Terug

Abonnement zonder akkoord

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Resume.io - Imkey BV

31/01/2019

Net zoals vele anderen ben ik opgelicht door dit bedrijf. Ik maakte gebruik van de service van CVster om een gratis CV aan te maken op basis van een template. Echter toen ik alles had ingevuld en aangemaakt, werd ik gevraagd om een éénmalig bedrag te betalen van 2,95 euro. Dat heb ik gedaan. Vervolgens bleek dat er gedurende enkele maanden automatisch 12,95 euro per maand werd afgeschreven door CVster.nl. Aangezien er enkel domiciliëring op mijn rekening stond ging ik er in alle vertrouwen vanuit dat het ging om één van mijn toegestane domiciliëringen. Nooit heb ik een abonnement toegestaan (achteraf kan je ergens in de voorwaarden gaan lezen dat de éénmalige aanmaak en betaling ook een stilzwijgend toestaan is voor een abonnement, maar dat wordt dus niet vermeld bij dat éénmalige gratis betalende gebruik van hun service). Nooit heb ik een mail ontvangen dat ik een abonnement had bij CVster.nl. Nooit kreeg ik inloggegevens voor een account bij CVster.nl Nooit kreeg ik een mail van bevestiging van betaling. Maw ik ben volledig opgelicht door dit bedrijf.

Berichten (1)

Resume.io - Imkey BV

Naar: A. D.

31/01/2019

-- Please reply above this line --Beste ,We hebben jouw bericht goed ontvangen (ticket nummer: 24700). Het support team zit van maandag t/m donderdag tijdens kantoorurenvoor jou klaar en gaan jouw bericht zo snel mogelijk in behandelingnemen. DE MEEST GESTELDE VRAGEN EN ANTWOORDEN KUN JE HIER [1] VINDEN:* Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen? [2]* Hoe werkt het abonnement? [3]* Hoe kan ik mijn CV gratis downloaden? [4]* Komt mijn CV op internet te staan? [5]Wanneer kun je een reactie van ons verwachten?Berichten verzonden op maandag tot en met donderdagmiddag wordendoorgaans binnen 24 uur in behandeling genomen. Berichten verzonden opdonderdagavond t/m zondag krijgen op maandag een reactie van ons. We hopen je zo voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,   JOOST _Support Medewerker_ w:   cvster.nl [6]  e:  support@cvster.nl [7] [8]   Links:------[1] /HTTPS:CVSTER.NL/FAQ[2] s:cvster.nl/faq[3] s:cvster.nl/faq[4] s:cvster.nl/faq[5] s:cvster.nl/faq[6] s:cvster.nl[7] mailto:support@cvster.nl[8] s:cvster.nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform