Beste, ik heb mijn effectpedaal dat ik binnen de garantieperiode naar Keymusic Antwerpen bracht voor een reparatie nog steeds niet terug. Inmiddels is Keymusic failliet...- Op 4/1/2022 kocht ik een effectenpedaal (Ibanez TS9) bij Keymusic ter waarde van 140,80€.- Begin Augustus begaf deze het plots (fabrieksfout?), dus bracht ik hem op 5/8/2022 binnen de garantieperiode ter reparatie naar Keymusic Antwerpen. Het pedaal werd opgestuurd naar Hoshino Europe (leverancier) om gerepareerd te worden.- Op 2/9/2022 vroeg ik naar een update. Keymusic antwoordde toen: Het pedaal is opgestuurd naar de leverancier en daar aangekomen. Wij wachten nog op een update van Hoshino Europe (leverancier) zelf.- Weken gingen voorbij zonder nieuws, volledige radiostilte- Vervolgens gaat Keymusic failliet- Verschillende pogingen met de klantendienst leveren niets op, opnieuw volledige radiostilte- Dan maar zelf een mail naar Hoshino Europe gestuurd. Blijkbaar hebben zij op 6/9/2022 al een gerepareerd pedaal (zelfde Ibanez TS9) teruggestuurd naar Keymusic Eindhoven. On the 6th of September we've received a message from Keymusic that all repairs must be send to Keymusic Eindhoven. On the same date we've send a repaired TS9 repair to Eindhoven- Mijn pedaal moet dus nog ergens bij Keymusic Antwerpen/Eindhoven liggen?Ik wil mijn pedaal of een correcte terugbetaling van 140,80€ snel terug.