Terug

dubbele betaling lidgeld 2023-2024

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Seniorenvoordeelkaart.be

30/05/2024

Beste, Bij het nakijken van mijn bankrekening zie ik dat op 7/11/2023 er 29,95 euro afging van mijn rekening met de vermelding SEPA-domiciliëring.Op dezelfde dag 7/11/2023 is er een uitgaande overschrijving van 29,95 euro van dezelfde bankrekening gestort naar NL63 ABNA 0843544309. Afschriften van de bank heb ik jullie als bewijs in bijlage van de mails gestuurd.Het gaat hier duidelijk om een dubbele betaling van hetzelfde jaarlijkse lidgeld voor de seniorenvoordeelkaart. Ik heb alle informatie al bezorgd via Senicom Klantenservice Seniorenvoordeelpas (e-mails op datum van 23, 25, 26, 29/4/24 en 1, 6, 13, 16, 17, 20/5/24 maar de financiële administratie kon maar 1 overschrijving vinden. Ik heb sinds 20/5/24 niets meer van jullie vernomen. Gelieve het bedrag onmiddellijk terug te betalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt,Adrien De Vleesschauwer.

Berichten (1)

Seniorenvoordeelkaart.be

Naar: A. D.

30/05/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -Hartelijk bedankt voor uw bericht aan de klantenservice. Uw bericht met ticketnummer 455797 is in goede orde ontvangen. Wij streven er naar u binnen 5 werkdagen van een reactie te voorzien. Indien u iets wenst toe te voegen aan uw bericht, kunt u reageren op deze mail.Voor veelgestelde vragen kunt u terecht op:s:www.seniorenvoordeelpas.nl/veelgestelde-vragen (Nederland)s:www.seniorenvoordeelkaart.be/veelgestelde-vragen (Belgie)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Seniorenvoordeelpas.[G3M6NN-YRRP3]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform