Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
na goedkeuring dossier door AXA,weigeren ze het dossier
Beste, Na goedkeuring van mijn dossier in de loop van de maand maart, stelt AXA nadien dat ze een vergissing gedaan hebben. Alhoewel ze de terugbetaling al gedaan hebben en ik hiermee het saldo van de ziekenhuisfactuur betaald heb.
Schade claim
Ik heb auto ongeval gehad met totaalverlies op 13/02/2024 op de autosnelweg ter hoogte Bertem , het is nu 16/04/2025 en heb nog altijd geen vergoeding van mijn wagen gekregen , waar ik niet in fout ben geweest , ik werd aangereden rechts achter waardoor ik controle over mijn stuur verloor , ik ben verzekerd bij Belfius en ze hebben mij een advocaat aangesteld voor die zaak maar dit sleept zooooo lang aan , de tegen partij (Ethias) wil niet betalen , als ook de bestuurder die mij heeft aangereden zelf verklaard dat hij op mijn rijvak is gekomen en mij heeft aangereden , ik kan nu nog steeds geen andere wagen aankopen omdat ik nog altijd de lening afbetaal van de wagen die ik niet meer heb . Mijn vraag is of dat testaankoop mij hierbij kan helpen , Mvg Eddy
Fraude
Der is 2200 euro van mijn rekening en ik en daar nieks mee tr make´n en heb bewijzen zwart op wit . En de politie doe er nieks meevdus niemand doe iets ik wil mijn geld terug en de bank deeld de verantwoordelijkheid
Phishing
Beste,Op 23/10/2023 werden wij slachtoffer van phishing.Er werd met de bankgegevens van mijn vrouw Roos Cleiren een product bij Mediamarkt buiten ons weten aangekocht ter waarde van 2068 Euro.We hadden reeds contact met Mediamarkt opgenomen om deze transactie niet te laten doorgaan, maar dit zonder verder resultaat. Mediamarkt stelde voor om hiervoor een klacht bij de politie neer te leggen. Wat we ook gedaan hebben bij ‘Lokale politie Waasland-Noord (5904)’.We hadden ook contact met AXA opgenomen om deze phishing aan te kaarten, maar uiteindelijk werden wij wandelen gestuurd met de melding dat wij waarschijnlijk een verkeerde actie via internet hadden gedaan en dat wij de spreekwoordelijke deur hadden open gezet zodat onze bankgegevens vrij te gebruiken waren.Resultaat het afwijzen van alle verantwoordelijkheid voor deze phishing door AXA en dat we in de toekomst voorzichtiger moesten te werk gaan met betalingsverkeer via internet.Voor AXA ‘case closed’. Voor ons echter is dit nog niet en smaakt het zuur om € 2068.00 verloren te hebben.Graag vernemen wij hoe wij hier verder mee aan de slag kunnen om dit bedrag toch te kunnen recuperen.Vriendelijke groetenJohan StautRoos Cleiren
Verzekering annulatie reis
Ik heb een reis geboekt echter kon deze niet doorgaan omdat ik uit elkaar ben gegaan met mijn partner. Bewijzen zijn doorgestuurd naar de verzekering en zij weigeren mij terwijl dit wel in de claim stond.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten