Terug

Internetfraude

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: AXA Assistance

22/09/2023

Beste, ik werd slachtoffer van internetfraude. Daardoor is er op 1 minuut €2567,58 van mijn rekening verdwenen.Ik gaf echter nooit een pincode in in de link die doorgestuurd werd door de fraudeur. Ik diende klacht in bij de politie en eiste mijn geld terug. Ik krijg echter geen gehoor bij mijn bank.

Berichten (1)

AXA Assistance

Naar: L. D.

25/09/2023

BesteDeze klacht is niet voor AXA Belgium, maar voor AXA Bank/Crelan@AXA_BE_SM_Customer Relations Bedankt om deze klacht over te nemenCustomer Protection Disclaimer----- This message may contain confidential information intended solely for the use of the named addressee. If you are not the intended recipient, you should not read, use, disclose or reproduce the content of this message. If you have received this message by mistake, please notify the sender immediately. Any views or opinions presented in this message are solely those of the author and do not necessarily represent those of AXA Belgium, AXA Group Operations Belgium or any other entity of the AXA Group, unless otherwise stated by the sender and duly authorized by the said companies.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform