Terug

Vervoer naar luchthaven afwezig

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: INTERPARKING

24/01/2024

Beste,We hadden maanden op voorhand een parkeerplaats gereserveerd op discount parking 1, zoals we al tientallen keren hebben tot onze tevredenheid hebben gedaan, doch op maandag 22/01/24 hadden wij toch een probleem met het vervoer naar de Luchthaven want er kwam maar geen lijnbus, ik heb dan contact gezocht (hulp) via een hulpknop met een medewerker, die beweerde dat er elke 20 minuten een bus passeert en we maar op de juiste plaats moesten staan, die plaats die we na tientallen keren wel al weten zijn, Normaal rijden er s’nachts shuttles, maar die hebben we niet gezien, aangezien het dan ook nog eens echt stormweer was hebben we het na een uur voor bekeken gehouden en hebben de parking verlaten en zijn ons gaan parkeren op de luchthaven zelf parking 2 economy, nu is mijn vraag hoe gaan we dit oplossen om geen twee keer te moeten betalen? Mijn gegevens zijn reservatie reservering CJJZ2Van maandag22/01/24 tot en met 31/01/24 met nummerplaat 1HBJ024 voor discount 1 en parkeerkaart 985440 voor p2 economie. Er is ook direct een mail gestuurd naar interparking maar die is tot op heden onbeantwoord gebleven, ik vind dat de dienstverlening danig in gebreke is gebleven en wens een oplossing.Mijn gegevens zijn Lucvangulck@outlook.beHopend op een snel antwoordGroeten,Luc

Berichten (2)

INTERPARKING

Naar: K. D.

25/01/2024

Beste heer Van Gulck,We danken u voor uw e-mail en we betreuren het incident.We zijn momenteel aan het onderzoeken met de andere diensten waarom er geen shuttle was.Bij terugkomst vragen wij u vriendelijk om naar ons Informatiebureau te begeven. Dit kantoor bevindt zich tegenover de aankomsthal, links van het Sheraton hotel en is 24/24u bemand. Onze collega's ter plaatse zullen op de hoogte gebracht worden en uw P2 Economy ticket valideren.Hopelijk hebt u hiermee voldoende informatie.Victor HeinenCustomer OfficeBelgiumRue Brederode 9 BrederodestraatBruxelles B-1000 Brusselwww.interparking.com font-family: color: 00386E

K. D.

Naar: INTERPARKING

25/01/2024

Bedankt voor de voorgestelde oplossing.Mvg, Luc


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform