Terug

VAPZ

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. C.

Naar: AXA Assistance

28/07/2023

Geachte,Sinds begin Juli probeert mijn makelaar van Europabank bij jullie aan de juiste documenten te geraken om de uitbetaling van mijn VAPZ uit te voeren. Jullie kunnen blijkbaar niets digitaal verzenden, maar jullie facturen staan wel een maand op voorhand online op AXA verzekeringen. Dan vraag ik me af, waarom dit met dit niet lukt.Er zijn reeds een aantal keren beloftes gedaan, die maar niet ingewilligd worden. Ze gingen verstuurd worden per post en zeker deze week in de bus zitten. NIETS ONTVANGEN.Dat jullie zelfs geen reactie geven op mijn mail van vandaag is onaanvaardbaar. Zelfs de mevrouw van Europabank heeft vandaag NOG MAAR EENS GEBELD hoe het zat.Blijkbaar hechten jullie weinig belang aan klanten.Ik wens zo snel mogelijk de nodige documenten ontvangen en een antwoord op mijn en mijn makelaar zijn vragen. Ik geef toestemming om mijn klacht hoe dan ook zichtbaar op de website van TESTAANKOOP te zetten.Ik wil binnen de week een oplossing.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform