Aan medewerkers van Keymusic Roeselare,Op 4/05/2021 brachten wij onze elektrische piano Casio PX-360 BK bij u binnen voor herstelling onder garantie.De medewerker liet ons toen weten dat het toestel voor herstelling diende opgestuurd te worden naar de invoerder (= EMP Music in Nederland) en dat het wel 3 weken kon duren.6 weken later later hadden we nog steeds niets van u gehoord. Op 15 juni informeerden we zelf, zowel telefonisch als per e-mail, bij u naar de stand van zaken van de herstelling.Pas op 29 juni kregen we van u bericht dat EMP op de nodige onderdelen wacht. De levertijd van de onderdelen bleef onbekend.Eind juli zijn we bij u langs geweest om opnieuw te informeren naar de herstelling. Op 6 augustus kregen we van u weer het antwoord dat EMP nog steeds op vervangstukken wacht. Op 31 augustus belden we opnieuw met uw medewerker hoever de herstelling staat. Hij zou informeren bij EMP en ons terugbellen, wat niet gebeurde. Toen we een week later weer zelf de winkel opbelden was het antwoord opnieuw dat EMP nog steeds op vervangstukken wachtte. Eind september informeerden we voor de zoveelste keer en kregen weer hetzelfde antwoord : EMP wacht nog steeds op vervangstukken. Om ons voorlopig te depanneren hebt u ons op 13/10 wel een huurpiano in bruikleen gegeven, wat we ten zeerste appreciëren. Maar hiermee hadden we ons instrument nog niet terug.We zijn nu ondertussen weer 7 weken verder en ons instrument is nog steeds niet hersteld. Na 7 maanden wachten op een herstelling onder garantie menen we te mogen stellen dat de herstellingstermijn overdreven is. Daarom vragen wij ofwel om onze Casio PX-360 BK te vervangen of om ôns het aankoopbedrag terug te betalen.Alvast dank.