzeggen, zogezegd, want dat klopte ook niet, dat kostte ook bijna 30 euro. Geen eerlijke toestanden! Ik had graag dat ze deze oneerlijke praktijken stopzetten. De mensen duidelijk inlichten, mijn geld terugstorten,(25,90euro) en excuses aanbieden, voor het misleiden van eerlijke mensen. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht
Stiekeme domiciliëring
Geachte, Ik ben er vandaag achter gekomen dat CVster.nl al meer dan een jaar (sinds april 2023) zonder rechtstreekse toestemming iedere maand 12.95 euro van mijn rekening STEELT! Wanneer ik hen er over aanspreek, beweren ze dat dit in hun gebruiksvoorwaarden zijn opgenomen en dat zij op die manier zich ongeoorloofde toegang tot mijn rekening hebben verschaft. Dit mag momenteel misschien ''wettelijk'' zijn (al stel ik mij daar toch serieuze vraagtekens bij), maar ethisch is het allesbehalve, en dat is voor mij reden genoeg om een klacht neer te leggen. Online staan meerdere gevallen omschreven die dezelfde malafide en, naar mijn mening, criminele praktijken omschrijven. Deze praktijken dienen per direct gestopt te worden! Ik heb mijn bank al de opdracht gegeven om alles van deze organisatie als fraudeleus te beschouwen en niks hiervan meer toe te laten. Ik verwacht ook een rechtzetting van deze diefstal. Hoogachtend, Remy Heulsen Psychiatrische Verpleegkunde - Therapeut MENERVA
Ongewenste Domiciliëring
Beste, Ik werd opgelicht door Cvster.nl sinds 21 september 2020. Ik maakte gebruik van de service van CVster om een gratis CV aan te maken op basis van een template. Echter toen ik alles had ingevuld en aangemaakt, werd ik gevraagd om een éénmalig bedrag te betalen van 2,95 euro. Dat heb ik gedaan. Vervolgens bleek dat er gedurende maanden aan een stuk automatisch 12,95 euro per maand werd afgeschreven door CVster.nl. Dit heb ik pas opgemerkt vandaag 6 november 2022. Nooit heb ik een domiciliëring toegestaan. Nooit heb ik een mail ontvangen dat ik een abonnement had bij CVster.nl. Nooit kreeg ik inloggegevens voor een account bij CVster.nl Nooit kreeg ik een mail van bevestiging van betaling. Ik betaalde dus ongewenst 24 maanden 12,95 euro aan dit bedrijf zonder dat ik het wist. Ik heb nu pas de laatste 2 betalingen kunnen annuleren. Vriendelijke Groeten, Hanne
Opgelicht door Cvster
Eenmalig akkoord gegaan voor een abonnement voor 1 maand voor de prijs van €2.95. Nu tot de constatatie gekomen dat men zichzelf het recht heeft toegeëigend om maandelijks €12.95 in mindering te brengen van mijn rekening zonder mijn toestemming. Pas na 13 maanden heb ik dit opgemerkt omdat men de naam van de schuldeiser regelmatig veranderd van cvster naar mollie payments . Iets waar weinig mensen aandacht aan besteden als men dit ziet op zijn rekening. Dit is oplichterij!
Proefperiode wordt omgetoverd in betalend abonnement
Beste,Ik heb in maart een 'gratis proefperiode' aangegaan. Net als vele andere gedupeerden zie ik pas maanden later dat jullie al maanden 12,5 euro van mijn rekening stelen. In de mail van de proefperiode staat er heel mooi beschreven op de 100ste regel, helemaal onderaan in de zone waar niemand kijkt dat dit proefabonnement automatisch wordt overgezet naar een betalend.Ik denk dat jullie zelf maar al te goed weten dat dit grijze zone maffiapraktijken zijn. Ik vraag toch eenmalig aan jullie het premium bedrag vanaf maart 21 tem augustus 21 terug te storen voor mijn account.Op geen enkel moment heb ik een mail ontvangen dat het abonnement omgezet is naar premium.Op geen enkel moment heb ik maandelijks een mail ontvangen dat mijn betaling geslaagd is.Graag asap een vergoeding van het teveel betaalde bedrag, jullie horen met schaamrood op jullie lippen dergelijke praktijken uit te voeren. Stefan Eeckhoudt
Domiciliëring zonder (uitdrukkelijke) toestemming
Beste,Ik heb in december 2018 toen ik op zoek was naar een job eenmalig betaald om een cv-ontwerp te verkrijgen op de volgende website: https://cvster.nl. Toen ik vorige week mijn rekeningen nakeek, bleek dat ik het bedrijf (ongewild !!!) toegang had verleend tot een maandelijke domiciliëring van 12,5 EUR voor een zogezegd abonnement.Echter, ik heb nooit mijn akkoord gegeven over te gaan tot domiciliëring, en al zeker niet uitdrukkelijk. Bovendien zo blijkt, heb ik zelfs geen account (waar ik wel voor betaal zogezegd) en heb ik aldus sinds mijn laatste aankoop nooit nog gebruik gemaakt van de service die ze aanbieden. Daarop heb ik hen een bericht gestuurd, via hun website, en hen verzocht (i) de domicilïering te staken en (2) mij de betalingen die werden verricht zonder oorzaak terug te betalen. Indien er geen gehoor aan werd gegeven dreigde ik verdere stappen te ondernemen.24 uur later werd er mij bevestigd dat mijn abonnement werd stopgezet. Hierop heb ik een iets dreigendere toon angenomen en gedreigd hen formeel in gebreke te stellen en verdere stappen te ondernemen indien er geen gehoor zou worden gegeven aan mijn verzoek tot terugbetaling.Een kleine 24 uur later werd er mij het volgende geantwoord: Beste Florian,Bedankt voor je bericht. We hebben je betaling van 11 x €12,95 teruggestort en deze zal binnen 3-5 werkdagen op je rekening worden bijgeschreven.We hebben ook bevestigd dat je abonnement is geannuleerd en dat je niet opnieuw wordt gefactureerd. Vanaf nu heb je ons gratis abonnement, zodat je je altijd opnieuw kunt aanmelden bij CVster.nl om je CV te bekijken of te bewerken.We hopen je hiermee van dienst te zijn. Inmiddels werd ik terugbetaald maar ik wens nog steeds een klacht in te dienen. Als advocaat ben ik zeer gevoelig aan zulke bedriegelijke wanpraktijken.Gelieve dit te onderzoeken. Het feit dat mij onmiddelijk (na 2e aanmaning en dreigement tot ingebrekestelling) werd geantwoord dat ik zou worden terugbetaald en dat ik bovendien kan genieten van een gratis account doet mij des te meer vermoeden dat er iets niet 'koosjer' is met de praktijken van deze onderneming en dat ze er goed op de hoogte van zijn.Veel succes!
Oplichting
De firma CVster.nl belooft gratis een cv op te stellen op internet. Na het invullen van de gegevens vragen ze éénmalige betaling . Ook daarna zie je het cv nooit . Maar daarna blijven ze ongevraagd maandelijks een bedrag van je rekening afhouden
Abonnement zonder toestemming
Mijn klacht is juist dezelfde als die van A.D op 31 januari 2019:Net zoals vele anderen ben ik opgelicht door dit bedrijf. Ik maakte gebruik van de service van CVster om een gratis CV aan te maken op basis van een template. Echter toen ik alles had ingevuld en aangemaakt, werd ik gevraagd om een éénmalig bedrag te betalen van 2,95 euro. Dat heb ik gedaan. Vervolgens bleek dat er gedurende enkele maanden automatisch 12,95 euro per maand werd afgeschreven door CVster.nl. Aangezien er enkel domiciliëring op mijn rekening stond ging ik er in alle vertrouwen vanuit dat het ging om één van mijn toegestane domiciliëringen. Nooit heb ik een abonnement toegestaan (achteraf kan je ergens in de voorwaarden gaan lezen dat de éénmalige aanmaak en betaling ook een stilzwijgend toestaan is voor een abonnement, maar dat wordt dus niet vermeld bij dat éénmalige gratis betalende gebruik van hun service). Nooit heb ik een mail ontvangen dat ik een abonnement had bij CVster.nl. Nooit kreeg ik inloggegevens voor een account bij CVster.nl Nooit kreeg ik een mail van bevestiging van betaling. Maw ik ben volledig opgelicht door dit bedrijf.
Problemen met domiciliering
Beste,Ik heb gebruik gemaakt van de website CVster.nl om een template aan te maken voor een CV. Dit is een dienst waarvan ik éénmalig gebruik heb gemaakt en waarvoor er 2.90€ werd aangerekend, bij de aankoop heb ik hier blijkbaar ingestemd voor een domiciliering van maandelijks €12.95 per maand. Dit is in zeer kleine letters omschreven. Maar ik heb geen duidelijke e-mail of bewijs ontvangen dat ze me maandelijks dit bedrag zouden aanrekenen tot ik deze dienst stopzet. Enkele maanden later zag ik deze uitgaven op mijn afschriften. Ik heb 5 maand betaald voor een dienst waar ik geen gebruik meer van heb gemaakt. Als ik hun bedrijf en recensies google ben ik duidelijk niet de enige persoon die hier last van heeft ondervonden.Mvg
Abonnement zonder akkoord
Net zoals vele anderen ben ik opgelicht door dit bedrijf. Ik maakte gebruik van de service van CVster om een gratis CV aan te maken op basis van een template. Echter toen ik alles had ingevuld en aangemaakt, werd ik gevraagd om een éénmalig bedrag te betalen van 2,95 euro. Dat heb ik gedaan. Vervolgens bleek dat er gedurende enkele maanden automatisch 12,95 euro per maand werd afgeschreven door CVster.nl. Aangezien er enkel domiciliëring op mijn rekening stond ging ik er in alle vertrouwen vanuit dat het ging om één van mijn toegestane domiciliëringen. Nooit heb ik een abonnement toegestaan (achteraf kan je ergens in de voorwaarden gaan lezen dat de éénmalige aanmaak en betaling ook een stilzwijgend toestaan is voor een abonnement, maar dat wordt dus niet vermeld bij dat éénmalige gratis betalende gebruik van hun service). Nooit heb ik een mail ontvangen dat ik een abonnement had bij CVster.nl. Nooit kreeg ik inloggegevens voor een account bij CVster.nl Nooit kreeg ik een mail van bevestiging van betaling. Maw ik ben volledig opgelicht door dit bedrijf.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten