Meest recente klachten

L. J.
2/09/2024

ongewenste domiciliering

Geachte mevrouw/heer, Op 23juli'24 maak ik een CV op via CV ster.nl , zogezegd gratis CV. Uiteindelijk niet gratis, maar goed...ik betaal 2.95 euro, aan de firma Imkey BV via Mollie. Pas daarna lees ik iets van gratis opzeggen, ik dacht dat het gewoon een eenmalige cv was, meer had ik niet nodig. Vond het al raar dat er over opzeggen gesproken werd.... Dus dan maar meteen(gratis) opzeggen via xpendy.com, want dat kon je doen, dat stond erbij. Toen ik vandaag met bankzaken bezig was, zag ik dus dat er al 2 maal ( op 31 juli en op 2 sept,) 12,95 euro van mijn rekening is gegaan. Voor zover ik weet heb ik geen toestemming voor domiciliering gegeven. Ze lokken je met gratis CV, en uiteindelijk kost het me een hoop geld, tijd en ellende voor 1 papiertje. De track en trace pagina via expendy.com was ook niet te vinden (zelfs met track en trace code) Dit terwijl ik op 5 aug.'24 bericht gekregen had dat die opzeggingsbrief verstuurd was. Ik krijg de indruk dat zij samenwerken. de ene lokt je met gratis, en meteen daarna, gratis opzeggen, zogezegd, want dat klopte ook niet, dat kostte ook bijna 30 euro. Geen eerlijke toestanden! Ik had graag dat ze deze oneerlijke praktijken stopzetten. De mensen duidelijk inlichten, mijn geld terugstorten,(25,90euro) en excuses aanbieden, voor het misleiden van eerlijke mensen. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Afgesloten
R. H.
27/06/2024

Stiekeme domiciliëring

Geachte, Ik ben er vandaag achter gekomen dat CVster.nl al meer dan een jaar (sinds april 2023) zonder rechtstreekse toestemming iedere maand 12.95 euro van mijn rekening STEELT! Wanneer ik hen er over aanspreek, beweren ze dat dit in hun gebruiksvoorwaarden zijn opgenomen en dat zij op die manier zich ongeoorloofde toegang tot mijn rekening hebben verschaft. Dit mag momenteel misschien ''wettelijk'' zijn (al stel ik mij daar toch serieuze vraagtekens bij), maar ethisch is het allesbehalve, en dat is voor mij reden genoeg om een klacht neer te leggen. Online staan meerdere gevallen omschreven die dezelfde malafide en, naar mijn mening, criminele praktijken omschrijven. Deze praktijken dienen per direct gestopt te worden! Ik heb mijn bank al de opdracht gegeven om alles van deze organisatie als fraudeleus te beschouwen en niks hiervan meer toe te laten. Ik verwacht ook een rechtzetting van deze diefstal. Hoogachtend, Remy Heulsen Psychiatrische Verpleegkunde - Therapeut MENERVA

Afgesloten
H. V.
6/11/2022

Ongewenste Domiciliëring

Beste, Ik werd opgelicht door Cvster.nl sinds 21 september 2020. Ik maakte gebruik van de service van CVster om een gratis CV aan te maken op basis van een template. Echter toen ik alles had ingevuld en aangemaakt, werd ik gevraagd om een éénmalig bedrag te betalen van 2,95 euro. Dat heb ik gedaan. Vervolgens bleek dat er gedurende maanden aan een stuk automatisch 12,95 euro per maand werd afgeschreven door CVster.nl. Dit heb ik pas opgemerkt vandaag 6 november 2022. Nooit heb ik een domiciliëring toegestaan. Nooit heb ik een mail ontvangen dat ik een abonnement had bij CVster.nl. Nooit kreeg ik inloggegevens voor een account bij CVster.nl Nooit kreeg ik een mail van bevestiging van betaling. Ik betaalde dus ongewenst 24 maanden 12,95 euro aan dit bedrijf zonder dat ik het wist. Ik heb nu pas de laatste 2 betalingen kunnen annuleren. Vriendelijke Groeten, Hanne

Afgesloten
N. V.
29/09/2021

Opgelicht door Cvster

Eenmalig akkoord gegaan voor een abonnement voor 1 maand voor de prijs van €2.95. Nu tot de constatatie gekomen dat men zichzelf het recht heeft toegeëigend om maandelijks €12.95 in mindering te brengen van mijn rekening zonder mijn toestemming. Pas na 13 maanden heb ik dit opgemerkt omdat men de naam van de schuldeiser regelmatig veranderd van cvster naar mollie payments . Iets waar weinig mensen aandacht aan besteden als men dit ziet op zijn rekening. Dit is oplichterij!

Afgesloten
S. E.
20/08/2021

Proefperiode wordt omgetoverd in betalend abonnement

Beste,Ik heb in maart een 'gratis proefperiode' aangegaan. Net als vele andere gedupeerden zie ik pas maanden later dat jullie al maanden 12,5 euro van mijn rekening stelen. In de mail van de proefperiode staat er heel mooi beschreven op de 100ste regel, helemaal onderaan in de zone waar niemand kijkt dat dit proefabonnement automatisch wordt overgezet naar een betalend.Ik denk dat jullie zelf maar al te goed weten dat dit grijze zone maffiapraktijken zijn. Ik vraag toch eenmalig aan jullie het premium bedrag vanaf maart 21 tem augustus 21 terug te storen voor mijn account.Op geen enkel moment heb ik een mail ontvangen dat het abonnement omgezet is naar premium.Op geen enkel moment heb ik maandelijks een mail ontvangen dat mijn betaling geslaagd is.Graag asap een vergoeding van het teveel betaalde bedrag, jullie horen met schaamrood op jullie lippen dergelijke praktijken uit te voeren. Stefan Eeckhoudt

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform