Meest recente klachten

C. B.
3/11/2025

Betalingsherinnering

Beste, na een vorig betalingsherinnering stuurde ik zelf een mail naar seniorenvoordeelkaart met volgende mededelingen: Ik heb hier in 2019 eenmalig voor 1 jaar een lidmaatschap voor betaald. Hierna heb ik nooit ingestemd of iets ondertekend om dit lidmaatschap te verlengen vermits ik er nooit gebruik van gemaakt heb. Ik vroeg senioren vdk een ontvangstbevestiging van mijn mail maar mocht dit niet ontvangen. Hun eis tot betaling is totaal ongegrond! Kan u, testaankoop me hierbij helpen aub? Alvast bedankt, mvg Conny Bulcke

Opgelost
S. V.
17/09/2025

onterecht betaalverzoek seniorenvoordeelkaart

onderstaande brief heb ik in een mail verzonden naar klantenservice@seniorenvoordeelkaart.be. Beste, Met deze wens ik jullie in kennis te stellen dat ik geen klant ben bij jullie en ook nooit een seniorenvoordeelkaart heb ontvangen en ook niet wens te ontvangen. Ik begrijp dan ook niet waarom jullie mij aanmaningen sturen voor iets waarvan ik geen gebruik maak. Ik had eerder op 18 augustus via sms een aanmaning gekregen om 9,90€ te betalen en vervolgens op 8 september opnieuw maar nu voor 24,90€, telkens wordt er verwezen dat ik dit ook via e-mail zou ontvangen hebben en ook dat is niet correct. Factuur nummer 3220250025198-1 heb ik nooit ontvangen! Gelet bovenstaande heb ik dan ook niet de intentie om enige betaling naar jullie over te maken. Ik neem aan dat jullie de vergissing rechtzetten en deze aanmaningen annuleren. Gisteren ontving ik van jullie een schrijven waarbij jullie mij in gebreke stellen, gelet de dwingendheid ervan heb ik besloten om deze mail ook naar de klachtendienst van test aankoop over te maken. Met vriendelijke groet, Patrick Lenaerts

Opgelost
S. W.
16/08/2025

Opzegging contract geen reactie, wel incassobureau.

Na vele mails waarop geen reactie kwam, ook niet na aangetekend schrijven en ontvangstbevestiging, krijg ik nu een eerste ingebrekestelling van incassobureau Trivion. Mails worden niet beantwoord maar ik krijg wel een ticketnummer. Ik wordt aan het lijntje gehouden. Ook worden brieven zowel van Seniorenvoordeelkaart als van incassobureau véél later dan opmaakdatum verstuurd waardoor reactietijd serieus verkort wordt. Bedrieglijke praktijken voor een kaart waar ik al lang probeer van af te geraken. Dit moet stoppen !

Opgelost
E. L.
22/01/2025

factuur. lidmaatschap reeds opgezegd

Krijg een betalingsverzoek waar ik de vraag stel wat dit betekent. Lidmaatschap is reeds beëindigd 4 januari 2025. Krijg geen antwoord. Wel verdere aanmaningen. zie documenten in bijlage.

Opgelost
M. W.
26/11/2024

opzegging kaart

Op 7.11.2023 heb ik via Sepast.eu een opzegging gedaan van mijn abonnement op de Seniorenvoordeelkaart .Nu krijg ik een rekening van: 34,95 € . Zij beweren dat ze hierover een mail hebben gestuurd, maar die heb ik nooit ontvangen. Ik wil niet betalen voor wat reeds lang opgezegd is .

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform