Terug

Betalingsherinnering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

C. B.

Naar: Seniorenvoordeelkaart.be

03/11/2025

Beste, na een vorig betalingsherinnering stuurde ik zelf een mail naar seniorenvoordeelkaart met volgende mededelingen: Ik heb hier in 2019 eenmalig voor 1 jaar een lidmaatschap voor betaald. Hierna heb ik nooit ingestemd of iets ondertekend om dit lidmaatschap te verlengen vermits ik er nooit gebruik van gemaakt heb. Ik vroeg senioren vdk een ontvangstbevestiging van mijn mail maar mocht dit niet ontvangen. Hun eis tot betaling is totaal ongegrond! Kan u, testaankoop me hierbij helpen aub? Alvast bedankt, mvg Conny Bulcke

Berichten (2)

Seniorenvoordeelkaart.be

Naar: C. B.

05/11/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Klantenservice Seniorenvoordeelpas (Seniorenvoordeelpas) 5 nov 2025 12:51 CET Goedendag, Hartelijk dank voor uw bericht. Deze kwestie is reeds opgelost. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geholpen. Heeft u nog vragen? Aarzel dan niet om op deze e-mail te antwoorden. Ons team staat voor u klaar om u zo snel mogelijk verder te helpen. Met vriendelijke groet, Julie Wilt u weten wanneer onze klantendienst bereikbaar is? Klik dan hiervoor de openingstijden. Klachten 3 nov 2025 11:30 CET Betalingsherinnering:

C. B.

Naar: Seniorenvoordeelkaart.be

06/11/2025

Beste, Bedankt om dit uiteindelijk af te sluiten. Ik bewaar uit voorzorg toch dit mailverkeer, kwestie van mij te kunnen verantwoorden mocht ik binnenkort of later toch weer een betalingsherinnering ontvangen. Mvg Conny Bulcke


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform