Meest recente klachten

S. W.
16/08/2025

Opzegging contract geen reactie, wel incassobureau.

Na vele mails waarop geen reactie kwam, ook niet na aangetekend schrijven en ontvangstbevestiging, krijg ik nu een eerste ingebrekestelling van incassobureau Trivion. Mails worden niet beantwoord maar ik krijg wel een ticketnummer. Ik wordt aan het lijntje gehouden. Ook worden brieven zowel van Seniorenvoordeelkaart als van incassobureau véél later dan opmaakdatum verstuurd waardoor reactietijd serieus verkort wordt. Bedrieglijke praktijken voor een kaart waar ik al lang probeer van af te geraken. Dit moet stoppen !

Opgelost
E. L.
22/01/2025

factuur. lidmaatschap reeds opgezegd

Krijg een betalingsverzoek waar ik de vraag stel wat dit betekent. Lidmaatschap is reeds beëindigd 4 januari 2025. Krijg geen antwoord. Wel verdere aanmaningen. zie documenten in bijlage.

Opgelost
M. W.
26/11/2024

opzegging kaart

Op 7.11.2023 heb ik via Sepast.eu een opzegging gedaan van mijn abonnement op de Seniorenvoordeelkaart .Nu krijg ik een rekening van: 34,95 € . Zij beweren dat ze hierover een mail hebben gestuurd, maar die heb ik nooit ontvangen. Ik wil niet betalen voor wat reeds lang opgezegd is .

Opgelost
B. A.
7/08/2024

Betalings probleem

Geachte mevrouw/heer, Op [DATUM]25/07/2024 ontving ik van u een brief met het verzoek tot betaling van het bedrag van [BEDRAG59.95] euro [RefF#4458000918nummer brief gerechtsdeurwaarder of incassobureau]. Deze vordering betwist ik in zijn geheel. Op [DATUM]06/08/24 schreef ik [senioren voordeel kaart] hierover reeds aan. De vermeende vordering van deze firma is ongegrond . Ik heb nooit of nimmer toestemming gegeven voor een abonnement aant te gaan met die oplichters,, ik ben er gewoon ingeluisd omdat ik eventueel interesse had in hun project, er was nergens merkbaar dat er daarvoor moest betaald worden, na opzoeking heb ik gezien dat er meerdere mensen gedupeerde zijn van deze oneerlijke methode om mensen te laten betalen, waarvoor ze niet juist ingelicht zijn. Gelieve mij binnen de 15 dagen na ontvangst van dit schrijven schriftelijk te bevestigen dat u elke verdere invorderingsactie ten aanzien van mij definitief beëindigd hebt. Met vriendelijke groet,

Opgelost
A. D.
30/05/2024

dubbele betaling lidgeld 2023-2024

Beste, Bij het nakijken van mijn bankrekening zie ik dat op 7/11/2023 er 29,95 euro afging van mijn rekening met de vermelding SEPA-domiciliëring.Op dezelfde dag 7/11/2023 is er een uitgaande overschrijving van 29,95 euro van dezelfde bankrekening gestort naar NL63 ABNA 0843544309. Afschriften van de bank heb ik jullie als bewijs in bijlage van de mails gestuurd.Het gaat hier duidelijk om een dubbele betaling van hetzelfde jaarlijkse lidgeld voor de seniorenvoordeelkaart. Ik heb alle informatie al bezorgd via Senicom Klantenservice Seniorenvoordeelpas (e-mails op datum van 23, 25, 26, 29/4/24 en 1, 6, 13, 16, 17, 20/5/24 maar de financiële administratie kon maar 1 overschrijving vinden. Ik heb sinds 20/5/24 niets meer van jullie vernomen. Gelieve het bedrag onmiddellijk terug te betalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt,Adrien De Vleesschauwer.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform