Terug

PROBLEEM BETALING LIDGELD

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Seniorenvoordeelkaart.be

16/02/2024

Kreeg op 28 november brief toegestuurd met klantenkaart 05122208301 met geen enkel banknummer om het lidgeld te betalen. Stopte deze brief in mijn mapje te betalen. Van seniorenvoordeelkaart niets meer ontvangen tot ik op 07.02.2024 en brief kreeg waarin vermeld werd dat ik 2 aanmaningen had gekregen op 13.12.2023 en 27.12.2023 die ik nooit heb ontvangen en bij mijn lidgeld van 29.95 Euro werden incassokosten ten bedrage van 20 Euro aangerekend. Ben nu wel bereid om mijn lidgeld te betalen maar niet die incassokosten. Ze dreigen er zelfs mee om de zaak in handen te geven van het incassobureau wat ik helemaal not done vond. Al dat ik vraag is een aangepaste factuur te betalen op een Belgisch banknummer. ik heb alles geprobeerd om bij seniorenvoordeelkaart binnen te geraken om dit op te lossen maar is mij niet gelukt.om er binnen te geraken

Berichten (1)

Seniorenvoordeelkaart.be

Naar: A. D.

16/02/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -Hartelijk bedankt voor uw bericht aan de klantenservice. Uw bericht met ticketnummer 445554 is in goede orde ontvangen. Wij streven er naar u binnen 5 werkdagen van een reactie te voorzien. Indien u iets wenst toe te voegen aan uw bericht, kunt u reageren op deze mail.Voor veelgestelde vragen kunt u terecht op:s:www.seniorenvoordeelpas.nl/veelgestelde-vragen (Nederland)s:www.seniorenvoordeelkaart.be/veelgestelde-vragen (Belgie)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Seniorenvoordeelpas.[9XEP60-V15GL]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform