Geachte mevrouw/heer,
Op 23juli'24 maak ik een CV op via CV ster.nl , zogezegd gratis CV.
Uiteindelijk niet gratis, maar goed...ik betaal 2.95 euro, aan de firma Imkey BV via Mollie. Pas daarna lees ik iets van gratis opzeggen, ik dacht dat het gewoon een eenmalige cv was, meer had ik niet nodig. Vond het al raar dat er over opzeggen gesproken werd....
Dus dan maar meteen(gratis) opzeggen via xpendy.com, want dat kon je doen, dat stond erbij. Toen ik vandaag met bankzaken bezig was, zag ik dus dat er al 2 maal ( op 31 juli en op 2 sept,) 12,95 euro van mijn rekening is gegaan. Voor zover ik weet heb ik geen toestemming voor domiciliering gegeven. Ze lokken je met gratis CV, en uiteindelijk kost het me een hoop geld, tijd en ellende voor 1 papiertje.
De track en trace pagina via expendy.com was ook niet te vinden (zelfs met track en trace code)
Dit terwijl ik op 5 aug.'24 bericht gekregen had dat die opzeggingsbrief verstuurd was. Ik krijg de indruk dat zij samenwerken. de ene lokt je met gratis, en meteen daarna, gratis opzeggen, zogezegd, want dat klopte ook niet, dat kostte ook bijna 30 euro. Geen eerlijke toestanden!
Ik had graag dat ze deze oneerlijke praktijken stopzetten. De mensen duidelijk inlichten,
mijn geld terugstorten,(25,90euro) en excuses aanbieden, voor het misleiden van eerlijke mensen.
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- Kopie factuur
- Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht