Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
onterecht betaalverzoek seniorenvoordeelkaart
onderstaande brief heb ik in een mail verzonden naar klantenservice@seniorenvoordeelkaart.be. Beste, Met deze wens ik jullie in kennis te stellen dat ik geen klant ben bij jullie en ook nooit een seniorenvoordeelkaart heb ontvangen en ook niet wens te ontvangen. Ik begrijp dan ook niet waarom jullie mij aanmaningen sturen voor iets waarvan ik geen gebruik maak. Ik had eerder op 18 augustus via sms een aanmaning gekregen om 9,90€ te betalen en vervolgens op 8 september opnieuw maar nu voor 24,90€, telkens wordt er verwezen dat ik dit ook via e-mail zou ontvangen hebben en ook dat is niet correct. Factuur nummer 3220250025198-1 heb ik nooit ontvangen! Gelet bovenstaande heb ik dan ook niet de intentie om enige betaling naar jullie over te maken. Ik neem aan dat jullie de vergissing rechtzetten en deze aanmaningen annuleren. Gisteren ontving ik van jullie een schrijven waarbij jullie mij in gebreke stellen, gelet de dwingendheid ervan heb ik besloten om deze mail ook naar de klachtendienst van test aankoop over te maken. Met vriendelijke groet, Patrick Lenaerts
Opzegging contract geen reactie, wel incassobureau.
Na vele mails waarop geen reactie kwam, ook niet na aangetekend schrijven en ontvangstbevestiging, krijg ik nu een eerste ingebrekestelling van incassobureau Trivion. Mails worden niet beantwoord maar ik krijg wel een ticketnummer. Ik wordt aan het lijntje gehouden. Ook worden brieven zowel van Seniorenvoordeelkaart als van incassobureau véél later dan opmaakdatum verstuurd waardoor reactietijd serieus verkort wordt. Bedrieglijke praktijken voor een kaart waar ik al lang probeer van af te geraken. Dit moet stoppen !
factuur. lidmaatschap reeds opgezegd
Krijg een betalingsverzoek waar ik de vraag stel wat dit betekent. Lidmaatschap is reeds beëindigd 4 januari 2025. Krijg geen antwoord. Wel verdere aanmaningen. zie documenten in bijlage.
opzegging kaart
Op 7.11.2023 heb ik via Sepast.eu een opzegging gedaan van mijn abonnement op de Seniorenvoordeelkaart .Nu krijg ik een rekening van: 34,95 € . Zij beweren dat ze hierover een mail hebben gestuurd, maar die heb ik nooit ontvangen. Ik wil niet betalen voor wat reeds lang opgezegd is .
Betalings probleem
Geachte mevrouw/heer, Op [DATUM]25/07/2024 ontving ik van u een brief met het verzoek tot betaling van het bedrag van [BEDRAG59.95] euro [RefF#4458000918nummer brief gerechtsdeurwaarder of incassobureau]. Deze vordering betwist ik in zijn geheel. Op [DATUM]06/08/24 schreef ik [senioren voordeel kaart] hierover reeds aan. De vermeende vordering van deze firma is ongegrond . Ik heb nooit of nimmer toestemming gegeven voor een abonnement aant te gaan met die oplichters,, ik ben er gewoon ingeluisd omdat ik eventueel interesse had in hun project, er was nergens merkbaar dat er daarvoor moest betaald worden, na opzoeking heb ik gezien dat er meerdere mensen gedupeerde zijn van deze oneerlijke methode om mensen te laten betalen, waarvoor ze niet juist ingelicht zijn. Gelieve mij binnen de 15 dagen na ontvangst van dit schrijven schriftelijk te bevestigen dat u elke verdere invorderingsactie ten aanzien van mij definitief beëindigd hebt. Met vriendelijke groet,
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten