Op 25 april 2024 heb ik aan Interparking gevraagd om mijn contract af te sluiten, op 26 april 2024 kreeg ik een antwoord van de klantendienst dat dit zeker mogelijk is, maar dat er nog een betaling openstond en deze eerst vereffend moest worden.
Ik heb hierop geantwoord met een bankafschrift dat dit wel degelijk betaald was en ik heb NOOIT antwoord gekregen. Ondanks meerdere herinneringen langs mijn kant.
Vervolgens gebruikten we op 16/09/2025 de Parking Grote Markt te Brussel, bij het inrijden hebben we een kaartje genomen en na ons bezoek hebben we hiermee €18 euro betaald aan de automaat.
Jammer genoeg kon ik in mijn bankafschriften constateren dat Interparking nu €10,80 heeft afgehouden bovenop de reeds betaalde €18 (het oude contract is nog steeds actief dus).
Dus nu betalen wij 2x voor die parking. (€10,80 + 18 aan automaat) Ik heb alle bankafschriften opgestuurd maar ik krijg geen respons van de klantendienst.
Ik wil graag de afsluiting van het oude contract en de terugbetaling van het teveel aangerekende bedrag. Ik heb ook een nieuw contract lopen maar dat kan ik dus niet gebruiken omdat mijn nummerplaats actief staat in het oude contract.