Terug

Ongewenste Domiciliëring

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: Resume.io - Imkey BV

06/11/2022

Beste, Ik werd opgelicht door Cvster.nl sinds 21 september 2020. Ik maakte gebruik van de service van CVster om een gratis CV aan te maken op basis van een template. Echter toen ik alles had ingevuld en aangemaakt, werd ik gevraagd om een éénmalig bedrag te betalen van 2,95 euro. Dat heb ik gedaan. Vervolgens bleek dat er gedurende maanden aan een stuk automatisch 12,95 euro per maand werd afgeschreven door CVster.nl. Dit heb ik pas opgemerkt vandaag 6 november 2022. Nooit heb ik een domiciliëring toegestaan. Nooit heb ik een mail ontvangen dat ik een abonnement had bij CVster.nl. Nooit kreeg ik inloggegevens voor een account bij CVster.nl Nooit kreeg ik een mail van bevestiging van betaling. Ik betaalde dus ongewenst 24 maanden 12,95 euro aan dit bedrijf zonder dat ik het wist. Ik heb nu pas de laatste 2 betalingen kunnen annuleren. Vriendelijke Groeten, Hanne

Berichten (3)

Resume.io - Imkey BV

Naar: H. V.

06/11/2022

-- Please reply above this line --Beste , We hebben jouw bericht goed ontvangen (ticket nummer: 418053). Het support team zit van maandag t/m donderdag tijdens kantoorurenvoor jou klaar en gaan jouw bericht zo snel mogelijk in behandelingnemen. DE MEEST GESTELDE VRAGEN EN ANTWOORDEN KUN JE HIER [1] VINDEN:* Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen? [2]* Hoe werkt het abonnement? [3]* Hoe kan ik mijn CV gratis downloaden? [4]* Komt mijn CV op internet te staan? [5] Wanneer kun je een reactie van ons verwachten? Berichten verzonden op maandag tot en met donderdagmiddag wordendoorgaans binnen 24 uur in behandeling genomen. Berichten verzonden opdonderdagavond t/m zondag krijgen op maandag een reactie van ons. We hopen je zo voldoende te hebben gea¯nformeerd. Met vriendelijke groet,   JOOST _Support Medewerker_ w:   cvster.nl [6]  e: support@cvster.nl [7] [8]   Links:------[1] /HTTPS:CVSTER.NL/FAQ[2] s:cvster.nl/faq[3] s:cvster.nl/faq[4] s:cvster.nl/faq[5] s:cvster.nl/faq[6] s:cvster.nl[7] mailto:support@cvster.nl[8] s:cvster.nl

H. V.

Naar: Resume.io - Imkey BV

30/11/2022

Beste,Dit is geen antwoord op mijn bericht/klacht. Vriendelijke Groeten,Hanne

Resume.io - Imkey BV

Naar: H. V.

30/11/2022

-- Please reply above this line --Beste , We hebben jouw bericht goed ontvangen (ticket nummer: 427818). Het support team zit van maandag t/m donderdag tijdens kantoorurenvoor jou klaar en gaan jouw bericht zo snel mogelijk in behandelingnemen. DE MEEST GESTELDE VRAGEN EN ANTWOORDEN KUN JE HIER [1] VINDEN:* Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen? [2]* Hoe werkt het abonnement? [3]* Hoe kan ik mijn CV gratis downloaden? [4]* Komt mijn CV op internet te staan? [5] Wanneer kun je een reactie van ons verwachten? Berichten verzonden op maandag tot en met donderdagmiddag wordendoorgaans binnen 24 uur in behandeling genomen. Berichten verzonden opdonderdagavond t/m zondag krijgen op maandag een reactie van ons. We hopen je zo voldoende te hebben gea¯nformeerd. Met vriendelijke groet,   JOOST _Support Medewerker_ w:   cvster.nl [6]  e: support@cvster.nl [7] [8]   Links:------[1] /HTTPS:CVSTER.NL/FAQ[2] s:cvster.nl/faq[3] s:cvster.nl/faq[4] s:cvster.nl/faq[5] s:cvster.nl/faq[6] s:cvster.nl[7] mailto:support@cvster.nl[8] s:cvster.nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform