Terug

Gitaar na aanvraag herstelling niet terug gekregen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: KEY MUSIC

16/10/2022

Beste,Ik bracht een elektrische PRS gitaar naar Keymusic Antwerpen in 1 augustus 2022 voor een reparatie. De garantie is nog steeds geldig. Herstelbon 112954 Ik heb verschillende keren geprobeerd contact met hen op te nemen en ik heb geen statusupdate ontvangen.Ik maak me grote zorgen, vooral omdat ik online zie dat Keymusic is gesloten en faillissement heeft aangevraagd.Ik heb geprobeerd telefonisch contact op te nemen met Keymusic, maar de nummers zijn niet beschikbaar.Ik heb geprobeerd: Voor België: 078487000, 092239934, 032271905, Voor Nederland: +31 85 830000Ook is de website offline.Ik heb op 7 oktober een e-mail gestuurd naar helpdesk@keymusic.com, maar ik heb nog steeds geen antwoord.

Berichten (4)

KEY MUSIC

Naar: J. V.

16/10/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste Klachtenbox,Bedankt voor uw bericht. We hebben uw aanvraag ontvangen en streven ernaar om u zo snel mogelijk een terugkoppeling te geven. Om extra commentaar toe te voegen, kunt u antwoorden op deze e-mail.Met vriendelijke groet,Het KEYMUSIC teamKEYMUSIChelpdesk.be@keymusic.comTel. 078-487 000------------------------------------KLANTENSERVICEwww.keymusic.com/be/klantenserviceONTDEK ONZE WINKELSwww.keymusic.com/be/muziekwinkelsMAAK EEN VIRTUELE RONDLEIDINGwww.keymusic.com/be/over-ons/virtuele-tourKEYMUSIC MAGAZINEwww.keymusic.com/be/magazineEVENEMENTEN, CLINICS and WORKSHOPSwww.keymusic.com/be/evenementen------------------------------------[GD2W5G-R004Y]

J. V.

Naar: KEY MUSIC

18/10/2022

Ruben Brems heeft mijn gitaar in ontvangst genomen (Dat staat ook op de herstelbon). Deze is nooit aangekomen bij KEBE Repairs waar keymusic mee samen werkt.

KEY MUSIC

Naar: J. V.

18/10/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste Klachtenbox,Bedankt voor uw bericht. We hebben uw aanvraag ontvangen en streven ernaar om u zo snel mogelijk een terugkoppeling te geven. Om extra commentaar toe te voegen, kunt u antwoorden op deze e-mail.Met vriendelijke groet,Het KEYMUSIC teamKEYMUSIChelpdesk.be@keymusic.comTel. 078-487 000------------------------------------KLANTENSERVICEwww.keymusic.com/be/klantenserviceONTDEK ONZE WINKELSwww.keymusic.com/be/muziekwinkelsMAAK EEN VIRTUELE RONDLEIDINGwww.keymusic.com/be/over-ons/virtuele-tourKEYMUSIC MAGAZINEwww.keymusic.com/be/magazineEVENEMENTEN, CLINICS and WORKSHOPSwww.keymusic.com/be/evenementen------------------------------------[DORWP9-Y4K23]

KEY MUSIC

Naar: J. V.

18/11/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste Klachtenbox,Bedankt voor uw bericht. We hebben uw aanvraag ontvangen en streven ernaar om u zo snel mogelijk een terugkoppeling te geven. Om extra commentaar toe te voegen, kunt u antwoorden op deze e-mail.Met vriendelijke groet,Het KEYMUSIC teamKEYMUSIChelpdesk.be@keymusic.comTel. 078-487 000------------------------------------KLANTENSERVICEwww.keymusic.com/be/klantenserviceONTDEK ONZE WINKELSwww.keymusic.com/be/muziekwinkelsMAAK EEN VIRTUELE RONDLEIDINGwww.keymusic.com/be/over-ons/virtuele-tourKEYMUSIC MAGAZINEwww.keymusic.com/be/magazineEVENEMENTEN, CLINICS and WORKSHOPSwww.keymusic.com/be/evenementen------------------------------------[DXOW7P-8D7PR]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform