Terug

onterechte facturatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: INTERPARKING

28/02/2022

Beste, ik heb een pcard van interparking en heb 2x 1uur geparkeerd op brussels airport, op 17/1 en 19/2De slagboom ging niet automatisch open dus heb ik een ticket genomen en aan het automaat betaald. Op 17/1 2€ en op 19/2 5€. Nu zegt interparking dat ik daar gestaan heb van 17/1 tem 19/2 en moet ik een factuur betalen van 243€, deze gaat van mijn rekening (mastercard) maar ik kan dit niet annuleren. Ze gaan dit onderzoek maar dit kan weken duren en ik wil niet dat dit bedrag van mijn rekening gaat, dit is diefstal!

Berichten (1)

INTERPARKING

Naar: A. D.

28/02/2022

Chère Cliente, Cher Client,Nous accusons bonne réception de votre email qui sera traité dans les plus brefs délais.Pour les questions fréquentes Afin de vous assurer un service plus rapide, vous trouverez déjà de nombreuses réponses en ligne. * Une question concernant une réservation, un abonnement ou un mode de paiement, les services d’Interparking, cliquez ici * Une question concernant la Pcard+ Private/ Private Plus ou Business, cliquez ici * Une question concernant une réservation à Interparking Brussels Airport, cliquez iciIntroduire une demande de remboursement ou une plainte Nous vous prions de bien vouloir enregistrer votre plainte/demande de remboursement via notre site www.interparking.be/extern/BE/ContactForm/index_fr.N’oubliez pas d’y ajouter les documents nécessaires (preuves de paiement, copies extraits bancaire, infos de réservation, …).Le service Comptabilité Clients est ouvert du lundi au jeudi entre 08.30 et 17.00 (à l’exception des jours fériés).Bien à vous,Comptabilité ClientsSA Servipark NV - Member of Interparking GroupRue Brederode 9 BrederodestraatBruxelles B-1000 Brussel************************************************************************************************Beste klant,Wij hebben uw bericht goed ontvangen en zullen deze zo snel mogelijk behandelen.Veelvoorkomende vragenOm u nog sneller van dienst te kunnen zijn, hebben wij voor veel vragen online al een antwoord. * Een vraag omtrent online reserveren, abonnementen en betaalmiddelen, parkeervoorzieningen en de dienstverlening van Interparking klik hier. * Een vraag omtrent de Pcard+ Private/ Private Plus of Business klik hier * Een vraag omtrent een reservatie bij Interparking Brussels Airport klik hierEen restitutieverzoek of een klacht indienenWij vragen u vriendelijk om uw klacht/restitutieverzoek te registreren via onze website: s:www.interparking.be/extern/BE/ContactForm/index_nl.Vergeet niet om de nodige bewijzen toe te voegen (betaalbewijzen, reisdocumenten, reservatieinformatie …)De dienst Klantenboekhouding is open van maandag tot en met donderdag tussen 08.30 en 17.00 uur (uitgezonderd feesagen).Met vriendelijke groeten,KlantenboekhoudingSA Servipark NV - Member of Interparking GroupRue Brederode 9 BrederodestraatBruxelles B-1000 BrusselRue Brederode 9 Brederodestraat Bruxelles 1000 Brussel www.interparking.be – www.pcard.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform