Beste,Op 23/10/2023 werden wij slachtoffer van phishing.Er werd met de bankgegevens van mijn vrouw Roos Cleiren een product bij Mediamarkt buiten ons weten aangekocht ter waarde van 2068 Euro.We hadden reeds contact met Mediamarkt opgenomen om deze transactie niet te laten doorgaan, maar dit zonder verder resultaat. Mediamarkt stelde voor om hiervoor een klacht bij de politie neer te leggen. Wat we ook gedaan hebben bij ‘Lokale politie Waasland-Noord (5904)’.We hadden ook contact met AXA opgenomen om deze phishing aan te kaarten, maar uiteindelijk werden wij wandelen gestuurd met de melding dat wij waarschijnlijk een verkeerde actie via internet hadden gedaan en dat wij de spreekwoordelijke deur hadden open gezet zodat onze bankgegevens vrij te gebruiken waren.Resultaat het afwijzen van alle verantwoordelijkheid voor deze phishing door AXA en dat we in de toekomst voorzichtiger moesten te werk gaan met betalingsverkeer via internet.Voor AXA ‘case closed’. Voor ons echter is dit nog niet en smaakt het zuur om € 2068.00 verloren te hebben.Graag vernemen wij hoe wij hier verder mee aan de slag kunnen om dit bedrag toch te kunnen recuperen.Vriendelijke groetenJohan StautRoos Cleiren