Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
herstelling keymusic
Ik heb mijn NEUMANN KH 120 AG monitor speaker voor herstelling afgegeven bij KEYMUSIC HERENTALS op 22/05/21 . Er werd me gezegd dat de herstelling wel even kon duren . een jaar was geen uitzondering . Hij moest herstelt worden bij SENNHEISER BELGIUM . Ik heb na 7 maand gebeld met Keymusic Herentals maar er werd me gezegd dat er nog altijd geen wisselstukken waren bij Sennheiser . In maart 2022 opnieuw gebeld en hetzelfde antwoord gekregen . Tot aan het faillissement nog verschillende keren gebeld met Keymusic . De laatste keer ging men informeren bij Sennheiser en me terugbellen . Ik ben niet meer terug gebeld . Toen de winkel in Herentals niet meer open was , heb ik gebeld met de helpdesk van Keymusic . Niets meer van gehoord . Ook nog verschillende mails gestuurd ,maar niets meer van gehoord . Heb mijn Neumann KH 120 dus nog altijd niet terug . Op de site van HAMMERTIME ONLINE ben ik gaan zoeken , maar daar staat hij niet te koop . Of is hij nog bij Sennheiser ? Die antwoorden wel ,maar dat heeft niets met mijn product te maken . met vriendelijke groeten Paul
Gitaar na aanvraag herstelling niet terug gekregen
Beste,Ik bracht een elektrische PRS gitaar naar Keymusic Antwerpen in 1 augustus 2022 voor een reparatie. De garantie is nog steeds geldig. Herstelbon 112954 Ik heb verschillende keren geprobeerd contact met hen op te nemen en ik heb geen statusupdate ontvangen.Ik maak me grote zorgen, vooral omdat ik online zie dat Keymusic is gesloten en faillissement heeft aangevraagd.Ik heb geprobeerd telefonisch contact op te nemen met Keymusic, maar de nummers zijn niet beschikbaar.Ik heb geprobeerd: Voor België: 078487000, 092239934, 032271905, Voor Nederland: +31 85 830000Ook is de website offline.Ik heb op 7 oktober een e-mail gestuurd naar helpdesk@keymusic.com, maar ik heb nog steeds geen antwoord.
Schuldvordering aan failliet bedrijf
Beste, ik heb mijn effectpedaal dat ik binnen de garantieperiode naar Keymusic Antwerpen bracht voor een reparatie nog steeds niet terug. Inmiddels is Keymusic failliet...- Op 4/1/2022 kocht ik een effectenpedaal (Ibanez TS9) bij Keymusic ter waarde van 140,80€.- Begin Augustus begaf deze het plots (fabrieksfout?), dus bracht ik hem op 5/8/2022 binnen de garantieperiode ter reparatie naar Keymusic Antwerpen. Het pedaal werd opgestuurd naar Hoshino Europe (leverancier) om gerepareerd te worden.- Op 2/9/2022 vroeg ik naar een update. Keymusic antwoordde toen: Het pedaal is opgestuurd naar de leverancier en daar aangekomen. Wij wachten nog op een update van Hoshino Europe (leverancier) zelf.- Weken gingen voorbij zonder nieuws, volledige radiostilte- Vervolgens gaat Keymusic failliet- Verschillende pogingen met de klantendienst leveren niets op, opnieuw volledige radiostilte- Dan maar zelf een mail naar Hoshino Europe gestuurd. Blijkbaar hebben zij op 6/9/2022 al een gerepareerd pedaal (zelfde Ibanez TS9) teruggestuurd naar Keymusic Eindhoven. On the 6th of September we've received a message from Keymusic that all repairs must be send to Keymusic Eindhoven. On the same date we've send a repaired TS9 repair to Eindhoven- Mijn pedaal moet dus nog ergens bij Keymusic Antwerpen/Eindhoven liggen?Ik wil mijn pedaal of een correcte terugbetaling van 140,80€ snel terug.
Schuldvordering aan failliet bedrijf
BesteIk hoor via de media dat Keymusic waar ik een herstelling heb binnengebracht failliet is.- Op 1 juni werd de herstelling van een versterker aangevraagd bij Keymusic Herentals.- Een voorschot van €75 werd cash betaald. Hersteltermijn was afgesproken op 6 weken.- Ik hoorde er niets meer van. Na verschillende mails (zie bijlage) kreeg ik als antwoord dat men ging informeren bij de hersteldienst in Nederland.- 19 augustus kreeg ik info: de herstelling is nog lopende en men zal een update geven wanneer het klaar is.- 29 september stuur ik een klachtenmail naar Keymusic zie bijlage.- 1 oktober verneem ik via de media dat Keymusic in België & Nederland failliet is.Gevolg: mijn versterker is nu nog steeds in bezit van Keymusic (in Nederland?). De versterker en het voorschot €75 op de herstelling wil ik snel terug.
Weigering van terugbetaling (ruim) voorschot na niet nakomen levering.
Key Music, Outlet Store, Frankrijklei 2000 Antwerpen.01. Microfoon Sennheiser MK4 gekocht 'Toonzaal model, Zo goed als nieuw' (215,-).02. Na aankoop bleek de beschermkap deftig ingedeukt. (staat nu onder dezelfde condities 'Toonzaal model, Zo goed als nieuw' op de website).03. Nieuwe besteld (met aankoopbedrag Toonzaal model als voorschot).04. Ging, zonder fout, in de loop van de daaropvolgende week geleverd worden. Ik zou een bericht ontvangen.05. Geen bericht ontvangen naar winkel gegaan. Bestelling niet binnen. Verkoper stuurt mail naar 'XXL store, 2000 Antwerpen' (waar deze voorradig was) voor dringende levering. Ik zou de microfoon zeker de volgende week in mijn bezit hebben.06. Die week: weer geen microfoon!07. 03 februari 2022, Geld gaan terugvragen bij Key Music.08. Cash geld kon de verkoper mij niet teruggeven terugstorten op de bankrekening was de enigste mogelijkheid om MIJN geld terug te krijgen.09. 07 februari 2022, na opvragen, via mail, inlichting betreffende terugbetaling: Terugbetalingen kunnen tot 14 dagen duren eer behandeld zijn.10. 18 februari 2022, na opvragen, via mail, inlichting betreffende terugbetaling: Onze boekhouding probeert de terugbetaling zo snel mogelijk uit te voeren. ...zo snel mogelijk ... is natuurlijk een zéér ruime interpretatie van tijd (en, dat blijkt dan ook, achteraf gezien).11. 25 februari 2022, nog altijd geen geld op mijn rekening gestort. Op mijn (herinnerings)mails wordt zelfs al niet meer gereageerd.
overdreven herstellingstermijn onder garantie
Aan medewerkers van Keymusic Roeselare,Op 4/05/2021 brachten wij onze elektrische piano Casio PX-360 BK bij u binnen voor herstelling onder garantie.De medewerker liet ons toen weten dat het toestel voor herstelling diende opgestuurd te worden naar de invoerder (= EMP Music in Nederland) en dat het wel 3 weken kon duren.6 weken later later hadden we nog steeds niets van u gehoord. Op 15 juni informeerden we zelf, zowel telefonisch als per e-mail, bij u naar de stand van zaken van de herstelling.Pas op 29 juni kregen we van u bericht dat EMP op de nodige onderdelen wacht. De levertijd van de onderdelen bleef onbekend.Eind juli zijn we bij u langs geweest om opnieuw te informeren naar de herstelling. Op 6 augustus kregen we van u weer het antwoord dat EMP nog steeds op vervangstukken wacht. Op 31 augustus belden we opnieuw met uw medewerker hoever de herstelling staat. Hij zou informeren bij EMP en ons terugbellen, wat niet gebeurde. Toen we een week later weer zelf de winkel opbelden was het antwoord opnieuw dat EMP nog steeds op vervangstukken wachtte. Eind september informeerden we voor de zoveelste keer en kregen weer hetzelfde antwoord : EMP wacht nog steeds op vervangstukken. Om ons voorlopig te depanneren hebt u ons op 13/10 wel een huurpiano in bruikleen gegeven, wat we ten zeerste appreciëren. Maar hiermee hadden we ons instrument nog niet terug.We zijn nu ondertussen weer 7 weken verder en ons instrument is nog steeds niet hersteld. Na 7 maanden wachten op een herstelling onder garantie menen we te mogen stellen dat de herstellingstermijn overdreven is. Daarom vragen wij ofwel om onze Casio PX-360 BK te vervangen of om ôns het aankoopbedrag terug te betalen.Alvast dank.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten