Terug

Opzegproblemen blijven al een half jaar aanslepen!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. K.

Naar: AXA Assistance

13/10/2023

Het gaat over een familiale verzekering die jaren geleden werd overgenomen van een andere bank. Deze werd opgezegd, omdat er een prijsstijging was van meer dan 10% waar wij nooit van op de hoogte zijn gesteld! Nu doen ze moeilijk en belachelijk, en is niemand bereid om een oplossing te zoeken! Alle verzekeringen bij AXA heb ik opgezegd en enkel die familiale verzekering blijkt niet mogelijk om op te zeggen! Eerst kreeg ik brieven van eos incassobureau, ik nam contact met hen op en ze wisten mij te vertellen dat de betaling door axa werd ingetrokken bij eos! Nu krijg ik thuis weer een brief om te betalen?? Wat is dat daar eigenlijk? Wanneer zal het stoppen?

Berichten (1)

AXA Assistance

Naar: V. K.

13/10/2023

BesteU adresseerde zich tot AXA Bank. Echter, voor alle opmerkingen in het kader van verzekeringsproducten dient u zich te wenden tot AXA Belgium, de verzekeringsmaatschappij van de groep AXA in België.Hiervoor kunt u gebruik maken van het online contactformulier dat u op de website vindt:AXA - klachtenformulier NL.Wij hielden ons eraan u hierover te informeren.Met vriendelijke groetenDirk Van LitsenborghDossierbeheerder Gestionnaire de dossiersCustomer Excellence (Affluent Distribution)AXA Bank Belgium nvGrotesteenweg 214 2600 BerchemBelgiumCustomer.relations@axa.be postcode B32/053www.axabank.beAXA Bank Belgium nv maakt deel uit van de Crelan Groep Sylvain Dupuislaan 251, 1070 Anderlecht oTEL 03 286 66 00 www.axabank.be/contact BIC: AXABBE22 IBAN BE67 7000 9909 9587 KBO nr.: BTW BE 0404 476 835 RPR Brussel FSMA 036705 APublic Disclaimer----- This message may contain confidential information intended solely for the use of the named addressee. If you are not the intended recipient, you should not read, use, disclose or reproduce the content of this message. If you have received this message by mistake, please notify the sender immediately. Any views or opinions presented in this message are solely those of the author and do not necessarily represent those of AXA Belgium, AXA Group Operations Belgium or any other entity of the AXA Group, unless otherwise stated by the sender and duly authorized by the said companies.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform