Terug

Probleem met betaling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

N. V.

Naar: INTERPARKING

05/12/2025

Op 25 april 2024 heb ik aan Interparking gevraagd om mijn contract af te sluiten, op 26 april 2024 kreeg ik een antwoord van de klantendienst dat dit zeker mogelijk is, maar dat er nog een betaling openstond en deze eerst vereffend moest worden. Ik heb hierop geantwoord met een bankafschrift dat dit wel degelijk betaald was en ik heb NOOIT antwoord gekregen. Ondanks meerdere herinneringen langs mijn kant. Vervolgens gebruikten we op 16/09/2025 de Parking Grote Markt te Brussel, bij het inrijden hebben we een kaartje genomen en na ons bezoek hebben we hiermee €18 euro betaald aan de automaat. Jammer genoeg kon ik in mijn bankafschriften constateren dat Interparking nu €10,80 heeft afgehouden bovenop de reeds betaalde €18 (het oude contract is nog steeds actief dus). Dus nu betalen wij 2x voor die parking. (€10,80 + 18 aan automaat) Ik heb alle bankafschriften opgestuurd maar ik krijg geen respons van de klantendienst. Ik wil graag de afsluiting van het oude contract en de terugbetaling van het teveel aangerekende bedrag. Ik heb ook een nieuw contract lopen maar dat kan ik dus niet gebruiken omdat mijn nummerplaats actief staat in het oude contract.

Berichten (1)

INTERPARKING

Naar: N. V.

05/12/2025

Beste Wij hebben de klant aan de telefoon gehad en alles is opgelost. Fijne dag verder Cordialement, Met vriendelijke groeten, Kind regards, Stephanie Germonpré Service Clientèle – Klantendienst Rue Brederode 9 Brederodestraat Bruxelles B-1000 Brussel Tel: +32 2 549.54.10 Fax: +32 2 549.54.11 :www.interparking.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform