Terug

Dubbele betaling gereserveerde parking

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: INTERPARKING

01/05/2015

Holiday Parking P3 (Zaventem)Ik heb de parking gebruikt van 18/04 tot 21/04.Referentienummer: HF793Prijs 59 EURO voorafbetaald met VISA op 16/04/2015Op het ticket stond duidelijk mijn plaatnummer, dus de reservatie was gedetecteerd.Bij het buitenrijden op 21/04 moest ik nog eens betalen, weer exact 59 EURO.Op die tweede VISA afrekening staat wel Parking FP1

Berichten (2)

INTERPARKING

Naar: H. V.

04/05/2015

Beste,Meneer Van Gils heeft zich op de verkeerde parking geparkeerd en ondertussen antwoord gekregen dat hij een uittreksel van zijn zichtrekening dient door te sturen om een terugbetaling te bekomen. Gelieve uw mails betreffende Interparking Zaventem voortaan naar brusselsairport@interparking.commailtobrusselsairport@interparking.com te sturen.Met vriendelijke groeten,Customer ServiceDistrict ZaventemINTERPARKING NVLuchthaven Brussel-NationaalB - 1930 ZaventemTel +32 2 715.21.10Fax +32 2 720.47.85brusselsairport@interparking.commailtomvanheghen@interparking.comhttpwww.interparking.comhttpwww.interparking.com [= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =INTERPARKING GROUPDisclaimer httpwww.interparking.comemaildisclaimer.html= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

H. V.

Naar: INTERPARKING

23/05/2015

Beste,Ondertussen is de tweede betaling door Interparking teruggestort, waarvoor dank.Voor een leek is het verschil tussen Holiday parking P3 en Holiday parking P3 reservation zone niet zo duidelijk, de uitleg van Interparking klopt dus.Daar mijn nummerplaat correct op het ontvangen ticket, alsook op het reservatieformulier stond, was ik wel in de overtuiging dat alles in orde was.Misschien een idee voor Interparking om een link te leggen wat betreft de nummerplaten tussen deze twee parkings (met dezelfde prijs), om dit soort onaangename verrassingen te vermijden?Bij het buitenrijden was er wel een drukknop om contact op te nemen met Interparking, maar daar komt totaal geen reactie op, misschien een idee ter verbetering om deze drukknop au serieux te nemen ?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform