- Typ uw reactie boven deze regel -
Beste Klachten,
Onlangs heeft u met ons contact gehad en wij zijn benieuwd naar uw ervaring. Door uw mening te geven, kunnen wij onze service of aanbod verbeteren! Daarom vinden wij uw mening erg belangrijk!
Neem even de tijd om een eenvoudige vraag te beantwoorden door op één van de twee onderstaande koppelingen te klikken:
Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?
Goed, ik ben tevreden
Slecht, ik ben ontevreden
Hier is een herinnering over waar deze aanvraag over ging:
Klantenservice Seniorenvoordeelpas (Seniorenvoordeelpas)
28 jan 2025 16:23 CET
Goedendag,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Zoals beschreven in onze algemene voorwaardenhanteren wij een opzegtermijn van één maand na het eerste jaar lidmaatschap. zij ontving van ons reeds een bevestiging voor uw aangevraagde opzegging. Daarin hebben wij ook vermeld dat ze nog een slotbetaalverzoek zou ontvangen voor de resterende periode van het lidmaatschap. Het laatste betaalverzoek heeft dan ook betrekking op de periode dat ze nog lid was van de Seniorenvoordeelkaart.
Dit is ook aan haar beantwoord.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u nog vragen?
Indien u nog verdere vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantendienst door te reageren op deze e-mail. Wij helpen u graag!
Met vriendelijke groet,
Emma
Klik hiervoor de openingstijden van onze klantendienst.
Klachten
22 jan 2025 13:45 CET
factuur. lidmaatschap reeds opgezegd:
Indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft, gelieve deze te mailen naar de klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Team Seniorenvoordeelpas Seniorenvoordeelkaart
[4DR5L3-9YY7J] Copyright 2022 Alle rechten voorbehouden