Terug

opzegging kaart

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. W.

Naar: Seniorenvoordeelkaart.be

26/11/2024

Op 7.11.2023 heb ik via Sepast.eu een opzegging gedaan van mijn abonnement op de Seniorenvoordeelkaart .Nu krijg ik een rekening van: 34,95 € . Zij beweren dat ze hierover een mail hebben gestuurd, maar die heb ik nooit ontvangen. Ik wil niet betalen voor wat reeds lang opgezegd is .

Berichten (5)

Seniorenvoordeelkaart.be

Naar: M. W.

27/11/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Klantenservice Seniorenvoordeelpas (Seniorenvoordeelpas) 27 nov 2024 16:14 CET Goedendag, Hartelijk dank voor uw bericht. Als ik in ons systeem zoek kan ik meneer niete terugvinden onder de naam die u opgeeft. Wij ontvangen graag van meneer het bewijs van de opzegging via sepastop en het mailadres waarmee hij zich bij ons heeft aangemeld zodat wij dit alsnog netjes met meneer kunnen oplossen. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen? Indien u nog verdere vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantendienst door te reageren op deze e-mail. Wij helpen u graag! Met vriendelijke groet, Emma Klik hiervoor de openingstijden van onze klantendienst. Klachten 26 nov 2024 14:00 CET opzegging kaart: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [GVJ4W1-VG1NX] Copyright 2022 Alle rechten voorbehouden

M. W.

Naar: Seniorenvoordeelkaart.be

28/11/2024

Dit is de aangetekende zending: sepastop.eu OPZEGGEN IN 1-2-3 Beste Marcel Weckhuysen, Hartelijk bedankt voor het gebruikmaken van onze online opzegbrief verzenddienst. Je aangetekende opzegbrief aan Seniorenvoordeelkaart werd succesvol in ontvangst genomen op: 07/11/2023 11:31. Logo Bpost Track & trace code Seniorenvoordeelkaart: 010541288500452621220352436764 Klik op de barcode om de status van je zending te raadplegen. Deze code blijft 90 dagen beschikbaar. Indien je nadien de status van de zending wil raadplegen, neem dan contact op met bpost.

Seniorenvoordeelkaart.be

Naar: M. W.

29/11/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Klantenservice Seniorenvoordeelpas (Seniorenvoordeelpas) 29 nov 2024 09:46 CET Goedendag, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben inmiddels al met Meneer zelf contact gehad en dit uiteraard met hem opgelost. Dit is geheel afgehandelt. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen? Indien u nog verdere vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantendienst door te reageren op deze e-mail. Wij helpen u graag! Met vriendelijke groet, Emma Klik hiervoor de openingstijden van onze klantendienst. Klachten 28 nov 2024 12:00 CET Nieuw bericht van MARCEL W: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [VMVL11-7NWK4] Copyright 2022 Alle rechten voorbehouden

Seniorenvoordeelkaart.be

Naar: M. W.

30/11/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Beste Klachten, Onlangs heeft u met ons contact gehad en wij zijn benieuwd naar uw ervaring. Door uw mening te geven, kunnen wij onze service of aanbod verbeteren! Daarom vinden wij uw mening erg belangrijk! Neem even de tijd om een eenvoudige vraag te beantwoorden door op één van de twee onderstaande koppelingen te klikken: Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Hier is een herinnering over waar deze aanvraag over ging: Klantenservice Seniorenvoordeelpas (Seniorenvoordeelpas) 27 nov 2024 16:14 CET Goedendag, Hartelijk dank voor uw bericht. Als ik in ons systeem zoek kan ik meneer niete terugvinden onder de naam die u opgeeft. Wij ontvangen graag van meneer het bewijs van de opzegging via sepastop en het mailadres waarmee hij zich bij ons heeft aangemeld zodat wij dit alsnog netjes met meneer kunnen oplossen. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen? Indien u nog verdere vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantendienst door te reageren op deze e-mail. Wij helpen u graag! Met vriendelijke groet, Emma Klik hiervoor de openingstijden van onze klantendienst. Klachten 26 nov 2024 14:00 CET opzegging kaart: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft, gelieve deze te mailen naar de klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Seniorenvoordeelpas Seniorenvoordeelkaart [GVJ4W1-VG1NX] Copyright 2022 Alle rechten voorbehouden

Seniorenvoordeelkaart.be

Naar: M. W.

02/12/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Beste Klachten, Onlangs heeft u met ons contact gehad en wij zijn benieuwd naar uw ervaring. Door uw mening te geven, kunnen wij onze service of aanbod verbeteren! Daarom vinden wij uw mening erg belangrijk! Neem even de tijd om een eenvoudige vraag te beantwoorden door op één van de twee onderstaande koppelingen te klikken: Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Hier is een herinnering over waar deze aanvraag over ging: Klantenservice Seniorenvoordeelpas (Seniorenvoordeelpas) 29 nov 2024 09:46 CET Goedendag, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben inmiddels al met Meneer zelf contact gehad en dit uiteraard met hem opgelost. Dit is geheel afgehandelt. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen? Indien u nog verdere vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantendienst door te reageren op deze e-mail. Wij helpen u graag! Met vriendelijke groet, Emma Klik hiervoor de openingstijden van onze klantendienst. Klachten 28 nov 2024 12:00 CET Nieuw bericht van MARCEL W: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft, gelieve deze te mailen naar de klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Seniorenvoordeelpas Seniorenvoordeelkaart [VMVL11-7NWK4] Copyright 2022 Alle rechten voorbehouden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform