Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
A. B.
16/11/2024

Dubbele betaling Parking Oudaan

Donderdag 31/10/2024 maakten we gebruik van de parking Oudaan in Antwerpen. We verlieten de parking in een grijze Citroen Xsara Picasso met de nummerplaat 1-Jun413 om 17u32. Tot mijn verbazing merk ik dat het te betalen bedrag bedrag (22,5 €) 2x van mijn rekening werd gehaald. Als bewijs heb ik een kopie genomen van een deel van de historiek van bewegingen op de rekening. Ik zou willen vragen om 22,5 € terug op mijn rekening te storten. Rekening nummer: BE63 7995 3340 3608 op naam van Ann Beier.

Opgelost Behandeld door Test Aankoop
K. D.
24/01/2024

Vervoer naar luchthaven afwezig

Beste,We hadden maanden op voorhand een parkeerplaats gereserveerd op discount parking 1, zoals we al tientallen keren hebben tot onze tevredenheid hebben gedaan, doch op maandag 22/01/24 hadden wij toch een probleem met het vervoer naar de Luchthaven want er kwam maar geen lijnbus, ik heb dan contact gezocht (hulp) via een hulpknop met een medewerker, die beweerde dat er elke 20 minuten een bus passeert en we maar op de juiste plaats moesten staan, die plaats die we na tientallen keren wel al weten zijn, Normaal rijden er s’nachts shuttles, maar die hebben we niet gezien, aangezien het dan ook nog eens echt stormweer was hebben we het na een uur voor bekeken gehouden en hebben de parking verlaten en zijn ons gaan parkeren op de luchthaven zelf parking 2 economy, nu is mijn vraag hoe gaan we dit oplossen om geen twee keer te moeten betalen? Mijn gegevens zijn reservatie reservering CJJZ2Van maandag22/01/24 tot en met 31/01/24 met nummerplaat 1HBJ024 voor discount 1 en parkeerkaart 985440 voor p2 economie. Er is ook direct een mail gestuurd naar interparking maar die is tot op heden onbeantwoord gebleven, ik vind dat de dienstverlening danig in gebreke is gebleven en wens een oplossing.Mijn gegevens zijn Lucvangulck@outlook.beHopend op een snel antwoordGroeten,Luc

Opgelost
S. V.
24/08/2022

Aanrekening pcard+

Beste,Ik nam een pcard+ bij interparking om het gemakkelijker te hebben tijdens het parkeren.Wanneer ik de afrekeningen bekijk merk ik oo dat ik vaak teveel betaal en dit terwijl de pcard+ voordeliger zou zijn volgens hun eigen reclame.Slechte service bieden ze ook, zowel via telefoon als via mail.Wat kan ik doen?Dank bij voorbaat Met vriendelijke groeten Steven Van den Meerssche

Afgesloten
R. S.
9/08/2022

Dubbele aanrekening

Geachte,Op 21 september 2021 reserveerde ik vanuit mijn woonplaats in België online een parkeerplaats voor drie dagen met flexibel gebruik in de parking Museumkwartier te Den Haag.Ik betaalde hiervoor 90 euro via mijn creditcard.Niettegenstaande nummerherkenning aan mijn Pcard gekoppeld is, gingen de barelen in de parking er ook na lang wachten niet open.Toen heb ik mijn Pcard gebruikt om binnen en buiten te kunnen.Op 7 oktober 2021 werd evenwel nogmaals een bedrag van mijn creditcardrekening afgehaald, deze keer 96 euro.Nochtans waren 2 à 3 uren parkeerrecht nog niet opgebruikt.Ik deed mijn beklag over deze dubbele aanrekening, zowel bij Interparking.com te Brussel als bij interparking.nl te Rotterdam maar ik kreeg enkel een automatisch e-mailbericht dat mijn klacht ontvangen was en zou worden nagezien.Na een langdurige poging om te Brussel iemand aan de telefoon te krijgen, werd mij een telefoonnummer in Nederland gegeven waartoe ik mij moest wenden, maar dat niet bleek te bestaan. Ten einde raad probeer ik nu deze weg met het vriendelijke verzoek deze onrechtmatig toegeëigende 96 euro zo spoedig mogelijk terug te betalen.

Afgesloten
A. D.
28/02/2022

onterechte facturatie

Beste, ik heb een pcard van interparking en heb 2x 1uur geparkeerd op brussels airport, op 17/1 en 19/2De slagboom ging niet automatisch open dus heb ik een ticket genomen en aan het automaat betaald. Op 17/1 2€ en op 19/2 5€. Nu zegt interparking dat ik daar gestaan heb van 17/1 tem 19/2 en moet ik een factuur betalen van 243€, deze gaat van mijn rekening (mastercard) maar ik kan dit niet annuleren. Ze gaan dit onderzoek maar dit kan weken duren en ik wil niet dat dit bedrag van mijn rekening gaat, dit is diefstal!

Opgelost
K. V.
10/11/2021

Betalen voor perongeluk door parking te rijden

Beste Is dit voor jullie normaal dat ik mijn vader ga afzetten en dat ik de kiss and ride gemist heb en perongeluk de parking heb in gereden en direct naar buiten gereden ben toch 2 euro moet betalen ook al heb ik het uitgelegd aan de paal met de knop ik heb hier een woord voor de mensen bestelen mijn dag begint helemaal slecht dankzij jullie het is niet dat ik geld teveel heb ofzo waar is de gratis tijd van minium 10 a 15 minuten

Afgesloten
H. V.
1/05/2015

Dubbele betaling gereserveerde parking

Holiday Parking P3 (Zaventem)Ik heb de parking gebruikt van 18/04 tot 21/04.Referentienummer: HF793Prijs 59 EURO voorafbetaald met VISA op 16/04/2015Op het ticket stond duidelijk mijn plaatnummer, dus de reservatie was gedetecteerd.Bij het buitenrijden op 21/04 moest ik nog eens betalen, weer exact 59 EURO.Op die tweede VISA afrekening staat wel Parking FP1

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform