Terug

factuur. lidmaatschap reeds opgezegd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

E. L.

Naar: Seniorenvoordeelkaart.be

22/01/2025

Krijg een betalingsverzoek waar ik de vraag stel wat dit betekent. Lidmaatschap is reeds beëindigd 4 januari 2025. Krijg geen antwoord. Wel verdere aanmaningen. zie documenten in bijlage.

Berichten (2)

Seniorenvoordeelkaart.be

Naar: E. L.

28/01/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Klantenservice Seniorenvoordeelpas (Seniorenvoordeelpas) 28 jan 2025 16:23 CET Goedendag, Hartelijk dank voor uw bericht. Zoals beschreven in onze algemene voorwaardenhanteren wij een opzegtermijn van één maand na het eerste jaar lidmaatschap. zij ontving van ons reeds een bevestiging voor uw aangevraagde opzegging. Daarin hebben wij ook vermeld dat ze nog een slotbetaalverzoek zou ontvangen voor de resterende periode van het lidmaatschap. Het laatste betaalverzoek heeft dan ook betrekking op de periode dat ze nog lid was van de Seniorenvoordeelkaart. Dit is ook aan haar beantwoord. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen? Indien u nog verdere vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantendienst door te reageren op deze e-mail. Wij helpen u graag! Met vriendelijke groet, Emma Klik hiervoor de openingstijden van onze klantendienst. Klachten 22 jan 2025 13:45 CET factuur. lidmaatschap reeds opgezegd: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [4DR5L3-9YY7J] Copyright 2022 Alle rechten voorbehouden

Seniorenvoordeelkaart.be

Naar: E. L.

31/01/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Beste Klachten, Onlangs heeft u met ons contact gehad en wij zijn benieuwd naar uw ervaring. Door uw mening te geven, kunnen wij onze service of aanbod verbeteren! Daarom vinden wij uw mening erg belangrijk! Neem even de tijd om een eenvoudige vraag te beantwoorden door op één van de twee onderstaande koppelingen te klikken: Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Hier is een herinnering over waar deze aanvraag over ging: Klantenservice Seniorenvoordeelpas (Seniorenvoordeelpas) 28 jan 2025 16:23 CET Goedendag, Hartelijk dank voor uw bericht. Zoals beschreven in onze algemene voorwaardenhanteren wij een opzegtermijn van één maand na het eerste jaar lidmaatschap. zij ontving van ons reeds een bevestiging voor uw aangevraagde opzegging. Daarin hebben wij ook vermeld dat ze nog een slotbetaalverzoek zou ontvangen voor de resterende periode van het lidmaatschap. Het laatste betaalverzoek heeft dan ook betrekking op de periode dat ze nog lid was van de Seniorenvoordeelkaart. Dit is ook aan haar beantwoord. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen? Indien u nog verdere vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantendienst door te reageren op deze e-mail. Wij helpen u graag! Met vriendelijke groet, Emma Klik hiervoor de openingstijden van onze klantendienst. Klachten 22 jan 2025 13:45 CET factuur. lidmaatschap reeds opgezegd: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft, gelieve deze te mailen naar de klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Seniorenvoordeelpas Seniorenvoordeelkaart [4DR5L3-9YY7J] Copyright 2022 Alle rechten voorbehouden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform