Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
na goedkeuring dossier door AXA,weigeren ze het dossier
Beste, Na goedkeuring van mijn dossier in de loop van de maand maart, stelt AXA nadien dat ze een vergissing gedaan hebben. Alhoewel ze de terugbetaling al gedaan hebben en ik hiermee het saldo van de ziekenhuisfactuur betaald heb.
Schade claim
Ik heb auto ongeval gehad met totaalverlies op 13/02/2024 op de autosnelweg ter hoogte Bertem , het is nu 16/04/2025 en heb nog altijd geen vergoeding van mijn wagen gekregen , waar ik niet in fout ben geweest , ik werd aangereden rechts achter waardoor ik controle over mijn stuur verloor , ik ben verzekerd bij Belfius en ze hebben mij een advocaat aangesteld voor die zaak maar dit sleept zooooo lang aan , de tegen partij (Ethias) wil niet betalen , als ook de bestuurder die mij heeft aangereden zelf verklaard dat hij op mijn rijvak is gekomen en mij heeft aangereden , ik kan nu nog steeds geen andere wagen aankopen omdat ik nog altijd de lening afbetaal van de wagen die ik niet meer heb . Mijn vraag is of dat testaankoop mij hierbij kan helpen , Mvg Eddy
Fraude
Der is 2200 euro van mijn rekening en ik en daar nieks mee tr make´n en heb bewijzen zwart op wit . En de politie doe er nieks meevdus niemand doe iets ik wil mijn geld terug en de bank deeld de verantwoordelijkheid
Phishing
Beste,Op 23/10/2023 werden wij slachtoffer van phishing.Er werd met de bankgegevens van mijn vrouw Roos Cleiren een product bij Mediamarkt buiten ons weten aangekocht ter waarde van 2068 Euro.We hadden reeds contact met Mediamarkt opgenomen om deze transactie niet te laten doorgaan, maar dit zonder verder resultaat. Mediamarkt stelde voor om hiervoor een klacht bij de politie neer te leggen. Wat we ook gedaan hebben bij ‘Lokale politie Waasland-Noord (5904)’.We hadden ook contact met AXA opgenomen om deze phishing aan te kaarten, maar uiteindelijk werden wij wandelen gestuurd met de melding dat wij waarschijnlijk een verkeerde actie via internet hadden gedaan en dat wij de spreekwoordelijke deur hadden open gezet zodat onze bankgegevens vrij te gebruiken waren.Resultaat het afwijzen van alle verantwoordelijkheid voor deze phishing door AXA en dat we in de toekomst voorzichtiger moesten te werk gaan met betalingsverkeer via internet.Voor AXA ‘case closed’. Voor ons echter is dit nog niet en smaakt het zuur om € 2068.00 verloren te hebben.Graag vernemen wij hoe wij hier verder mee aan de slag kunnen om dit bedrag toch te kunnen recuperen.Vriendelijke groetenJohan StautRoos Cleiren
Verzekering annulatie reis
Ik heb een reis geboekt echter kon deze niet doorgaan omdat ik uit elkaar ben gegaan met mijn partner. Bewijzen zijn doorgestuurd naar de verzekering en zij weigeren mij terwijl dit wel in de claim stond.
Problemen met annulatieverzekering
Betreft terugbetaling van niet-annuleerbare hotelreservatie gemaakt via American Express kaart en gedekt door een annulatie verzekering.Voor vertrek op reis heeft mijn echtgenoot een rugprobleem gekregen waarvoor hij ondertussen reeds 3 maanden op ziekteverlof is en wegens zijn gezondheidstoestand was het niet mogelijk de geboekte reis te ondernemen.De annulatieverzekering werd hiervan op 10 november 2023 op de hoogte gesteld.De verzekering weigert de doktersattesten van de huisarts te erkennen, heeft een bijkomend formulier gevraagd, wat ook door de huisarts werd ingevuld en ingediend en toch blijft de toepassing van de verzekeringspolis op zich wachten. Nu wordt er opnieuw extra informatie gevraagd, nl. ivm de medische voorgeschiedenis - die er niet is en dus niet kan aangeleverd worden.De communicatie verloopt stroef en langzaam (gemiddelde responstijd meer dan 5 werkdagen) en het is duidelijk dat er gewoon vertragingsmechanismen worden gebruikt om de klant niet uit te betalen.
Opzegproblemen blijven al een half jaar aanslepen!
Het gaat over een familiale verzekering die jaren geleden werd overgenomen van een andere bank. Deze werd opgezegd, omdat er een prijsstijging was van meer dan 10% waar wij nooit van op de hoogte zijn gesteld! Nu doen ze moeilijk en belachelijk, en is niemand bereid om een oplossing te zoeken! Alle verzekeringen bij AXA heb ik opgezegd en enkel die familiale verzekering blijkt niet mogelijk om op te zeggen! Eerst kreeg ik brieven van eos incassobureau, ik nam contact met hen op en ze wisten mij te vertellen dat de betaling door axa werd ingetrokken bij eos! Nu krijg ik thuis weer een brief om te betalen?? Wat is dat daar eigenlijk? Wanneer zal het stoppen?
Internetfraude
Beste, ik werd slachtoffer van internetfraude. Daardoor is er op 1 minuut €2567,58 van mijn rekening verdwenen.Ik gaf echter nooit een pincode in in de link die doorgestuurd werd door de fraudeur. Ik diende klacht in bij de politie en eiste mijn geld terug. Ik krijg echter geen gehoor bij mijn bank.
Uitbetaling groepsverzekering
Beste,Via mijn werkgever had ik een groepsverzekering bij jullie.De inrichter was FBZ Volta 0416.381.606. Ik heb deze instelling gecontacteerd en deze deelde me mee dat alle documenten reeds van 14 jullie opgestuurd werden naar jullie. Nu heb ik al 2 mails naar jullie gestuurd. Maar krijg geen gehoor. Graag zou ik een verduidelijkin gkrijgen. Hoeveel bedraagt het bedrag en wanneer zou ik dit uiteindelijk uitbetaaldkrijgen?
VAPZ
Geachte,Sinds begin Juli probeert mijn makelaar van Europabank bij jullie aan de juiste documenten te geraken om de uitbetaling van mijn VAPZ uit te voeren. Jullie kunnen blijkbaar niets digitaal verzenden, maar jullie facturen staan wel een maand op voorhand online op AXA verzekeringen. Dan vraag ik me af, waarom dit met dit niet lukt.Er zijn reeds een aantal keren beloftes gedaan, die maar niet ingewilligd worden. Ze gingen verstuurd worden per post en zeker deze week in de bus zitten. NIETS ONTVANGEN.Dat jullie zelfs geen reactie geven op mijn mail van vandaag is onaanvaardbaar. Zelfs de mevrouw van Europabank heeft vandaag NOG MAAR EENS GEBELD hoe het zat.Blijkbaar hechten jullie weinig belang aan klanten.Ik wens zo snel mogelijk de nodige documenten ontvangen en een antwoord op mijn en mijn makelaar zijn vragen. Ik geef toestemming om mijn klacht hoe dan ook zichtbaar op de website van TESTAANKOOP te zetten.Ik wil binnen de week een oplossing.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten