Ik heb mijn NEUMANN KH 120 AG monitor speaker voor herstelling afgegeven bij KEYMUSIC HERENTALS op 22/05/21 . Er werd me gezegd dat de herstelling wel even kon duren . een jaar was geen uitzondering . Hij moest herstelt worden bij SENNHEISER BELGIUM . Ik heb na 7 maand gebeld met Keymusic Herentals maar er werd me gezegd dat er nog altijd geen wisselstukken waren bij Sennheiser . In maart 2022 opnieuw gebeld en hetzelfde antwoord gekregen . Tot aan het faillissement nog verschillende keren gebeld met Keymusic . De laatste keer ging men informeren bij Sennheiser en me terugbellen . Ik ben niet meer terug gebeld . Toen de winkel in Herentals niet meer open was , heb ik gebeld met de helpdesk van Keymusic . Niets meer van gehoord . Ook nog verschillende mails gestuurd ,maar niets meer van gehoord . Heb mijn Neumann KH 120 dus nog altijd niet terug . Op de site van HAMMERTIME ONLINE ben ik gaan zoeken , maar daar staat hij niet te koop . Of is hij nog bij Sennheiser ? Die antwoorden wel ,maar dat heeft niets met mijn product te maken . met vriendelijke groeten Paul