onderstaande brief heb ik in een mail verzonden naar klantenservice@seniorenvoordeelkaart.be.
Beste,
Met deze wens ik jullie in kennis te stellen dat ik geen klant ben bij jullie en ook nooit een seniorenvoordeelkaart heb ontvangen en ook niet wens te ontvangen.
Ik begrijp dan ook niet waarom jullie mij aanmaningen sturen voor iets waarvan ik geen gebruik maak.
Ik had eerder op 18 augustus via sms een aanmaning gekregen om 9,90€ te betalen en vervolgens op 8 september opnieuw maar nu voor 24,90€, telkens wordt er verwezen dat ik dit ook via e-mail zou ontvangen hebben en ook dat is niet correct.
Factuur nummer 3220250025198-1 heb ik nooit ontvangen!
Gelet bovenstaande heb ik dan ook niet de intentie om enige betaling naar jullie over te maken.
Ik neem aan dat jullie de vergissing rechtzetten en deze aanmaningen annuleren.
Gisteren ontving ik van jullie een schrijven waarbij jullie mij in gebreke stellen, gelet de dwingendheid ervan heb ik besloten om deze mail ook naar de klachtendienst van test aankoop over te maken.
Met vriendelijke groet,
Patrick Lenaerts