Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Opzegging contract geen reactie, wel incassobureau.
Na vele mails waarop geen reactie kwam, ook niet na aangetekend schrijven en ontvangstbevestiging, krijg ik nu een eerste ingebrekestelling van incassobureau Trivion. Mails worden niet beantwoord maar ik krijg wel een ticketnummer. Ik wordt aan het lijntje gehouden. Ook worden brieven zowel van Seniorenvoordeelkaart als van incassobureau véél later dan opmaakdatum verstuurd waardoor reactietijd serieus verkort wordt. Bedrieglijke praktijken voor een kaart waar ik al lang probeer van af te geraken. Dit moet stoppen !
factuur. lidmaatschap reeds opgezegd
Krijg een betalingsverzoek waar ik de vraag stel wat dit betekent. Lidmaatschap is reeds beëindigd 4 januari 2025. Krijg geen antwoord. Wel verdere aanmaningen. zie documenten in bijlage.
opzegging kaart
Op 7.11.2023 heb ik via Sepast.eu een opzegging gedaan van mijn abonnement op de Seniorenvoordeelkaart .Nu krijg ik een rekening van: 34,95 € . Zij beweren dat ze hierover een mail hebben gestuurd, maar die heb ik nooit ontvangen. Ik wil niet betalen voor wat reeds lang opgezegd is .
Betalings probleem
Geachte mevrouw/heer, Op [DATUM]25/07/2024 ontving ik van u een brief met het verzoek tot betaling van het bedrag van [BEDRAG59.95] euro [RefF#4458000918nummer brief gerechtsdeurwaarder of incassobureau]. Deze vordering betwist ik in zijn geheel. Op [DATUM]06/08/24 schreef ik [senioren voordeel kaart] hierover reeds aan. De vermeende vordering van deze firma is ongegrond . Ik heb nooit of nimmer toestemming gegeven voor een abonnement aant te gaan met die oplichters,, ik ben er gewoon ingeluisd omdat ik eventueel interesse had in hun project, er was nergens merkbaar dat er daarvoor moest betaald worden, na opzoeking heb ik gezien dat er meerdere mensen gedupeerde zijn van deze oneerlijke methode om mensen te laten betalen, waarvoor ze niet juist ingelicht zijn. Gelieve mij binnen de 15 dagen na ontvangst van dit schrijven schriftelijk te bevestigen dat u elke verdere invorderingsactie ten aanzien van mij definitief beëindigd hebt. Met vriendelijke groet,
dubbele betaling lidgeld 2023-2024
Beste, Bij het nakijken van mijn bankrekening zie ik dat op 7/11/2023 er 29,95 euro afging van mijn rekening met de vermelding SEPA-domiciliëring.Op dezelfde dag 7/11/2023 is er een uitgaande overschrijving van 29,95 euro van dezelfde bankrekening gestort naar NL63 ABNA 0843544309. Afschriften van de bank heb ik jullie als bewijs in bijlage van de mails gestuurd.Het gaat hier duidelijk om een dubbele betaling van hetzelfde jaarlijkse lidgeld voor de seniorenvoordeelkaart. Ik heb alle informatie al bezorgd via Senicom Klantenservice Seniorenvoordeelpas (e-mails op datum van 23, 25, 26, 29/4/24 en 1, 6, 13, 16, 17, 20/5/24 maar de financiële administratie kon maar 1 overschrijving vinden. Ik heb sinds 20/5/24 niets meer van jullie vernomen. Gelieve het bedrag onmiddellijk terug te betalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt,Adrien De Vleesschauwer.
Invordering 'lidgeld' via incassobureau
Geachte heer, mevrouw,hieronder vindt u de eerdere mailcorrespondentie met uw bedrijf en incassobureau Trivion. Niettemin ontving ik intussen een 'eerste ingebrekestelling' gedateerd 30/04/2024 vanwege Trivion incassobureau ter invordering van de hoofdsom + 20 € forfaitair schadebeding, samen € 50,35 te betalen binnen de 15 dagen, wat ik (nog) niet heb gedaan. Ik ben gedeeltelijk arbeidsongeschikt (66,67% inval. cf. ziekenfonds).U gelieve de invordering door Trivion stop te zetten a.u.b.Dank bij voorbaat!.Vriendelijke groet.Van: Josiane Suffys Verzonden: zaterdag 6 april 2024 18:54Aan: info@trivion.beCC: klantenservice@seniorenvoordeelkaart.beOnderwerp: Uw schrijven inzake PREINCASSO dd. 29/03/2024 - Dossier 4458000036Beste heer, mevrouw,In reactie op het schrijven in rubriek, tevens verwijzend naar eerdere mailcorrespondentie ter zake :Nadat mij eerst een aanbod werd gedaan n.a.v. Black Friday voor 1€, kreeg ik onderstaand aanbod dat per saldo zou resulteren in een nuloperatie mits cadeaukaart bol.com t.b.v. 20€ en korting t.b.v. 10€. Vertrouwend op fairplay vanwege de ‘opdrachtgever’ wou ik daar in eerste instantie op ingaan.Echter, werd mijn inbox ineens met een tsunami aan mailberichten overspoeld, niet in het minst ter invordering van ‘lidgeld’.Dat herinnerde mij aan alle commotie rond de vroegere ‘bedrijvengids’, met helaas vele Belgische gedupeerden.Diverse mislukte pogingen tot telefonisch contact met uw locatie SENICOM te Antwerpen ten spijt én de weinig flatterende informatie die ik intussen op het internet over uw organisatie (zetel in Nederland??) had teruggevonden, versterkten mijn argwaan m.b.t. een soort ‘déjà vu’ in geschenkverpakking.Met dit schrijven beoog ik verdere polemiek en/of discussie te vermijden. Dit evenwel onder voorbehoud van alle recht en zonder nadelige erkentenis.Hoogachtend,Josiane SuffysAvondzonweg 88500 Kortrijk Van: Seniorenvoordeelpas [support@seniorenvoordeelpas.zendesk.com] Verzonden: woensdag 24 januari 2024 14:49Aan: Josiane Suffys [js.sude@outlook.com]Onderwerp: [Seniorenvoordeelpas] Re: Uw schrijven van 8 december 2023 met aangekleefde 'Seniorenvoordeelkaart.be' 06122315041: Aan SENICOM Lange Lozanastraat 142 2018 Antwerpen ... ##- Typ uw reactie boven deze regel -##Klantenservice Seniorenvoordeelpas (Seniorenvoordeelpas) 24 jan 2024 14:48 CET Goedendag, Hartelijk dank voor uw bericht.Wij hebben op 06-12-2023 een volledige aanmelding ontvangen met uw gegevens. Tijdens deze aanmelding bent u akkoord gegaan met de algemene voorwaarden. Daarnaast heeft u van ons verschillende berichten mogen ontvangen zoals de bevestigingsmail na aanmelding, nieuwsbrieven en betaalverzoeken. Hieruit heeft u kunnen opmaken dat u het lidmaatschap bent aangegaan. Zoals onder andere beschreven staat in de algemene voorwaarden (punt 3 in de algemene voorwaarden, herroepingsrecht) heeft u 14 dagen de tijd om uw lidmaatschap te herroepen. Echter heeft u uw lidmaatschap opgezegd buiten deze 14 dagen. Wij hebben dan ook een opzegging verwerkt voor na het eerste jaar. BetalingGraag denken wij met u mee. Wij zien dat er ondertussen administratiekosten bij zijn gekomen. Indien de betaling binnen 7 dagen wordt voldaan zullen de administratiekosten komen te vervallen. Wij verzoeken u vriendelijk het totaalbedrag van € 29,95 over te maken naarBankrekening: NL63 ABNA 0843 5443 09BIC ABNANL2At.n.v. Senicom B.V.o.v.v. 3220230018980 - 23720123 Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen?Indien u nog verdere vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantendienst door te reageren op deze e-mail. Wij helpen u graag! Met vriendelijke groet, Emma Klik hier voor de openingstijden van onze klantendienst. Van: Josiane Suffys Verzonden: vrijdag 19 januari 2024 14:40Aan: info@seniorenvoordeelkaart.beCC: Dirk Detremmerie [detremmerie.dirk@telenet.be]Onderwerp: Uw schrijven van 8 december 2023 met aangekleefde 'Seniorenvoordeelkaart.be' 06122315041Aan SENICOMLange Lozanastraat 1422018 AntwerpenBeste,In reactie op uw schrijven in rubriek meld ik u geenszins gebruik te willen en/of zullen maken van uw aanbod in welke vorm ook en in het bijzonder de ‘Seniorenvoordeelkaart.be’.Ik wens geen enkel schrijven noch mailbericht noch enige andere communicatie te ontvangen van uw organisatie.U gelieve dit per kerende te noteren.Voorname groet,Josiane SuffysAvondzonweg 88500 Kortrijk
PROBLEEM BETALING LIDGELD
Kreeg op 28 november brief toegestuurd met klantenkaart 05122208301 met geen enkel banknummer om het lidgeld te betalen. Stopte deze brief in mijn mapje te betalen. Van seniorenvoordeelkaart niets meer ontvangen tot ik op 07.02.2024 en brief kreeg waarin vermeld werd dat ik 2 aanmaningen had gekregen op 13.12.2023 en 27.12.2023 die ik nooit heb ontvangen en bij mijn lidgeld van 29.95 Euro werden incassokosten ten bedrage van 20 Euro aangerekend. Ben nu wel bereid om mijn lidgeld te betalen maar niet die incassokosten. Ze dreigen er zelfs mee om de zaak in handen te geven van het incassobureau wat ik helemaal not done vond. Al dat ik vraag is een aangepaste factuur te betalen op een Belgisch banknummer. ik heb alles geprobeerd om bij seniorenvoordeelkaart binnen te geraken om dit op te lossen maar is mij niet gelukt.om er binnen te geraken
incasso zonder herrinnering
ik bestelde niets geen herrinnering ontvangen en plots moet ik 29.95 euro betalen als hoofdsom en 40.00 euro inkassokostenbetaalverzoek nr 23717793
Dreigen met incasso bureau
Op december 16/12 registreer ik mij op seniorenvoordeelkaart.be, met mailadres fritzzzzzz@gmail.com, enkele dagen later ontvang ik een factuur van 19,95€ die ik op 22/12 heb betaald via mijn bank, dat verliep zonder problemenOp 27/12 kreeg ik via mijn 2de mailadres lutin.guido@gmail.com een betalingsherinnering, ten bedrage van 39,95€ , hiervoor had ik nog geen verzoek ontvangen, ik reageer hierop met de melding dat ik reeds lid ben via fritzzzzzz@gmail.com en reeds betaald heb, stuur mijn overschrijving (pdf) per mail door, waarop zij beweren dat ze mijn betaling niet kunnen vinden, hierop stuur ik een screenshot door van mijn persoonlijke pagina bij seniorenvoordeelkaart, tot op heden zonder reactieNiettegenstaande dit ontving ik op 10/01 opnieuw een 2de herinnering met dreiging van incasso bureauNu ben ik teneinde raad en wil ik volledig van seniorenvoordeelkaart af
seniorenvoordeelkaart
Geachteik werd lid bij seniorenvoordeelkaart en betaalde 09.90€ lidgeld als nieuw lid voor heet eerste jaar. Na beraad besliste ik gebruik te maken van het veertiendaagse herroepingsrecht om het lidmaatschap op te zeggen.Nu blijkt er geen adres hiervoor te bestaan. Wat kan ik doen? Kunt U het bedrijf contacteren? Hun contactadres: Lange Lozanastraat 142 2018 Antwerpen E-mail:seniorenvoordeelkaart.beKlant Nr 32202030018243Kaart Nr 23102311341
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten