Terug

Domiciliëring zonder (uitdrukkelijke) toestemming

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. N.

Naar: Resume.io - Imkey BV

12/11/2019

Beste,Ik heb in december 2018 toen ik op zoek was naar een job eenmalig betaald om een cv-ontwerp te verkrijgen op de volgende website: https://cvster.nl. Toen ik vorige week mijn rekeningen nakeek, bleek dat ik het bedrijf (ongewild !!!) toegang had verleend tot een maandelijke domiciliëring van 12,5 EUR voor een zogezegd abonnement.Echter, ik heb nooit mijn akkoord gegeven over te gaan tot domiciliëring, en al zeker niet uitdrukkelijk. Bovendien zo blijkt, heb ik zelfs geen account (waar ik wel voor betaal zogezegd) en heb ik aldus sinds mijn laatste aankoop nooit nog gebruik gemaakt van de service die ze aanbieden. Daarop heb ik hen een bericht gestuurd, via hun website, en hen verzocht (i) de domicilïering te staken en (2) mij de betalingen die werden verricht zonder oorzaak terug te betalen. Indien er geen gehoor aan werd gegeven dreigde ik verdere stappen te ondernemen.24 uur later werd er mij bevestigd dat mijn abonnement werd stopgezet. Hierop heb ik een iets dreigendere toon angenomen en gedreigd hen formeel in gebreke te stellen en verdere stappen te ondernemen indien er geen gehoor zou worden gegeven aan mijn verzoek tot terugbetaling.Een kleine 24 uur later werd er mij het volgende geantwoord: Beste Florian,Bedankt voor je bericht. We hebben je betaling van 11 x €12,95 teruggestort en deze zal binnen 3-5 werkdagen op je rekening worden bijgeschreven.We hebben ook bevestigd dat je abonnement is geannuleerd en dat je niet opnieuw wordt gefactureerd. Vanaf nu heb je ons gratis abonnement, zodat je je altijd opnieuw kunt aanmelden bij CVster.nl om je CV te bekijken of te bewerken.We hopen je hiermee van dienst te zijn. Inmiddels werd ik terugbetaald maar ik wens nog steeds een klacht in te dienen. Als advocaat ben ik zeer gevoelig aan zulke bedriegelijke wanpraktijken.Gelieve dit te onderzoeken. Het feit dat mij onmiddelijk (na 2e aanmaning en dreigement tot ingebrekestelling) werd geantwoord dat ik zou worden terugbetaald en dat ik bovendien kan genieten van een gratis account doet mij des te meer vermoeden dat er iets niet 'koosjer' is met de praktijken van deze onderneming en dat ze er goed op de hoogte van zijn.Veel succes!

Berichten (1)

Resume.io - Imkey BV

Naar: F. N.

12/11/2019

-- Please reply above this line --Beste , We hebben jouw bericht goed ontvangen (ticket nummer: 99655). Het support team zit van maandag t/m donderdag tijdens kantoorurenvoor jou klaar en gaan jouw bericht zo snel mogelijk in behandelingnemen. DE MEEST GESTELDE VRAGEN EN ANTWOORDEN KUN JE HIER [1] VINDEN:* Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen? [2]* Hoe werkt het abonnement? [3]* Hoe kan ik mijn CV gratis downloaden? [4]* Komt mijn CV op internet te staan? [5] Wanneer kun je een reactie van ons verwachten? Berichten verzonden op maandag tot en met donderdagmiddag wordendoorgaans binnen 24 uur in behandeling genomen. Berichten verzonden opdonderdagavond t/m zondag krijgen op maandag een reactie van ons. We hopen je zo voldoende te hebben gea¯nformeerd. Met vriendelijke groet,   JOOST _Support Medewerker_ w:   cvster.nl [6]  e: support@cvster.nl [7] [8]   Links:------[1] /HTTPS:CVSTER.NL/FAQ[2] s:cvster.nl/faq[3] s:cvster.nl/faq[4] s:cvster.nl/faq[5] s:cvster.nl/faq[6] s:cvster.nl[7] mailto:support@cvster.nl[8] s:cvster.nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform