Terug

onterecht betaalverzoek seniorenvoordeelkaart

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Seniorenvoordeelkaart.be

17/09/2025

onderstaande brief heb ik in een mail verzonden naar klantenservice@seniorenvoordeelkaart.be. Beste, Met deze wens ik jullie in kennis te stellen dat ik geen klant ben bij jullie en ook nooit een seniorenvoordeelkaart heb ontvangen en ook niet wens te ontvangen. Ik begrijp dan ook niet waarom jullie mij aanmaningen sturen voor iets waarvan ik geen gebruik maak. Ik had eerder op 18 augustus via sms een aanmaning gekregen om 9,90€ te betalen en vervolgens op 8 september opnieuw maar nu voor 24,90€, telkens wordt er verwezen dat ik dit ook via e-mail zou ontvangen hebben en ook dat is niet correct. Factuur nummer 3220250025198-1 heb ik nooit ontvangen! Gelet bovenstaande heb ik dan ook niet de intentie om enige betaling naar jullie over te maken. Ik neem aan dat jullie de vergissing rechtzetten en deze aanmaningen annuleren. Gisteren ontving ik van jullie een schrijven waarbij jullie mij in gebreke stellen, gelet de dwingendheid ervan heb ik besloten om deze mail ook naar de klachtendienst van test aankoop over te maken. Met vriendelijke groet, Patrick Lenaerts

Berichten (1)

Seniorenvoordeelkaart.be

Naar: S. V.

17/09/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Klantenservice Seniorenvoordeelpas (Seniorenvoordeelpas) 17 sep 2025 14:02 CEST Goedendag, Hartelijk dank voor uw bericht. Deze klacht hebben wij ook al rechtstreek ontvangen van dhr. Patrick Lenaerts en deze is al behandeld en afgerond. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geholpen. Heeft u nog vragen? Aarzel dan niet om op deze e-mail te antwoorden. Ons team staat voor u klaar om u zo snel mogelijk verder te helpen. Met vriendelijke groet, Julie Wilt u weten wanneer onze klantendienst bereikbaar is? Klik dan hiervoor de openingstijden. Klachten 17 sep 2025 11:30 CEST onterecht betaalverzoek seniorenvoordeelkaart: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform