- Typ uw reactie boven deze regel -
Beste Klachten,
Onlangs heeft u met ons contact gehad en wij zijn benieuwd naar uw ervaring. Door uw mening te geven, kunnen wij onze service of aanbod verbeteren! Daarom vinden wij uw mening erg belangrijk!
Neem even de tijd om een eenvoudige vraag te beantwoorden door op één van de twee onderstaande koppelingen te klikken:
Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?
Goed, ik ben tevreden
Slecht, ik ben ontevreden
Hier is een herinnering over waar deze aanvraag over ging:
Klantenservice Seniorenvoordeelpas (Seniorenvoordeelpas)
27 nov 2024 16:14 CET
Goedendag,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Als ik in ons systeem zoek kan ik meneer niete terugvinden onder de naam die u opgeeft. Wij ontvangen graag van meneer het bewijs van de opzegging via sepastop en het mailadres waarmee hij zich bij ons heeft aangemeld zodat wij dit alsnog netjes met meneer kunnen oplossen.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u nog vragen?
Indien u nog verdere vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantendienst door te reageren op deze e-mail. Wij helpen u graag!
Met vriendelijke groet,
Emma
Klik hiervoor de openingstijden van onze klantendienst.
Klachten
26 nov 2024 14:00 CET
opzegging kaart:
Indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft, gelieve deze te mailen naar de klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Team Seniorenvoordeelpas Seniorenvoordeelkaart
[GVJ4W1-VG1NX] Copyright 2022 Alle rechten voorbehouden